Monday 16 April 2012

Τα επτά ασημένια κουταλάκια

Ο Μακαριώτατος μιλώντας σε συνέντευξη συγκίνησε με το χαρακτηριστικό παράδειγμα της άγνωστης Κύπριας ηρωίδας γιαγιάς που ξεριζώθηκε δύο φορές από το σπίτι της, έχασε τα παιδιά της και βρήκε την ψυχική δύναμη να χαρίσει στους συνανθρώπους της όλη της την περιουσία, δηλαδή τις οικονομίες της πέντε ευρώ και την προίκα της που ήταν… επτά ασημένια κουταλάκια.

«.... Αυτόν τον λαό δεν μπορεί να συνεχίσουμε
να τον προδίδουμε !»..

«Μου τηλεφωνεί μία γυναίκα και μου λέει: "Βλέπω τον αγώνα σου και θέλω να σε βοηθήσω. Τι να στείλω; Ο «θησαυρός» που έχω είναι κάτι που μου άφησε η γιαγιά μου και η μάνα μου, επτά κουταλάκια ασημένια».
Τα 'στειλε μ' άνθρωπο. «Στα στέλνω αυτά τα κουταλάκια τα ασημένια να τα πουλήσετε και να τα κάνετε ό,τι θέλετε». Και επιπλέον έστειλε πέντε ευρώ. Αυτή είναι η ψυχή του Έλληνα. Αυτό δεν το έχουμε καταλάβει ούτε οι παπάδες, ούτε οι δεσποτάδες - πολύ περισσότερο οι πολιτικοί μας και ο λαός μας. Αυτόν τον λαό δεν μπορεί να συνεχίσουμε να τον προδίδουμε !»..

Όλη η συνέντευξη εδώ:
 


No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki