Tuesday 9 September 2008

Άξιον Αγάπης: MarianaOnIce

ΑΞΙΟΝ ΑΓΑΠΗΣ!!!

Έλαβα το παρακάτω email - πρόσκληση από το Χαμομηλάκι:
«Η φωτογραφία στο προφίλ σου, Μαριάνα των πάγων, είναι Άξια Αγάπης. Έλα μ՚ αυτή»
Είχα σκοπό να κάνω μία ανάρτηση για τη συλλογή «Αξιον Αγάπης» μα δεν ήξερα πως μέχρι που έλαβα το παραπάνω email. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έγινε να με προσκαλέσουν!

Έτσι νάμαι κι εγώ να συμπληρώνω τη συλλογή αυτή, πραγματικά με την ψυχή μου, που καθρεφτίζεται σε μία παιδική, μάλλον μωρουδιακή μου φωτογραφία που ξετρύπωσα από ένα παλιό βιβλιάριο υγείας!!
Είναι λίγο παλαιότερη από τη φωτογραφία που έχω στο προφίλ μου.

Για τα ανυπεράσπιστα παιδάκια λοιπόν όλου του κόσμου αυτή μου η ανάρτηση
Με μία προσευχή να έρθει γρήγορα η μέρα που θα μπορούν όλα να ζήσουν τη ζωή που τους αξίζει!!!
Αναρτήθηκε από marianaonice στις 10:48 μμ

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki