Thursday 15 February 2007

Τι θα μπορούσε να σας λέει το μικρό σας;

Μη με κάνετε να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι.
Αυτό με κάνει να παριστάνω τον σπουδαίο καμιά φορά.
Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείτε. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι τρεις μας.
 
Μη με προστατεύετε πάντα από τις συνέπειες. Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.
Μη μου δημιουργείτε το αίσθημα, πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα, μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.
Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα-ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα;
Μη μου κάνετε συνεχώς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
Μη με παραχαϊδεύετε. Ξέρω καλά πως δεν γίνεται να έχω πάντα ό,τι ζητάω.
Μη μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις, νιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.
Μη με αγνοείτεόταν σου κάνω ερωτήσεις. Αν κάνεις κάτι τέτοιο, θα ανακαλύψετε πως θ΄αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.
Μην πέφτετε σε αντιφάσεις. Με μπερδεύετε έτσι αφάνταστα και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε σας.
Μην με κάνετε να πιστέψω πως είστε τέλειοι και αλάνθαστοι. Είναι σοκ για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είστε ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Μην αναστατώνεστε όταν σου λεω «δεν σας χωνεύω». Δεν απευθύνομαι σε σας αλλά στη δύναμη που έχετε να μου εναντιώνεσαι.
Μην διανοηθείτε ποτέ πως θα πέσει η υπόληψη σας αν μου ζητήσετε συγγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σας, μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντί σας.

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki