Thursday 29 March 2007

Albus Genius

Ήθελα να στο γράψω και παλιότερα αλλά είπα άστο. Φορτώνετε με πολλές ευθύνες τους γονιούς σαν να τους βάζετε στο στόχαστρο, τους φορτώνετε με πολλά πρέπει. Το αποτέλεσμα ένα παιδί, μισό ή κανένα. Ζούμε σε μια κοινωνία, η ευθύνη δεν είναι μόνο ατομική, δεν βλέπω να εξασκείται με την ίδια μέριμνα την κριτική σε μια πολιτεία που πολλές φορές είναι σκληρότατη στους γονείς και στα παιδιά τους. Και πρώτα πρώτα σε ένα δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης που ποτέ δεν αξιολογείται κανένας ούτε για το τί παιδεία (συμπεριφορά και γνώση) προσφέρει, ούτε αν είναι ψυχικά ασθενής. Δεν λειτουργεί μονόπλευρα η κοινωνία.
 
Οργανωθήκαμε σε κράτη για να προστατευόμαστε όχι για να παλεύουμε με τους δημόσιους εκπαιδευτικούς οι οποίοι στην πλειοψηφία τους δεν ενδιαφέρονται για τίποτα. 
Μην μαστιγώνετε έτσι αλύπητα τους γονείς. 

 Albus Genius


9 comments:

  1. Κοιτα,το θεμα ειναι τεραστιο και δε λυνεται σε 10 γραμμες.
    Πραγματι,οι δημοσιοι,εχουν ξεφυγει,αλλα σε ποιο βαθμο,δε μπορουμε να το ξερουμε,αν δε γινει αξιολογηση,την οπια βεβαια,δεν τη θελουν αυτοι,αλλα δεν την επιβαλλουν και τα απο-κομματα,τοσο το νυν,οσο και το τεως,για να μη τους κακοκαρδισουν.
    Για τα παιδια,δεν ενδιαφερεται κανεις.Στο λεω εγω.
    Αλλα,γιατι υπαρχει ενα τεραστιο αλλα,οι γονεις,τα καουν τα παιδια τους,για να τα φροντισουν.Αλλοιως να μην τα καουν.
    Οταν στο Σχολειο που ημουν εγω,ζηταγαμε απ τους γονεις δυο τρεις φορες το χρονο,να ελθουν στο Σχολειο,απο 300+,που ηταν,ερχοντουσαν,το πολυ 20.Ναι,ΕΙΚΟΣΙ.
    Γι αυτο,ασε κατα μερος τους λαικισμους,και σκεψου τιποτ αλλο να κουβεντιασουμε,αν εχεις κατι στο μυαλο σου,για να βοηθησουμε τα παιδια.
    Για μενα,η ζημια γινεται,στα πρωτα 4 χρονια του παιδιου,οταν στο σπιτι,δεν υπαρχει κλιμα μαθησεως.
    Οταν οι γονεις,εχουν ανοιχτη την τηλεοραση μερα νυχτα,το παιδι,εχει ελαχιστη πιθανοτητα να μαθει να σκεφτεται.Παπαγαλος γινεται μονο.
    Γι αυτο δεν ξερει την τυφλα του για ολα τα θεματα,και γι αυτο εξ αλλου σκοτωνεται σαν τα ζωα στο δρομο απο τα αυτοκινητα.
    Γιατι και δεν ξερει τιποτα,αλλα και δεν ξερει οτι δεν ξερει.
    Κι αυτο ειναι το χειροτερο.

    ReplyDelete
  2. «Κοιτα,το θεμα ειναι τεραστιο και δε λυνεται σε 10 γραμμες.»

    Αρχίζει όμως να λύνεται όταν πεις κάτι απλό. Σε κανέναν δάσκαλο που δεν έχει αξιολογηθεί δεν μπορούμε να εμπιστευθούμε τα παιδιά μας. Όταν αξιολογείς τα κολοκύθια που αγοράζεις στον μανάβη δεν μπορεί να μην αξιολογείται αυτός που διαμορφώνει τη ζωή του παιδιού μου και χιλιάδων άλλων παιδιών επί 35 χρόνια.

    «Πραγματι,οι δημοσιοι,εχουν ξεφυγει,αλλα σε ποιο βαθμο,δε μπορουμε να το ξερουμε,αν δε γινει αξιολογηση,την οπια βεβαια,δεν τη θελουν αυτοι,αλλα δεν την επιβαλλουν και τα απο-κομματα,τοσο το νυν,οσο και το τεως,για να μη τους κακοκαρδισουν.
    Για τα παιδια,δεν ενδιαφερεται κανεις.Στο λεω εγω.»

    Ο βαθμός ανακαλύπτεται με απλό τρόπο. Αφού δουλεύετε σε σχολείο θα έχετε μετάσχει πάμπολλες φορές σε συσκέψεις διδασκόντων. ΄Εχετε ακούσει έστω μια φορά να πει κάποιος από τους διδάσκοντες ότι για την συμπεριφορά ή για την έλλειψη γνώσεων του παιδιού φταίει ο δάσκαλος ή ο καθηγητής; Ποτέ λέω εγώ. Εσείς πιστεύω ότι μπορείτε να απαντήσετε με ειλικρίνεια. Πάντα φταίει το παιδί, οι γονείς, το σύστημα, το βιβλίο οτιδήποτε άλλο εκτός από τον διδάσκοντα. Μπορεί σε ένα σύνολο 140000 εκπαιδευτικών να μην φταίει ποτέ ένας εκπαιδευτικός;

    «Αλλα,γιατι υπαρχει ενα τεραστιο αλλα,οι γονεις,τα καουν τα παιδια τους,για να τα φροντισουν.Αλλοιως να μην τα καουν.
    Οταν στο Σχολειο που ημουν εγω,ζηταγαμε απ τους γονεις δυο τρεις φορες το χρονο,να ελθουν στο Σχολειο,απο 300+,που ηταν,ερχοντουσαν,το πολυ 20.Ναι,ΕΙΚΟΣΙ.»

    Πoια είναι η δυνατότητα επέμβασης των γονιών στη διαμόρφωση της ζωής του σχολείου. Καμία. Τα σχολικά συμβούλια και οι σχολικές επιτροπές δεν έχουν καμία κανονιστική αρμοδιότητα. Μάλιστα συγκαλούνται με ευθύνη του διευθυντή του σχολείου αλλά και όταν δεν συγκληθούν δεν ελέγχεται ο διευθυντής για την μη σύγκλισή τους. Συνήθως συγκαλούνται εντός των διδακτικών ωρών και σπανίως απογεύματα, το πολύ μία φορά, γιατί οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι δεν πρέπει να βρίσκονται καμία άλλη ώρα στο σχολείο παρά μόνο τις ώρες που διδάσκουν.Εξασκούν βέβαια εν παρόδω και ορισμένες γραφικές εργασίες που τους ανατίθενται, οργάνωση ενίων εορτών κλ.π.) Ακόμη και οι λεγόμενες παιδαγωγικές συνεδριάσεις τριμήνων- τετραμήνων γίνονται παρανόμως με σύντμηση των ωρών διδασκαλίας. ΄Εχουν οι γονείς την δυνατότητα ελέγχου του καθηγητή-δασκάλου και αξιολόγησης ως προς τον τρόπο διδασκαλίας του; Δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο, δεν υπάρχει νόμος να δίνει τη δυνατότητα σε κανέναν να τον ελέγχει. Ελέγχεται μόνο με τις γενικές διατάξεις του υπαλληλικού κώδικα, οι οποίες σπανιότατα έως καθόλου εφαρμόζονται για την συμπεριφορά του προς τους μαθητές και μαθήτριες. (Ξύλο και άλλα που δεν θα ήθελα να αναφέρω)

    ReplyDelete
  3. «Γι αυτο,ασε κατα μερος τους λαικισμους,και σκεψου τιποτ αλλο να κουβεντιασουμε,αν εχεις κατι στο μυαλο σου,για να βοηθησουμε τα παιδια.»

    Δεν γνωρίζω να είναι λαϊκισμός, ο προφορικός βαθμός που βάζει ο καθηγητής ή ο δάσκαλος (στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού) στο μαθητή να μην μπορεί να ελεγχθεί από κανέναν. Δεν ξέρω στη δημόσια διοίκηση να υπάρχει κανένας υπάλληλος ο οποίος μόνος του να διδάσκει ότι του κατεβάσει η κούτρα του κατά τη λαϊκή έκφραση ,γράφοντας ότι θέλει στο βιβλίο ύλης διδασκομένων μαθημάτων, χωρίς να τον ελέγχει κανένας, μόνος του να εξετάζει αυτό που διδάσκει, μόνος του να αξιολογεί και να αποφασίζει για τη ζωή κάθε παιδιού. Να μην επιτρέπει σε κανέναν άνθρωπο να παρακολουθεί τη διδασκαλία του να κλείνει την πόρτα του και να ενεργεί ως αυθεντία. Ούτε κατά τη διάρκεια της μοναρχίας, οι μονάρχες δεν ενεργούσαν έτσι. Αυτός όπως καλά γνωρίζετε δεν είναι λαϊκισμός είναι περιγραφή της πραγματικότητας.
    Τα παιδιά είναι αδύνατο να βοηθηθούν όταν τα σχολεία κυβερνώνται από ανθρώπους που δεν δέχονται κανενός είδους δημοκρατικό έλεγχο.

    «Για μενα,η ζημια γινεται,στα πρωτα 4 χρονια του παιδιου,οταν στο σπιτι,δεν υπαρχει κλιμα μαθησεως.»

    Ναι συμφωνώ και εμένα η μητέρα μου όταν μου έδινε ένα ξεροκόμματο το πρωί με λάδι και μετά εξαφανιζόταν στα χωράφια μέχρι το απόγευμα δημιουργούσε κλίμα μαθήσεως στο σπίτι μας. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν έλεγε ότι τα πολλά γράμματα χαζεύουν τον άνθρωπο. Μα τι λέτε αγαπητέ. Πράγματι είναι σημαντικά τα τέσσερα πρώτα χρόνια, μα εάν δεν μπορείς να επιδράσεις σημαντικά στο παιδί δια μέσου του σχολείου τα επόμενα χρόνια τότε να τα κλείσουμε τα σχολεία, να καταργήσουμε την παιδεία με τον τρόπο που προσφέρεται σήμερα και να δώσουμε την αναλογία των δαπανών στην οικογένεια να το φροντίσει αυτή τα τέσσερα πρώτα χρόνια. Και αφού δεν θα γίνει με αυτό τον τρόπο η "ζημιά" τότε μετά θα είναι όλα πιο εύκολα και πιο οικονομικά. Φροντιστήρια ελληνικών μαθηματικών και ξένων γλωσσών. Και το γελοίο του πράγματος είναι ότι στα φροντιστήρια των ξένων γλωσσών διδάσκουν άνθρωποι με Μίσιγκαν και Κέμπριτζ και επάρκεια ενώ στα σχολεία διδάσκουν καθηγητές τετραετούς Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Αλλά τα παιδιά μαθαίνουν ξένες γλώσσες στα φροντιστήρια.

    "Οταν οι γονεις,εχουν ανοιχτη την τηλεοραση μερα νυχτα,το παιδι,εχει ελαχιστη πιθανοτητα να μαθει να σκεφτεται.Παπαγαλος γινεται μονο.
    Γι αυτο δεν ξερει την τυφλα του για ολα τα θεματα,και γι αυτο εξ αλλου σκοτωνεται σαν τα ζωα στο δρομο απο τα αυτοκινητα.
    Γιατι και δεν ξερει τιποτα,αλλα και δεν ξερει οτι δεν ξερει.
    Κι αυτο ειναι το χειροτερο."

    Μου αρέσει ιδιαίτερα αυτό. Είπα και εγώ δεν θα φτάσουμε στην τηλεόραση. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι είναι αδύνατον να έχουν ανοιχτή την τηλεόραση οι γονείς όλη μέρα. Πρώτον δουλεύουν, δεύτερον σπαταλούν χρόνο από και προς τη δουλειά τους, τρίτον ψωνίζουν στα σουπερμάρκετ ή και σε άλλα καταστήματα, τέταρτον κοιμούνται, πέμπτον πλένονται,έκτον τρώγουν, επιδίδονται δε και σε άλλα σπορ με τα οποία ασχολούνται φυσικώ τω τρόπω τα ζευγάρια.΄Εβδομον πολλοί πλέον εξ αυτών χρησιμοποιούν υπολογιστές ,για αυτούς δεν είπατε τίποτα , τα δε παιδιά παίζουν παιχνίδια αλληλοδράσης. Αλλά χρησιμοποιείτε καθ’ υπερβολήν την τηλεόραση για να εξαπολύσετε τους μύδρους σας του τύπου «δεν ξέρει την τύφλα του». Μα αν ήξερε την κατ΄εσάς «τύφλα» του δεν ήταν ανάγκη να σας επισκεφθεί στο σχολείο, πράγμα το οποίο δεν θα έκανε αν δεν είχατε όριο απουσιών. Το ότι δεν ξέρει τίποτα ευθύνεστε εσείς. Αν ήμουν δάσκαλος δεν θα έλεγα ποτέ ότι οι άλλοι δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν θα είχα την ταπεινότητα του Σωκράτη που έλεγε «γηράσκω αεί διδασκόμενος». Αλλά βέβαια τα πάντα είναι θέμα επιλογής.

    ReplyDelete
  4. Κοιτα,απο τη στιγμη που δεν ανεβηκες σε εδρα,(λεω γω τωρα,αφου αυτο εχει καταργηθει εδω και 10ετιες),δεν ξερεις τιποτα,παρα μονο οσα υποθετεις.
    Ειδικα σε εδρα Λυκειου,οπως ημουν εγω,για απειρα χρονια.
    Σε πληροφορω λοιπον,οτι αν ερχεται ενα παιδι σε σενα,στην Α Λυκειου,και δεν ξερει να κανει πραξεις επι των αριθμων,και μαλιστα αυτο,σε μεγαλο ποσοστο,τοτε δεν θα τα εγραφες αυτα που γραφεις.
    Και μαλιστα,για να καταλαβεις για το ζητημα αυτο περισσοτερα,σου λεω οτι επι σειρα ετων,εβαζα καποιες ασκησεις στο Σχολειο,με το εμπα των μαθητων,στην Α Ταξη,ασκησεις πρακτικης Αριθμητικης,σαν κι αυτες που λυνουν τα παιδια στην Ε και Στ Δημοτικου.
    Ξερεις λαλιστατε συμφορουμιστα,ποσα παιδια τις λυνανε;
    Να σου πω λοιπον εγω ποσα.
    Δυο,εως τρια.Το πολυ τρια.
    Καθε χρονο,για 10 χρονια τουλαχιστον.
    Τι λες,δε βγαινει καποιο συμπερασμα,για το τι παιδια εφταναν σε μενα;
    Αν λοιπον,δεν ξερει καποιος τα στοιχειωδη,τι λες,μπορεις να του μαθεις εσυ,ηλεκτρομαγνητισμο μετα;
    Και οταν καναμε Γεωλογια,δεν καταλαβαιναν τιποτα απο το μαθημα,ουτε οταν τους το λεγα εγω,αλλ ουτε και οταν,βλεποντας το χαλι,τους εβαζα να διβαζουν μετα απο μενα,και το κειμενο,στην Ταξη,για να βρουν καποιες αγνωστες τυχον λεξεις,που θα τους δυσκολευαν στο διαβασμα.
    Ε,ουτε κι αυτο δεν εκαναν.
    Χωρια η βρμω που ειχαν στην ψυχη τους καμποσα,και που εβγαινε με τη βρωμα που αμολαγαν στο Σχολειο,(σκουπιδια,ροχαλες και αλλα ),πραγμα που με αναγκαζε καποιες φορες,να μη μπαινω στην Ταξη,απο αηδια.
    Μαθε λοιπον καλυτερα τα πραγματα,και μετα γραψε.
    Και οσο για τους καθηγητες,ναι δεν ειναι ο,τι καλυτερο,αλλα απο ο,τι βλεπω γυρω μου,μαλλον οι καλυτεροι απο το στρατο των ΔΥ ειναι.
    Μην ξεχνας οτι βρισκομαστε στη χωρα της ησσονος προσπαθειας,που τη συντηρειτε εσεις οι γονεις,σε μεγαλο βαθμο,οταν απαιτειτε βατα ΘΕΜΑΤΑ στις εξετασεις,( ακου βατά),και απολυτηριο για ολους,νηστευσαντες και μη!

    ReplyDelete
  5. Και για να καταλαβεις καλυτερα,για το τι γινοταν καποτε,σε σχεση με το τωρα, να τι γραφει ο Καζαντζακης σε ενα βιβλιο του.
    Δασκαλε,να ο γιος μου.Το κρεας δικο σου,τα κοκκαλα δικα μου.
    Ολα τα αλλα που γραφεις για τους αθωους γονεις,εγω τα ακουω βερεσε.
    Αμα θελουν παιδια,να εχουν χρονο να τα μεγαλωσουν στη ζουγκλα που ζουμε.Και να μη ζητανε πολλοι απ αυτους μεγαλεια και περισσοτερα λεφτα,ταχαμου για τα παιδια τους,ενω αυτα τα καυμενα,χρονο θελουν απ τους γονεις τους.Τιποτ αλλο.

    ReplyDelete
  6. Ενα ενα τα θυμαμαι.Για την τηλεοραση λεω.
    Τα παιδια των οποιων οι γονεις δουλευουν απειρες ωρες,εχουν στο σπιτι καποια,αλλοδαπη συνηθως,που τα βαζει μπροστα σε μια τηλεοραση ,για να τα ηρεμει.
    Καταλαβες τωρα για τι πραμα μιλαω;♠

    ReplyDelete
  7. Εγώ ξέρω απλά ότι πριν ένα παιδί φτάσει στην Α Λυκείου κάποιοι δάσκαλοι το είχαν πρώτα. Εκτός αν θέλετε να τα διδάσκουμε εμείς και εσείς να κάνετε κριτική επί των διδασκομένων. Και αυτό γίνετε αρκεί να χρηματοδοτούμαστε εμείς από το κράτος αντί εσείς.Μια επιτροπή εξετάσεων για να πιστοποιήσει τις γνώσεις θα την βρούμε. Στην Ε.Ε. είμαστε άλλωστε.Το κράτος δεν παρέχει παιδεία σε μαθητές, δεν νοιάζετε για τα παιδιά, παρέχει μισθούς σε υπαλλήλους του οι οποίοι φαίνεται ότι απασχολούνται, δεν διδάσκουν, περίπου 120 μέρες το χρόνο κατά τη δική μου μέτρηση είναι μόνο 90 αν υπολογίσεις ειδικά στο Λύκειο τις εθιμικές καταλήψεις, τις δε υπόλοιπες αργούν και με τον νόμο. Την διδασκαλία αναλαμβάνουν τα φροντιστήρια και οι ίδιοι οι δάσκαλοι του δημοσίου που κάνουν ιδιαίτερα για να διδάξουν αυτά που ώφειλαν να διδάξουν στην τάξη τους. Αν δεν το βλέπεις αγαπητέ και οχυρώνεσαι πίσω από το ότι οι γονείς δεν δίδαξαν, απατάσαι. Ξέρεις κάτι, διδάσκει πολλά ο γονιός όταν αγωνιά στην ανασφάλεια της ιδιωτικής εργασίας, ενώ εσείς περνάτε τις ώρες σας στην σίγουρη δημόσια υπηρεσία σας χωρίς ουδέποτε κανείς να ρωτήσει: Τί κάνετε επιτέλους μες στην τάξη και παίρνετε μικτά τουλάχιστον 2000 ευρώ το μήνα; Ξέρεις τί είναι ανασφάλιστη εργασία αγαπητέ, αλλά φαίνεται δεν ξέρεις τί διδάσκει το μεροκάμματο στο δρόμο ή το εργοστάσιο.Νομίζεις ότι διδασκαλία είναι η μετωπική διδασκαλία που κάνετε μιλώντας ως αυθεντίες της επιστήμης μες στην τάξη. Αλλά τί να πω όταν εσύ σαν δάσκαλος νομίζεις ότι η ευθύνη των δασκάλων αρχίζει από την Α Λυκείου και, σκοπίμως εμπλέκεις την γενική κατάσταση με την ατομική περίπτωση.Η ευθύνη αρχίζει από την ηλικία του νηπιαγωγείου και τελειώνει στο πτυχίο του πανεπιστημίου τουλάχιστον. Αυτό το ξέρεις αλλά σκόπιμα αλλάζεις επίπεδα ατομικό-συλλογικό.Δεν αξίζει. Δεν θα συζητήσω άλλο, το θεωρώ πλέον χαμένο χρόνο.

    ReplyDelete
  8. Για αλλοδαπές και αλλοδαπούς δεν ξέρω δεν είμαι της ανώτερης τάξης ως ημείς που γνωρίζετε. Αξιολόγηση αγαπητέ. Εγώ αξιολογούμαι στη δουλειά μου και αν δεν είμαι καλός με διώξανε. Εσάς μπορεί να σας διώξει κανείς; Τί λέω να σας διώξει απλά να δεί τί κάνετε. Και εγώ μετράω μαρούλια στη λαχαναγορά αλλά εσείς δυστυχώς μετράτε ανθρώπινες ψυχές τις οποίες συνεχώς κατηγορείτε στα σχόλια σας σείς ο μέγας κριτής ο μη δεχόμενος κρίσιν. Κάτι στο θεός θα σας ταίριαζε.

    ReplyDelete
  9. Kοιτα,εσυ εισαι του,"ου με πεισεις,καν με πεισεις",οπότε,τι το κουραζουμε;
    Ξερεις,εγω διοριστηκα το 1967,τοτε που υπηρχαν και επιθεωρητες,και ηταν πιο σφιχτοι οι...βωλοι.Δε φταιω αν το πασοκ,εν τη επαναστατικη του ορμη,τους κατηργησε,μαζι με τους Γεν.Δ/ντες των Υπουργειων.Και το να γενικευει κανεις,δειχνει απλως,οτι δεν εχει καμια σχεση με τις θετικες επιστημες,οπότε μη διαμαρτυρεσαι για τα αποτελεσματα.
    Και κατι αλλο,πιο αντιδημοτικο και αντιδημοφιλες.
    Ποιος σου ειπε,οτι πρεπει ολα τα παιδια,να πηγαινουν σε 3βαθμια Σχολεια;Για ποιο λογο,και με τι λεφτα,να το κανουμε;
    Καποτε,εδιναν εξετασεις απο το Δημοτικο στο Γυμνασιο η απο το Γυμνασιο στο Λυκειο,και ξεκαθαριζε η κατασταση,και κοβοντουσαν πολλοι,και κανεις δε μιλαγε,γιατι ηταν ενα γενικο μετρο,που καπως επρεπε να μπει,γιατι δεν υπηρχαν λεφτα για κατι αλλο.
    Δε μπορει να χρωσταμε παντου,(ΚΑΙ της Μιχαλους),και να βγαζουμε "πτυχιουχους του...βωλου",που δεν εχουμε τι να τους κανουμε,πληρωνοντας τα λεφτα που ΔΕΝ εχουμε,μετα δε,να γλειφουμε καποιους πολιτικαντηδες,να τους βαλουν καπου,που να πληρωνονται για κατι,που υποτιθεται οτι κανουν,και που και ΑΝ το κανουν,απλως ΔΕΝ χρειαζομαστε.
    Η ζωη,ειναι αδικη,αλλα παντα ετσι ηταν,τι να κανουμε;
    Για αυτο,ασε τους καθηγητες,και κοιτα τα παιδια σου.
    Και εγω ,οταν προκειται για ατομο που ενδιαφερομαι,λεω,προσπαθηστε να μαθει το παιδι πραγματα,πριν να παει στο Σχολειο,ωστε να μην εχει αναγκη το δασκαλο,απλως,γιατι δεν ξερω ποιος θα ειναι αυτος ο δασκαλος.(Γιατι παντα,το θεμα ειναι ΑΤΟΜΙΚΟ,και οχι γενικο)..Ετσι,οταν μεγαλωσα ενα παιδακι,εδω και 35 χρονια,το εμαθα να μιλαει για φιλοσοφια και για Φυσικη,απο τα 3 του χρονια,και να κανει να πεφτουν τα σαγονια σε ολους οσους την ακουγαν.
    Το ιδιο κανω τωρα,και για την κορη της στα 4.
    Δεν περιμενω να παει στο Σχολειο,για να μαθει κατι απο καποιον αγνωστο δασκαλο,που μπορει μεν,να ειναι καλος,αλλα μπορει και να μην ειναι.
    C' est la vie.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki