Thursday 16 October 2008

Άξιον Αγάπης: VoltaStOneiro

ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ

Με την προτροπή της "Φύρδην-Μίγδην" συμμετέχω στο κάλεσμα που μας έκανε "Το Χαμομηλάκι"
να συμπληρώσουμε τη Συλλογή «Άξιον Αγάπης».
  • Βρείτε την πιο όμορφη στιγμή της ζωής σας: με το παιδάκι σας, το ανηψάκι σας, ένα παιδάκι, μια παιδική ζωγραφιά, μια παλιά φωτογραφία σας, όταν ήσασταν παιδάκι, ένα βίντεο με ένα παιδάκι, ό,τι αξίζει να αγαπηθεί και προσθέστε το στη Συλλογή Άξιον Αγάπης.
  • Αναρτήστε το στο blog σας, με την υπογραφή: Για το http://hamomilaki.blogspot.com
  • Ενημερώστε μας για να προσθέσουμε το κόσμημά σας στη Συλλογή «Άξιον Αγάπης»
Προσέξτε, να προστατεύσετε τα προσωπικά σας δεδομένα
Με αγάπη
Το χαμομηλάκι

" ΑΞΙΟΝ ΑΓΑΠΗΣ "

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ








φωτο ΑθηνάΠΚ
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ !!!!

Για το http://hamomilaki.blogspot.com



Επίσης οι φίλες μου Ειρήνη και η Ακτίδα με κάλεσαν στο παιχνίδι "7 ΑΛΗΘΕΙΕΣ",
με τις εξής οδηγίες :

Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag.
Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες.
Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους.
Ειδοποίησε τους ότι του έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.

Τώρα μεταξύ μας, αυτά τα Link και Tag δεν τα ξέρω, θα προσπαθήσω ... αν πετύχουν ... πέτυχαν !! Η ανάρτηση θα δείξει ....


  • Είμαι υπναρού, κοιμάμαι εύκολα , όποτε και όπου νά'ναι !!
  • Απεχθάνομαι τους τσακωμούς και όταν δω άλλους να τσακώνονται προσπαθώ πάντα να συμβιβάσω τα πράγματα.
  • Όταν είμαι άρρωστη, γίνομαι ... γκρινιάρα !!
  • Είμαι ευτυχισμένη όταν όλη η οικογένεια μου είναι στο σπίτι , συζητάμε, τρώμε, παίζουμε, γελάμε !!
  • Δεν υπάρχει περίπτωση να φορέσω ρούχα, παπούτσια ή αξεσουάρ αν δεν ταιριάζουνε χρωματικά μεταξύ τους, μου είναι αδύνατον !!
  • Είμαι ευσυγκίνητη , πολύ συναισθηματική και ελαφρώς ξεχασιάρα !!
  • Προσπαθώ να μην θίγω ποτέ τον άλλον και με ενοχλεί αν μου το κάνουν

Προσκαλώ με την σειρά μου , να παίξουν οι : rain, faraona, side21, mauveair, gvarvakis, venceremos, και κοκο αν έχουν διάθεση για παιχνίδια, φυσικά !!


υ.γ. Θα παρακαλούσα όλους τους επισκέπτες της σελίδας μου , να κάνετε μια βόλτα στην σελιδούλα της ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΟΜΠΡΕΛΙΤΣΑΣ , αξίζει να δείτε "λόγια αγάπης" τόσο όμορφα και τρυφερά γραμμένα!!!!

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki