Wednesday 30 January 2008

Ξύπνησέ με το πρωί μ' ένα σκοπό που να λέει χαλάλι στη ζωή που ζω

Καληνύχτα σας,
με ένα από τα ωραιότερα τραγούδια της Χαρούλας...

ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου
Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου



Δώσ' μου ένα σύνορο να περπατώ
Δώσ' μου ένα όνομα να μη χαθώ
Δώσ' μου ένα όνειρο να κρατηθώ
Δώσ' μου ένα όραμα να αντισταθώ

Δώσ' μου ένα παιδί να εξομολογηθώ
Δώσ' μου ένα φιλί να πλύνω το κακό
Ξύπνησέ με το πρωί μ' ένα σκοπό
που να λέει χαλάλι στη ζωή που ζω 

Οδός Νεφέλης 1983

2 comments:

  1. Από τα ομορφότερα τραγούδια της Χαρούλας, γεμάτο νοήματα και μηνύματα (μουσική και στίχοι εξαιρετικοί)!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη επιλογή!
    Απόλαυσα τη Χαρούλα το καλοκαίρι στο Ηρώδειο-μοναδική!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki