Wednesday 14 November 2007

Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη

Η 14η Νοεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη, ημέρα αφιερωμένη στο να γνωρίσει το κοινό περισσότερα πάνω στην παγκόσμια επιδημία που ονομάζεται «Σακχαρώδης Διαβήτης» ή απλά «Διαβήτης». Για το 2007 και 2008, η Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη είναι αφιερωμένη στον Διαβήτη Παίδων και Εφήβων και για πρώτη φορά τελεί υπό την αιγίδα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Όσο περισσότερα παιδιά γίνονται υπέρβαρα και δεν κινούνται, ο Διαβήτης Τύπου 2 αυξανόμενα παρουσιάζεται σε νεαρούς ενήλικες και εφήβους. Ο Διαβήτης Τύπου 2 μπορεί να προληφθεί σε πολλές περιπτώσεις, διατηρώντας φυσιολογικό βάρος και ζώντας μια δραστήρια ζωή.

Παρακαλώ παρακολουθήστε τα παρακάτω βίντεο, δείτε τους πραγματικούς ανθρώπους που εμφανίζονται σε αυτά. Δείτε τα παιδιά που τυγχάνουν να ζουν με τον διαβήτη τους και γίνετε μάρτυρες της προσπάθειάς τους να παραμείνουν ζωντανά. Κοιτάξτε πως ζουν τη ζωή τους καθημερινά και σκεφθείτε για το δικαίωμά τους να ζήσουν μια υγιή, γεμάτη ζωή ενώ παλεύουν για να μεγαλώσουν ως άτομα με διαβήτη. Συμπάσχετε μαζί τους!
Εύχομαι να ήμουν ξανά ένα 10χρονο παιδί. Ένα παιδί που δεν θα χρειαζόταν να μεγαλώσει μέσα σε μια νύχτα, αφού διαγνώστηκε με Διαβήτη Τύπου 1. Εύχομαι να μπορούσα να παίζω με τους φίλους μου χωρίς να έχω έννοια αν πεινάω, ή χρειάζομαι να κάνω ινσουλίνη, ή αν αισθάνομαι κουρασμένη εξαιτίας του ανεβασμένου επιπέδου γλυκόζης. Εύχομαι να ήμουν ένα παιδί σαν όλα τα άλλα και να μην αισθάνομαι "άρρωστη" ή "διαφορετική" για τον έναν ή άλλο λόγο. Εύχομαι να είχα μεγαλώσει χωρίς ο διαβήτης μου να μ' ακολουθεί 24 ώρες το 24ώρο, 365 μέρες τον χρόνο. Εύχομαι να αγαπούσα το σώμα μου περισσότερο και να μισούσα τον εαυτό μου λιγότερο επειδή είμαι άτομο με διαβήτη. Εύχομαι τα γαλάζια μάτια μου να έλαμπαν από ευτυχία και το χαμόγελο στα χείλη μου να μην σήμαινε τίποτα λιγότερο από την απόλαυση της ζωής, όπως ένα παιδί ξέρει μόνο να ζει!
Εύχομαι να μην υπήρχαν άλλα παιδιά, άλλες οικογένειες, που θα περάσουν από το μαρτύριο της κατακλυσμιαίας στιγμής που μαθαίνουν ότι το παιδί τους πάσχει από Διαβήτη και δεν θα γίνει ποτέ καλά. Εύχομαι να μην ξαναντίκρυζα άλλον συντετριμμένο γονιό να περνά σιωπηλά το μαρτύριο του να βλέπει το παιδί του να έχει Διαβήτη. Εύχομαι να μην υπήρχαν άλλοι συνάνθρωποί μας που να υποφέρουν από τις επιπλοκές της νόσου και έπρεπε να ζήσουν για το υπόλοιπο της ζωής τους ακρωτηριασμένοι, τυφλοί, με χρόνιο πόνο, σε αιμοκάθαρση, να χάνουν τις αισθήσεις τους επειδή υποφέρουν από υπερβολικά σοβαρές υπογλυκαιμίες, να είναι άρρωστοι, μόνοι και μελαγχολικοί, επειδή δεν κατάφεραν να έχουν καλή ρύθμιση του σακχάρου τους.
Εύχομαι οι Εννέα σύγχρονες Πληγές του Φαραώ να μην υπήρχαν πια όσον αφορά στην αντιμετώπιση του Διαβήτη. Εύχομαι μια μέρα ένας ή περισσότεροι επιστήμονες να έβρισκαν τη Θεραπεία για τον Διαβήτη, αποκαλύπτοντας τα μυστικά της υπολειτουργίας του παγκρέατος και της αδρανοποίησης των β-κυττάρων στο σώμα μας. Εύχομαι κανένα άλλο παιδί ή νέος να αναπτύσσεται με την προοπτική να γίνει υπέρβαρος, ελλιπώς διατρεφόμενος, υπερτασικός, έχοντας διαβήτη, εξαιτίας της καθημερινής τους διατροφής.

Εύχομαι να παραμείνω ένα μικρό κοριτσάκι που θυμάται ακόμα πως ήταν στα 10 της χρόνια για όσο το έχω ανάγκη, ελπίζοντας να βρεθεί κάποτε η Θεραπεία, επειδή θέλω τη ζωή μου πίσω, θέλω το μέλλον μου πίσω, μόνο αυτό ζητώ!


Μαριαλένα, Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη, 14 Νοεμβρίου 2007 (επειδή Αγαπητό μου χαμομηλάκι,
η συγκεκριμένη μέρα είναι αφιερωμένη στο κουράγιο και στην ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο)


Links:

1 comment:

  1. Ελπίδα για ένα καλύτερο αυριο για όλα τα παιδάκια του κόσμου!!!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki