Tuesday 4 May 2010

Μια ιστορία τιμωρίας ...

Κι όμως στην Ελλάδα του 2008 και ενώ έχουν βγει νόμοι και "φωνάζουν" όχι στη σωματική τιμωρία των παιδιών η δασκάλα του ανιψιού μου αρνείται να ζήσει τη συγκεκριμένη εποχή και προτιμά να ζει στην εποχή που οι δάσκαλοι συμμόρφωναν τους μαθητές με τον χάρακα!!!
Η όλη ιστορία έχει ως εξής: 
Ο ανιψιός μου πηγαίνει στη Γ' Δημοτικού. Η δασκάλα του ζήτησε να έρθει στον πίνακα να λύσει μία άσκηση στα μαθηματικά, αλλά ο μικρός δεν την κατάλαβε. Η δασκάλα θύμωσε και εξευτέλισε (λεκτικά) το παιδί μπροστά σε όλα τα παιδιά του τράβηξε τα μαλλιά με το ένα της χέρι και με το άλλο του τσιμπούσε το μάγουλο του. 
Τα παιδιά γελούσαν μαζί του αφού το δικαίωμα το έδωσε η ίδια η δασκάλα γιατί πριν την σωματική τιμωρία που του επέβαλλε υπήρξε η λεκτική κακοποίηση και ο υποβιβασμός της προσωπικότητας του παιδιού. Το παιδί γύρισε σπίτι με κλάμματα και αρνείται να πάει στο σχολείο γιατί θα τον κοροϊδεύουν οι συμμαθητές του και φοβάται μήπως η δασκάλα πάλι τον αρπάξει από το μαλλί.
Δεν ξέρω αλλά όταν το έμαθα νευρίασα τόσο πολύ που είπα της μαμάς του να πάει να πιάσει τη δασκάλα από το μαλλί (υποδειγματικά) και να της πει "εσένα σου αρέσει κάτι τέτοιο; γιατί του παιδιού μου δεν του άρεσε καθόλου". 
Δεν ξέρω ίσως είναι και ακραίο αλλά ναι, με έχω ικανή να φτάσω εκεί αν κάποιος ακουμπήσει το παιδί μου.
Τελικά μάθαμε ότι η δασκάλα το έχει σύστημα το τσίμπημα του μάγουλου και το τράβηγμα μαλλιού ως τρόπο συμμόρφωσης των μαθητών της.
Αύριο θα πάει η μαμά του παιδιού να μιλήσει με τη δασκάλα παρουσία του διευθυντή αφού ενημερώθηκε ο ίδιος και θέλει να παραβρίσκεται στη συζήτηση.
Τι να πω... είμαι ακόμη πολλή νευριασμένη και σκέφτομαι πολύ τον ανιψιό μου και το φόβο και εξευτελισμό που ένιωσε και φουντώνω ακόμη περισσότερο.

kiknaki 29-01-09, 00:19

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki