Friday 26 September 2008

Άξιον Αγάπης: Στην κόρη μου ...



Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα με θέμα «Άξιον αγάπης» από το Χαμομηλάκι αυτό το ποίημα το αφιερώνω σε όλα τα παιδιά του κόσμου και στην Μ..... με λατρεία.


Στα χέρια μου άστρο της αυγής
γλυκά θα σε κρατήσω
και τραγουδάκι θα σου πω
για να σε νανουρίσω.

Στην αγκαλιά μου
ας ήτανε
μικρούλι να ξαπλώνεις
μικρό στην κούνια να ξυπνάς
και να μη μεγαλώνεις.

Τους δράκους και τις μάγισσες
στα παραμύθια μόνο
να σου φιλάω το δάχτυλο
και να ξεχνάς τον πόνο.

Τα κατσαρά σου τα μαλλιά
μικρό μου να χτενίζω
και τα στραβά κοτσίδια σου
κορδέλες να στολίζω.

Τα όνειρά σου
λούτρινα
παιχνίδια να ζεσταίνουν
και καραμέλες μαλακιές
να ‘χεις να σε γλυκαίνουν.

Μικρό να σ΄ έχω αν δε μπορώ
ζεστή αγκαλιά κρατάω
όταν πονάς να μου ‘ρχεσαι
να σε παρηγοράω.

copyrigt@pandora



Αναρτήθηκε από pandora

Σε ένα τέτοιο τρυφερό θέμα συμμετέχεις χωρίς πολλή σκέψη.
Το τραγουδάκι γραμμένο από μια χαζομαμά (εμένα)
στη μικρή νεράϊδα που της έφερε αληθινή ευτυχία.
Στην κόρη μου....

1 comment:

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki