Sunday 28 September 2008

Stop Child Sexual Abuse NOW!

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Μπορείς να αγγίξεις τα χέρια μου, όταν παίζουμε και χτυπάμε παλαμάκια

Μπορείς να αγγίξεις την πλάτη μου, όταν παίζουμε κυνηγητό και με πιάσεις

Μπορείς να αγγίξεις τα μπράτσα μου, όταν κάνουμε ανθρώπινη αλυσίδα

Μπορείς να αγγίξεις το μάγουλό μου

Μπορείς να αγγίξεις το δόντι μου

Μπορείς να αγγίξεις το αυτί μου

Μπορείς να αγγίξεις το πόδι μου

Μπορείς να αγγίξεις τα μαλλάκια μου για να τα χτενίσεις όμορφα

Μπορείς να βάλεις κρεμούλα στα χεράκια μου

Μπορείς να με βοηθήσεις να ντυθώ, αν στο ζητήσω

Αλλά ΠΟΤΕ δεν πρέπει να αγγίζεις τα μέρη του σώματός μου που καλύπτονται από τα εσώρουχα μου

Αν κάποιος με αγγίξει εκεί, πρέπει να το πω στο δάσκαλό μου, στο διευθυντή, στην Αστυνομία και σε κάποιον που θα με ακούσει και θα το σταματήσει

Έτσι θα αισθάνομαι καλύτερα και ασφαλής

1 comment:

  1. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ..ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ




    Παρακολουθώντας την υπόθεση Βατοπεδίου μου ήρθε στο μυαλό το βιβλίο του Καζαντζάκη ο Χριστός ξανασταυρώνετε
    Δυο χωριά ,δυο Παπαδες.Στο ένα ο πλούσιος κοιλαράς Εφραιμ,και στο άλλο ο φτωχός που παλεύει για τη δικαιοσύνη και τους πεινασμένους
    Στην προκειμένη περίπτωση φτωχός είναι ο παπά Αντώνης Ο ιερέας που δεν πηρέ φράγκο από την εκκλησιά και τους πολιτικούς, ,και πασχίζει να διατηρήσει την κιβωτό
    του κόσμου.

    . Άκου να σου πω», μου φώναξε, αναγκάζοντας με να τον κοιτάξω στα μάτια. «Τα λεφτά της Εκκλησίας, τα οικόπεδα, τα σπίτια, οι περιουσίες, όλα αυτά που συζητάμε ανήκουν μόνο σε αυτούς που πεινάνε και σε κανέναν άλλο». Ήταν βουρκωμένος
    Αξίζει να τον θαυμάσουμε όλοι στη συνέντευξη που έδωσε στα Νέα
    Ηρωες και Άγιοι υπάρχουν ΚΑΙ σήμερα
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=1401227
    APO http://www.anemos5.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki