Thursday 3 September 2009

Callie Rodgers: Το χρήμα δεν μπορεί να σε σώσει απ' τον εαυτό σου
Ο Πλούτος δεν μετριέται με το χρήμα

Βρετανίδα που το 2003, στα 16 της είχε κερδίσει το ποσό των 1,6 εκατομμυρίων ευρώ στο ΛΟΤΤΟ, τώρα, στα 22 της, είναι απένταρη και εύχεται να μην είχε κερδίσει ποτέ το ΛΟΤΤΟ.


Η Κάλι Ρότζερς ζει κάτω από το όριο της φτώχειας, μένει μαζί με τη μητέρα της και καθαρίζει σπίτια. Παρ’ όλα αυτά δηλώνει ότι είναι ευτυχισμένη που είναι φτωχή και ότι το σύντομο πλούσιο παρελθόν της την οδήγησε δύο φορές σε απόπειρα αυτοκτονίας και αποτυχημένες ερωτικές σχέσεις, μεταξύ των οποίων και μία με έναν έμπορο κόκας - πατέρα των δύο παιδιών της.


 «Τώρα που τα χρήματα τελείωσαν επιτέλους μπορώ να είμαι ευτυχισμένη. Το ΛΟΤΤΟ μου έφερε μόνο δυστυχία και μου κατέστρεψε τη ζωή. Με άγχωσε ότι οι άνθρωποι γύρω μου με θέλουν για τα λεφτά μου και μόνο» δηλώνει σε συνέντευξη της στην εφημερίδα «Daily Mail». Η 22χρονη αναγκάζεται να πουλήσει το σπίτι για 155.000 ευρώ προκειμένου να μαζέψει χρήματα.

Ωστόσο, όταν κέρδισε το ΛΟΤΤΟ το 2003 έκανε υπερβολικές σπατάλες. Αγόρασε και επίπλωσε τέσσερα σπίτια, για τον εαυτό της, τη γιαγιά της και τους χωρισμένους γονείς της, αξίας 470.000 ευρώ. Επίσης ξόδεψε 170.000 ευρώ σε πολυτελείς διακοπές. Περίπου 230.000 εξανέμισε σε ακριβά αυτοκίνητα, δώρα σε φίλους και δάνεια σε συγγενείς. Έδωσε πάνω από 400.000 ευρώ για να αγοράσει ρούχα διάσημων οίκων μόδας, για πάρτι και προσθετική στήθους.

Callie Rodgers πηγή
Περισσότερα για τις επιλογές της: Daily Mail


Drama: Callie Rodgers back home after being arrested in a drugs raid

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki