Tuesday 21 July 2009

You are cute girl, i love you ...

Αγαπημένο μου χαμομηλάκι,
.
μια φιλη μου ειπε κατι και ηθελα να σε ενημερωσω για 2 καναλια του ΥouΤube που οι χρηστες τους ειναι παιδεραστες: 
το ενα ειναι του yaboq (21 χρονων απο Γαλλια), στο καναλι του θα δεις οτι εχει για φιλους του μικρα κοριτσακια κι αγορακια!! 
Αν θελεις μπορεις να πας στο καναλι της 8χρονης kaitlynthomasaust στη σελιδα 17 της εγραψε: "you are cute girl, i love you"!!! 
Εγω τωρα εχω μια απορια: πως οι γονεις αφηνουν ανεξελεγκτα τα παιδια τους να μπαινουν στο ιντερνετ ;!

Το αλλο ΤΕΡΑΣ ειναι ο CatholicPedophile που ειναι ιταλος καθολικος παπας και ηδη απ' το ονομα καταλαβαινεις αμεσως περι τινος ΤΕΡΑΤΟΣ προκειται.. εχει στα αγαπημενα του βιντεο παιδακια..

Ηθελα να ηξερα το ΥouΤube δεν κανει κανενα ελεγχο;! δε βλεπει ολα αυτα τα αισχη;!
και ποσοι αλλοι παιδεραστες θα υπαρχουν και δε φαινονται...

Εγω τους μπλοκαρα αυτους τους 2!
να εισαι καλα,
Κατερινα 






Please, report them:
http://www.youtube.com/user/CatholicPedophile
http://www.youtube.com/user/yaboq

1 comment:

  1. Μόνο οι γονείς; Πες το παιδί το προσεγγίζει κάποιος και ο γονέας σε μια άτυχη στιγμή δεν το προσέχει (λέμε τώρα τέλος πάντων!).

    Ολόκληρο site όπου οι admins είναι online 24/7 τί κάνουν; Αλλά βέβαια, όλα για την κονόμα!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki