Wednesday 28 July 2010

Φυλαξη Παιδιων στην Κερκυρα

Κατά παρέκκλιση των συνηθειών μας, δημοσιεύουμε την παρακάτω αγγελία:
Ονομάζομαι Κρυσταλλένια Διαμαντή και θα ήθελα να δημοσιεύσεις στο μπλογκ σου μια αγγελία από μια κοπέλα σχετική με τη φύλαξη παιδιών. Θεωρώ πως θα βοηθηθεί.

Η αγγελία είναι η έξης: 

Φύλαξη Παιδιών στην Κέρκυρα

                                    Καλημερα σας. Ονομαζομαι Σωτηρια και συντομα μετακομιζω απο Αθηνα-Κερκυρα. Ενδιαφερομαι να ασχοληθω με την φυλαξη παιδιων στην Κερκυρα σε περιοχες απο την πολη εως τη Κασσιοπη απο Σεπτεμβριο. 
Διαθετω συστασεις και ΔΕΝ καπνιζω! Μπορω να φυλαξω βρεφη ή και νηπια. 
Επισης μπορω μεσα απο ευχαριστες δραστηριοτητες για το παιδι να ξεκινησουμε να μαθουμε Αγγλικα (αυτο ισχυει για παιδακια απο 2 ετων και ανω). 
Μπορω να απασχολω τα μικρα σας με διαφορες δραστηριοτητες οπως χειροτενιες, ζωγραφικη και διαφορα παιχνιδακια! Εχω πολυ ορεξη να περναω δημιουργικα τον χρονο που θα μου προσφερετε με τα αγγελουδια σας. Εμπιστευθειτε με! Για οποιαδηποτε απορια/πληροφορια/παρατηρηση παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου στο 6971654984. 
Ευχαριστω για το χρονο σας.

Υ.Γ. Επισης να προσθεσω, για οποια μανουλα ενδιαφερεται, οτι εχω κανει και 3 χρονια μαθηματα Ισπανικων και μπορω να βοηθησω το μικρο σας αρχικα να μαθει Ισπανικες λεξουλες.

Σε ευχαριστω παρα πολύ εκ των προτερων!

1 comment:

  1. Καλησπέρα! πολύ ωραία η ενέργεια για την φύλαξη των παιδιών μας, συγχαρητήρια! Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε να μου πείτε αν θα ισχύσει και κάτι αντίστοιχο φέτος γιατί ενδιαφέρομαι πολύ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki