Wednesday 22 February 2012

«Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει
κανείς την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»

Ό,τι του φανεί του λωλωστεφανή!!
Πάγκαλος (ο κλασσικός ευρωπαίος!!) έφη: 
«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» 
Τι λέει αυτός;; Θα μου εξηγήσει κάποιος;;
Και αυτός ο φεντεραλισμός* τι είναι;;
Και συνέχισε λέγοντας πως «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού*. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».


2 comments:

  1. Αυτές οι εποχές που ζούμε, οι ΠΟΛΥ μεγάλες εποχές, δεν αφήνουν κανέναν να κρυφτεί. ΔΕΝ μπορείς να κρατήσεις προσωπείο. Σε τέτοιες κρίσιμες εθνικά στιγμές, οι μάσκες πέφτουν, αγαπητοί πολιτικοί της Ελλάδας. Τ'ακούτε καλοπληρωμένοι και (για όσο καιρό σας απομένει) εκλεγμένοι;

    ReplyDelete
  2. Ισως επειδή αυτός δεν είχε ποτέ την κυριαρχία του θεωρεί δεδομένο το να είμαστε όλοι εξαρτημένοι από τα ξεροκόματα των αφεντικών....

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki