Saturday 28 February 2009

Xαρταετός


 .
Κάθε Καθαρή Δευτέρα
ανοιξιάτικε μου αέρα,
στα παιδιά μας λες: εντάξει
ο αετός μας θα πετάξει.
.

Φύσα αγέρα λεβεντιά,
παίξ' αετό με τα παιδιά,
φεύγει ο αετός ψηλά
και στον άνεμο μιλά.
.

Φρρρ! Ακολουθούνε κι άλλοι,
πιο μικροί και πιο μεγάλοι.
ένας χάρτινος στρατός
ξάφνου κολυμπάει στο φως.
.

Του αέρα οι καλεσμένοι,
στα πολύχρωμα ντυμένοι,
παν σε ουράνιο γιορτάσι,
σκουλαρίκια, ουρά, κεφάλι.
.

Φύσα λεβεντιά μου αγέρα!
Κάθε Καθαρή Δευτέρα,
των παιδιών ψυχή και νους
χαρταετούς στους ουρανούς
.
"Πορταριά 2002"

Υ.Γ.
Για τα παιδιά η Καθαρά Δευτέρα σημαίνει.. Χαρταετός!
Κάθε χρόνο,το έθιμο του χαρταετού, γίνεται δυστυχώς αιτία σοβαρών ατυχημάτων.
Προκειμένου να αποφύγουμε τέτοιου είδους ατυχήματα σημαντικό είναι να προσέξουμε:
  • Επιλογή του τόπου που θα πετάξουμε τον χαρταετό μας. Πάντα σε χώρους ανοιχτούς,και μακριά από ηλεκτροφόρα σύρματα.
  • Σε περίπτωση που ο χαρταετός μπλεχτεί σε ηλεκτροφόρα σύρματα, σε καμία περίπτωση να μην προσπαθήσουμε να τον ξεμπλέξουμε, καθώς υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ηλεκτροπληξίας.

Καλή Σαρακοστή!

1 comment:

  1. Πολύ όμορφο άρθρο! Η Καθαρά Δευτέρα είναι μία μέρα για τα παιδιά. Οι μεγάλοι μπορούμε να έχουμε όσες μέρες θέλουμε για να γλεντήσουμε με την παρέα. Η μέρα που πετάνε χαρταετό τα παιδιά είναι μία! Ας λοιπόν αυτήν τη μέρα προσαρμοστούμε στη χαρά του παιδιού και όχι τη δική μας. Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί, κάποιες φορές που με την οικογένεια πήγαμε και περάσαμε όμορφα και άλλες, που ήτανε και ο παππούς και η γιαγιά και ο παππούς, έκανε έναν μεγάλο χαρταετό και μου έλεγε "Μάξιμε! κοίτα πόσο μεγάλο τον έκανα. Κάτσε να τον ανεβάσω και να τον πετάξεις". Και όταν τον ανέβαζε στον ουρανό, μου έδινε το σχοινί και χαιρόμουν που ο παππούς μου, έκανε έναν μεγάλο χαρταετό για εμένα και μου τον έδινε να τον πετάξω. Ακόμα θυμάμαι αυτό το όλο χαρά βλέμμα του παππού και το πρόσωπό του που έλαμπε όταν με έβλεπε να κρατάω το χαρταετό. Αυτήν την αγάπη που εισέπραξα από τον παππού και από τον πατέρα μου, έχουν μείνει μέσα μου και με κάνουν να αισθάνομαι όμορφα που αυτήν την ημέρα ήτανε μαζί μου και περνούσα όμορφα μαζί τους. Δε θα μου άρεσε αν μου λέγανε να πάμε να φάμε σε ταβέρνα. Ήθελα να πάμε στην εξοχή και να πετάξουμε χαρταετό. Δώστε φίλοι μου αυτή τη χαρά στο παιδί σας. Τη χαρά πως εκείνη η μέρα είναι δική του! Καλό τρίημερο φίλη μου Χαμομηλάκι και όσοι φίλοι είναι στο blog εύχομαι να έχουν!
    Με αγάπη
    Max

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki