Sunday 14 March 2010

«Άνθρωποι αγάπης»

Ποιοι είμαστε

Οι «Άνθρωποι αγάπης» είναι ο Μη Κυβερνητικός - Μη Κερδοσκοπικός Ανθρωπιστικός Οργανισμός. Συντροφιά φίλων που προσφέρουν αληθινά με την καρδιά τους.

Το ιστορικό μας

Οι «Άνθρωποι αγάπης» ξεκίνησαν το 1992 με μια μικρή συντροφιά ανθρώπων με το όραμα να επικρατήσει κάποτε στον κόσμο μας η αγάπη, η δικαιοσύνη, ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων για όλους τους ανθρώπους. Με συναντήσεις, πνευματικές συζητήσεις, μουσικές βραδιές, φιλανθρωπικά παζάρια και ταξίδια η μικρή αυτή συντροφιά αγωνίστηκε να κινητοποιήσει τον κόσμο να οραματιστεί ένα καλύτερο αύριο για όλους τους ανθρώπους. Μετά από πλούσια δράση και σπουδαία αποτελέσματα των ιδρυτικών μελών, προχωρήσαμε και στην επίσημη ίδρυση του Οργανισμού μας το 2004 με καταστατικό και μητρώο στο Υπουργείο Εξωτερικών. Θεμέλια για την υπόστασή μας είναι η αγάπη, η επικοινωνία, η συνεργασία, η διάθεση για προσφορά απλών ανθρώπων, με ισχυρό το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης, πέρα από κάθε ιδιοτέλεια και όφελος.

Η ιδρύτρια

Γεννήθηκα σ’ ένα όμορφο μικρό χωριό νότια της Κρήτης, με κάτασπρα σπιτάκια, στενά σοκάκια, αυλές με λουλούδια και καρποφόρα δέντρα, κοντά σε ανθρώπους απλούς, φιλόξενους με καλή καρδιά. Η οικογένειά μου, μού έδωσε περισσή αγάπη και οι ευτυχισμένες αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων, με συντρόφευαν πάντα στη ζωή μου. Μέσα από τα δικά τους μάτια, τις δικές τους διηγήσεις, το παράδειγμά τους, έμαθα να βλέπω την ομορφιά, να πιστεύω στο Θεό, ν’ αγαπώ τους συνανθρώπους μου. Σπούδασα στην Αθήνα παιδαγωγικά και διορίστηκα δασκάλα στη ΣΧΟΛΗ ΧΑΤΖΗΒΕΗ Εκεί γνώρισα το σύζυγό μου, Στυλιανό Χατζήβεη, τον άνθρωπο που έκανε χαρούμενη τη ζωή μου. Ο Γιώργος και η Μερόπη τα παιδιά μας, ήταν το δώρο του Θεού σ’ εμάς. Ζήσαμε μοναδικές οικογενειακές στιγμές για 18 χρόνια. Όταν το 1987 ο σύζυγός μου έφυγε από τη ζωή με πολύ πόνο ανέλαβα μόνη τα παιδιά μου και τη Διεύθυνση του Σχολείου. Η πίστη μου στο Θεό, γαλήνεψε το δάκρυ της ψυχής μου. Ένιωσα το Λόγο Του και η καρδιά μου γέμισε από θέληση να μοιραστώ αυτήν την ευλογία. Οι «Άνθρωποι Αγάπης» μαζί με τα παιδιά μου, γεμίζουν τη ζωή μου νόημα και σκοπό.
Γεωργία Χατζήβεη

Η αποστολή μας

  • Αγαπάμε το Θεό, τον άνθρωπο, το συνάνθρωπο.
  • Σκεπτόμαστε θετικά, αισιόδοξα, χαρούμενα.
  • Ελπίζουμε και προσφέρουμε αληθινά με την καρδιά μας, ανοίγοντας ορίζοντες ευκαιριών σε συνανθρώπους μας, σ’ όλη τη γη.
  • Πιστεύουμε και υποστηρίζουμε την κοινωνική υπευθυνότητα στο εργασιακό περιβάλλον.
  • Θέτουμε νέους στόχους συνεχώς, γιατί απλά πετύχαμε τους προηγούμενους!
  • Είμαστε εκεί όπου υπάρχει ανάγκη για αγάπη και προσφορά!
  • Χτίζουμε μια ζωή γεμάτη νόημα και σκοπό ακολουθώντας το κάλεσμά μας

Το όραμά μας

Οι «Άνθρωποι αγάπης» ονειρευόμαστε  ένα κόσμο γεμάτο χαμόγελα, έναν κόσμο ευαισθητοποιημένο και κοινωνικά υπεύθυνο. Η θέση μας είναι δίπλα σε κάθε παιδί, σε κάθε άνθρωπο που ελπίζει και περιμένει την αγάπη μας!Η προσφορά μας θέλουμε να φτάσει παντού και να δώσει ελπίδα και χαρά!
Ο στόχος μας είναι να κινητοποιήσουμε τον κόσμο να προσφέρει μέσα από οποιοδήποτε ρόλο ή ιδιότητα τυγχάνει να έχει ο καθένας. Είναι όμορφο να ξέρουμε ότι ο ένας έγιναν πολλοί. Από καρδιάς!
Είναι όμορφο να ξέρεις ότι κάπου πάνω στη γη, κοντά ή μακριά, υπάρχει κάποιος που νοιάζεται για σένα!

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki