Δεν είναι αναρχικές οι σκέψεις σας κ. Τσόκλη.
Ανήθικες είναι.
Μετά την απόλυτη εξαφάνιση των πνευματικών ταγών αυτού του τόπου για όσα συμβαίνουν σ' αυτή την χώρα, εμφανίστηκε ο κ. Τσόκλης με το εγκώμιο του υπέρ του βιασμού.
Ανήθικες είναι.
Μετά την απόλυτη εξαφάνιση των πνευματικών ταγών αυτού του τόπου για όσα συμβαίνουν σ' αυτή την χώρα, εμφανίστηκε ο κ. Τσόκλης με το εγκώμιο του υπέρ του βιασμού.
Σας ευχόμαστε να μη το υποστείτε ποτέ, κύριε Τσόκλη, ούτε εσείς, ούτε κάποιος από την οικογένειά σας ...
Τι λέει ο άνθρωπος; Δέστε τον! Εσείς εκεί στην ΕΡΤ... τι είναι αυτά που "ανεβάζετε"; Υπάλληλοί μας είστε και πρέπει να ΑΠΟΛΥΘΕΙΤΕ!
Μα τι λέει ο άνθρωπος; Κύριε μου είστε για δέσιμο. Θα πρέπει να σας απαγορεύσουν να μιλάτε, ή μάλλον καλύτερα θα πρέπει να σας «μαντρώσουν», ώστε να μιλάτε μόνος σας.
ΝΤΡΟΠΗ να φιλοξενούνται τέτοιες απόψεις «ψευτο-μοντέρνων κουλτουριάρηδων στοχαστών» στην ΕΡΤ.
Με αφορμή τη σύλληψη του 38χρονου στην Κέρκυρα, που κατηγορείται για τους βιασμούς τεσσάρων γυναικών, γεγονός που έχει σοκάρει αλλά και προκαλέσει την κοινή γνώμη, φέρνουμε στην επιφάνεια μια εκπομπή που προβλήθηκε πριν από δέκα μόλις μέρες και μάλιστα στην Κρατική Τηλεόραση.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί ο βιαστής είναι πιο κακός από την κοπέλα που προκαλεί. Τη βία τη ζητά η ίδια. Θέλει να τη βιάσουν. Γιατί να κλείνουν στη φυλακή τον βιαστή κι όχι την κοπέλα; Αφού η φύση τον σπρώχνει να «επιτεθεί». Δεν είναι ωραίο πράγμα η επίθεση;».
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις...
απόψεις περί βιασμού του Κώστα Τσόκλη που κακώς πρόβαλε σε επανάληψη στις 15 Αυγούστου, η Κρατική τηλεόραση στο αφιέρωμα που του έκανε με τίτλο «Ο Τσόκλης στην Ιταλία».
Αν αυτά τα λόγια είχε εκστομίσει στην τηλεόραση κάποιος... άνευ κουλτούρας, θα τον σταύρωναν.
Στην περίπτωση του κ. Τσόκλη, ωστόσο, ο μανδύας της κουλτούρας φαίνεται ότι μπορεί να δικαιολογήσει την όποια αντίληψη περί βιασμού, όσο χυδαία ειπωμένη κι αν είναι αυτή.
Για μια φορά ακόμη υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ο βιασμός που βιώνει όμως η γυναίκα έχει μόνο ένα και καμία κουλτούρα ή επίφαση αυτής δεν μπορεί να τον αλλάξει.
Δείτε το βίντεο στο τέλος και ... φρίξτε!
απόψεις περί βιασμού του Κώστα Τσόκλη που κακώς πρόβαλε σε επανάληψη στις 15 Αυγούστου, η Κρατική τηλεόραση στο αφιέρωμα που του έκανε με τίτλο «Ο Τσόκλης στην Ιταλία».
Αν αυτά τα λόγια είχε εκστομίσει στην τηλεόραση κάποιος... άνευ κουλτούρας, θα τον σταύρωναν.
Στην περίπτωση του κ. Τσόκλη, ωστόσο, ο μανδύας της κουλτούρας φαίνεται ότι μπορεί να δικαιολογήσει την όποια αντίληψη περί βιασμού, όσο χυδαία ειπωμένη κι αν είναι αυτή.
Για μια φορά ακόμη υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ο βιασμός που βιώνει όμως η γυναίκα έχει μόνο ένα και καμία κουλτούρα ή επίφαση αυτής δεν μπορεί να τον αλλάξει.
Δείτε το βίντεο στο τέλος και ... φρίξτε!
Βεβαιως, συγχαρητηρια στην κουλτουρα της κοινωνιας μας!
ReplyDeleteΝα θυμηθουμε και τον διασημο σκηνοθετη Ρομαν Πολανσκι που εχει κατηγορηθει και διαφευγει ακομα της συλληψεως για παιδεραστια!!!
Ολοι μαζι σε ενα καζανι βραζουν.
Τι καλυτερο θα μπορουμε πια να περιμενουμε? Ποσο ακομη μεχρι να κορυφωθει το κακο? Περισσεψε το κακο και κατι πρεπει να κανουμε, να αλλαξουμε τον κοσμο μας.
Για να δουμε, ποσοι απο αυτους που εχουν τους πινακες του στο σπιτι τους, θα τους ξεκρεμασουν? τους βολευει η θα υιοθετησουν και τις περιφημες του αποψεις τωρα?
Μη έχοντας την διάθεση να ξεκινήσω μια εκτεταμένη συζήτηση πάνω στο θέμα, θα αναφέρω πως δεν συμφωνώ με τον καλλιτέχνη όντας ενάντιος σε οιασδήποτε έκφρασης βίας.
ReplyDeleteΌμως είμαι ένθερμός υποστηρικτής της ρήσης του Βολταίρου:
"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."
Γιατί σε διαφορετική περίπτωση μπαίνουμε στην περιοχή της φασιστικής αντιμετώπισης, κάτι που δεν συμβαδίζει με την ελληνική κουλτούρα του διαλόγου.
Και μια αναγκαστική επισήμανση ως προς την θέση της προηγούμενης σχολιάστριας μην συγχέουμε τις ιδέες με τις πράξεις.
Φίλε Παρμενίδη, πριν τον Βολταίρο, κάτι τέτοιο περίπου, ο της εποχής σου Θεμιστοκλής, είπε το περίφημο "πάταξον μεν, άκουσον δε" στο Σπαρτιάτη στρατηγό Ευρυβιάδη, αλλά με τον Τσόκλη δεν έχουμε καμμιά αντίρρηση να ομιλεί, το τι είπε στην συγκεκριμένη περίπτωση μας ενόχλησε.
ReplyDeleteΊσως βέβαια, να μη τα πιστευει αυτά που λέει, απλά να μη πουλούσε η έκθεση του και είπε να κάνει λίγο θόρυβο για να ασχοληθούμε και επειδή ίσως πάλι να μην ασχολήθηκε κανείς, είπε στην κορούλα του να το προβάλει στην ΕΡΤ κανά δυο φορές.
Λυπάμαι,αν μου το επιτρέπει βέβαια;Γιατί ο κύριος αυτός είναι πατέρας της Βουλευτού Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ Κυρίας Μάγιας Τσόκλη,που ταξιδεύει ανά τον κόσμον για λογαριασμό της ΕΡΤ και για δική μας ακούσια ενημέρωση τρομάρα μας....έτσι απλά λοιπόν..."εξ απαλών ονύχων" που λένε!
ReplyDeleteκρίμα που μεγάλος άνθρωπος είναι τόσο αφιλοσόφητος και αμόρφωτος.Έχει μπερδέψει ο κακομοίρης τα ζωώδη ένστικτα που κρύβει στο υποσυνείδητό του ο άνθρωπος και ακυρώνονται από την πολιτισμική εξέλιξή του.Υποστηρίζει τελικά ότι όλοι είμαστε ζώα προσπαθώντας να μας πείσει με ένα άσχετο επιχείρημα-πρόβλημα του σύγχρονου ανθρώπου (κατάθλιψη).Φυσικά και η ''επίθεση''είναι ωραίο πράγμα όπως και η σεξουαλικότητα αρκεί να συναινούν και τα δύο μέρη
ReplyDeleteΔηλαδή τσόκλη με την ίδια λογική εάν προκαλέσεις κι εσύ κάποιον (π.χ. με ύβρεις)έχει το δικαίωμα να ασκήσει σωματική βία πάνω σου και να σε αφήσει ανάπηρο?? Είναι δυνατόν??!!?? Το επίπεδο και η νοημοσύνη αυτού του ανθρώπου είναι χαμηλότατα. Και τελικά το μέγεθος του ανθρώπου χαρακτηρίζεται από το μυαλό και την ψυχή του και όχι από το επάγγελμά του ή το "χόμπυ" του.
ReplyDeleteΗ ελευθερία της οποιασδήποτε άποψης είναι καίρια για το επίπεδο του πολιτισμού μας καθώς και για την δημοκρατία μας.
ReplyDeleteΕδώ λοιπόν δοκιμάζεται το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Από τις αντιδράσεις διαβλέπω πως μάλλον αυτό το δικαίωμα πάει κατά διαόλου και μάλιστα εν έτει 2010.
Που είναι τα σοβαρά αντεπιχειρήματα στον Τσόκλη? Οι ιαχές αντικατοπτρίζουν το επίπεδο της κουλτούρας μας?
Όσον αφορά τον Πολάνσκι και τον Γούντι Άλλεν δεν είναι τόσο επιδερμικό το ζήτημα. Τουναντίον θα έλεγα. Ας μην είμαστε τόσο καθεστωτικοί με το παραμικρό φίλη White.
Όλα αυτά δεν σημαίνουν πως συμφωνώ με τον Τσόκλη. Αναμένω λοιπόν πιο εμπεριστατωμένες παρατηρήσεις πάνω στο ζήτημα διότι ειδάλλως προβλέπω ο Τσόκλης να αρχίσει να γίνεται συμπαθής.
Καλέ μας @snoopy
ReplyDeleteΜια πρόχειρη απάντηση:
Βιασμός: Μύθοι και Πραγματικότητες
Οι βιαστές δεν γεννιούνται, γίνονται
Rape: A History from 1860 to the Present by Joanna Bourke
Joanna Bourke*
Απόδοση: Όλγα Αθανίτη
http://hamomilaki.blogspot.com/2010/09/rape-history-from-1860-to-present-by.html
Να έχεις μια Καλή και παραγωγική μέρα
ΑΝ ΒΙΑΖΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΡΗ, ΑΡΑΓΕ, ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΕΤΣΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΟΚΛΗΣ?
ReplyDeleteΚανείς δεν απαγόρεψε στον κύριο Τσόκλη να μιλάει.
ReplyDeleteΑυτό δεν σημαίνει όμως, ότι δεν θα του γίνει και κριτική.
Ο Καθένας είναι υπεύθυνος γι' αυτά που λέει και κρίνεται.
Η κριτική δεν είναι απαγόρευση.
@ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ:ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΝΩ!
ReplyDelete@hamomilaki:Προσυπογράφω αλλά θα προτιμούσα οι αναγνωρίσιμοι που πολλές φορές αποτελούν και πρότυπα για την χειμάζουσα κοινωνία μας ,θα τους περίμενα πιο συγκρατημένους...
Δυστυχώς από τις απαντήσεις του στυλ ΆΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ κλπ ένα πράγμα καταλαβαίνω στα σίγουρα. Πως παραμένουμε Ταλιμπάν.
ReplyDeleteΟ καθένας έχει δικαίωμα στην κριτική. Συμφωνώ hamomilaki.
Όπως και ο Τσόκλης έχει το αναυθαίρετο δικαίωμα να εκφράζει την αποψή του, όποια κι αν είναι αυτή.
Όμως με τοποθετήσεις και αντιδράσεις σαν κι αυτές που βλέπω πχ στο youtube αποδυκνείεται περίτρανα ότι υποκουλτούρα διαθέτουμε στάνταρ.
Επαναλαμβάνω: μπορούμε μέσα σε πολίτισμένα πλαίσια να αντιταχθούμε στον Τσόκλη και τους συν αυτώ επιχειρηματολογώντας καίρια και βάζοντας τον στην θέση του? Αλλιώς έχουμε χάσει το παιχνίδι. Και όχι μόνο αυτό. Έτσι τον δικαιώνουμε κιόλας.
Καλώς ή κακώς αυτή είναι η ουσία της πολυφωνίας, του πλουραλισμού και της δημοκρατίας γενικότερα. Τουλάχιστον ενημερώστε με σχετικά διότι αν συμβαίνει το αντίθετο, να φροντίσω να φορέσω καμία κελεμπία, και να βγω στους δρόμους με κανένα γιαταγάνι και όποιον πάρει ο χάρος.
Ελλάδα είμαστε. Όχι Μπανανία. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να φανούμε άξιοι της κληρονομιάς μας και να μην πέφτουμε στο επίπεδο της στείρας αντίδρασης.