Monday 18 January 2010

Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω...

Όταν η μόνη λύση ήταν η μετανάστευση αναγκάστηκαν πολλές μητέρες να αφήσουν τα παιδιά τους σε γιαγιά και παππού και να φύγουν σε άλλους τόπους.
Κάτω από αυτή την ανάγκη μεγάλωσα κι εγώ με γιαγιά και παππού και το τραγούδι αυτό με συγκλόνισε όταν ήμουν μόλις 5-6 χρονών.
Δυστυχώς δεν έχουν αλλάξει πολλά και παντού στον κόσμο υπάρχουν παιδιά που ζουν μακριά από τον μπαμπά ή τη μαμά ή και τους δυο.
Ας ευχηθούμε τα "εικονικά αστεράκια" του youtube να φωτίσουν την κοινωνία και να απαλύνει ο πόνος των μεταναστών σε όλο τον κόσμο!

από Mariiiiiaaaaaa
 
"  Μιλώ για τα παιδιά μου"
Βίκυ Μοσχολιού 




Στίχοι: Γιώργος Σκούρτης.
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος.
Πρώτη εκτέλεση: Βίκυ Μοσχολιού, 

«ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ», 1974.

Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω
έχω ένα χρόνο να τα δω και λιώνω.
Μου γράφει η γιαγιά τους πως ρωτάνε
τα τρένα που 'ναι στο σταθμό που πάνε.

Αδύνατος μου γράφει ο Στελάκης
έχει ανάγκη θάλασσας ο Τάκης
αρχίζει το σχολείο η Μαρίνα
θέλει να γίνει κάποτε γιατρίνα.

Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω
έχω ένα χρόνο να τα δω και λιώνω.
Αγόρασα λαχείο στ' όνομά τους
αχ, να κερδίσει να σταθώ σιμά τους.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki