Monday 23 November 2009

«Διέσπειραν αθλιότητες για το παιδί μου» λέει η μητέρα
του Αλέξανδρου

«Αρνούμαι να ανοίξω τηλεόραση και εφημερίδες. Δεν θέλω να δω τα πρόσωπα των δολοφόνων του παιδιού μου. Δεν θέλω να συγκεκριμενοποιήσω την όψη του δολοφόνου που σκότωσε τον γιο μου», είναι τα λόγια της μητέρας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου που εκμυστηρεύθηκε σε πρόσωπο του στενού οικογενειακού της περιβάλλοντος, με το οποίο συνομίλησε το «Εθνος της Κυριακής».



Η Τζίνα Τσαλικιάν εκφράζει την πικρία της για το ότι η μεταφορά της έδρας της δίκης στην Αμφισσα αποδυναμώνει το δικαίωμα να υπερασπιστούν τη μνήμη του Αλέξανδρου και φοβάται ότι η απόσταση θα στερήσει από τους μάρτυρες τη δυνατότητα να παραστούν στη δίκη.
«Το παιδί μου υπήρξε θύμα μιας πρωτοφανούς εκστρατείας κατασυκοφάντησης από τους δράστες και τους συνηγόρους τους. Με ενδιαφέρει πρωτίστως η αποκατάσταση της μνήμης του γιου μου, όπως ακριβώς ήταν. Τον κ. Κούγια όλοι τον γνωρίζουν ποιος είναι. Κι όμως συνεχίζουν να του δίνουν βήμα να μιλάει. Η τηλεόραση αυτού του είδους μοιάζει με ρωμαϊκή αρένα. Γι’ αυτό και αρνούμαι να βγω. Η δική μου οδύνη δεν θα αφήσω να γίνει δημόσιο θέαμα», προσθέτει.
Η μητέρα του Αλέξανδρου θεωρεί ότι η μνήμη του παιδιού της σπιλώθηκε βάναυσα από την πλευρά του θύτη και το κυριότερο που ζητά από αυτήν τη δίκη είναι η αποκατάσταση της αλήθειας: «Διέσπειραν αθλιότητες για το παιδί μου. Μια μάνα που χάνει το παιδί της, δεν βγαίνει σε αντιπαράθεση με τον κ. Κούγια. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η τιμωρία όσο το να ειπωθεί η αλήθεια για την προσωπικότητα του γιου μου όπως ήταν και όχι όπως θέλησαν να τον παρουσιάσουν. Κάποιος που σέβεται τον εαυτό του δεν μπορεί να δίνει βήμα στον άνθρωπο που σπίλωσε τη μνήμη ενός 15χρονου παιδιού».

«Δεν ελπίζω ότι η ζωή μου θα γίνει καλύτερη με την τιμωρία των ενόχων. Θέλω όμως να μην πάει χαμένος ο θάνατος του παιδιού μου. Αυτό με βασανίζει... Ο θάνατός του, να βγάλει κάτι καλό. Θα είναι παρηγοριά για μένα. Να κάνει περισσότερο ευαίσθητους τους ανθρώπους που κατέχουν την εξουσία και να γίνει κάτι καλό για τη νεολαία. Οι γονείς ίσως τώρα να αφιερώνουν πιο πολύ χρόνο στα παιδιά τους, γιατί δεν είναι δεδομένο ότι τα παιδιά τους θα τα δουν το βράδυ επιστρέφοντας στο σπίτι τους να είναι εκεί...», καταλήγει.


από Ομάδα TVXS
Πηγή: Έθνος/ Βίβιαν Μπενέκου

1 comment:

  1. Συγχαρητήρια για τον αγώνα σου για τα δικαιώματα του παιδιού.
    Του κάθε παιδιού.

    Και επειδή και το δολοφονημένο παιδί, έχει ακόμα δικαιώματα, δικαίωμα στην αποκατάσταση του ονόματός του, δικαίωμα στη γαλήνη της ψυχούλας του, επέλεξα για πρώτο σχόλιο αυτή σου την ανάρτηση.

    Για τον Αλέξανδρο και τον κάθε Αλέξανδρο και με την ευχή να μην υπάρξουν νέοι "Αλέξανδροι" σε αυτόν τον κόσμο.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki