Thursday 16 August 2012

Εγώ για σένα ...

Io per te ☆...♥ Εγώ για σένα ♥

Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Giovanni Bella and Giulio Rapetti
Πρώτη εκτέλεση: Ραλλία Χρηστίδου

Με ρωτάς εγώ για σένα τι θα έκανα,
αν θα το 'σκαγα μια μέρα απ'τη δουλειά
αν θα το 'σκαγα μια μέρα για να φύγουμε,
με τ' αυτοκίνητο για κάπου στ' άγνωστο.

Με ρωτάς εγώ για σένα τι θα έκανα,
αν θα άφηνα μια στάλα εγωισμού,
αν θα σ' άφηνα ή αν πίσω σου θα έτρεχα,
ρωτάς αν θα 'πεφτα για σένα στη φωτιά

Εγώ για σένα, εγώ για σένα
για σένα θα 'πεφτα πιο κάτω απ' τον καθένα.
εγώ καρδιά μου, εγώ καρδιά μου
εγώ θα σκότωνα για σένα τα όνειρά μου.

Μη ρωτήσεις τι κάνω για σένα, τι χάνω,
αν μπορώ να κοπώ, να καώ, να πεθάνω
μη ρωτήσεις τι δίνω για σένα ψυχή μου
μια στιγμή, μια βραδιά, μια ζωή, τη ζωή μου.

Εγώ για σένα, εγώ για σένα
για σένα θα 'πεφτα πιο κάτω απ' τον καθένα
εγώ καρδιά μου, εγώ καρδιά μου
εγώ θα σκότωνα για σένα τα όνειρά μου.

Io per te

Mi chiedi cosa farei per te,
se me la filerei un giorno dal lavoro
se me la filerei un giorno per andarcene,
con l'auto in qualche posto sconosciuto.

Mi chiedi cosa io farei per te,
se lascerei perdere una goccia di egoismo,
se ti lascerei o se ti correrei dietro,
chiedi se mi butterei nel fuoco per te

Io per te, io per te
per te cadrei piu' in basso di ogni altro.
Io cuore mio, io cuore mio
io ammazzerei i miei sogni per te.

Non chiedermi cosa faccio per te, cosa perdo,
se posso farmi tagliare a pezzi,bruciare,morire
non chiedermi cosa do per te anima mia
un istante,una serata,una vita,la mia vita.

Io per te, io per te
per te cadrei piu' in basso di ogni altro.
Io cuore mio, io cuore mio
io ammazzerei i miei sogni per te.

από το

2 comments:

  1. Λεει απίστευτα λόγια αυτό το τραγούδι ,σημάδι υπέρτατης αγάπης ,μακαρι να ανθιζε η αγάπη σε όλες τις μορφές της,καλο ξημερωμα.

    ReplyDelete
  2. Το τραγούδι του απόλυτου δοσίματος, η υπέρτατη ανάγκη του έρωτα. Όμως αν από το εγώ δεν μένει τίποτα, αν το εγω θυσιάζεται για χάρη του εσύ και του εμείς, τι θα μείνει να στηρίζει αυτό το εμείς; Ο έρωτας είναι το εμπόδιο για τα ατομικά όνειρα; "Εγώ θα σκότωνα για σένα τα όνειρά μου". Εξαιρετικά μεγαλόψυχο ακούγεται, αλλά που θα οδηγήσει; Σε έναν τσακισμένο άνθρωπο χωρίς βλέψεις, κολλημένο στο ταίρι του, το οποίο θα αρχίσει σιγά σιγά να απομακρύνεται, γιατί δεν έχει τίποτα να μοιραστεί μαζί του. Ο έρωτας στην όμορφη, υγιή μορφή του είναι η κινητήριος δύναμη που μας ωθεί να δημιουργήσουμε, να προσφέρουμε στον εαυτό μας, για να προσφέρουμε έτσι στο εμείς και στο εσύ που θα μας θαυμάζει. Αλλιως τι νόημα έχει αυτό το ζωογόνο συναίσθημα, αν σκοτώνει την ταυτότητά μας;
    Το ξέρω πως υπερανέλυσα το τραγούδι, αν και το λατρεύω. Ήθελα απλώς να πω κάποιες ενστάσεις μου και να αναφερθώ στον προβληματισμό αυτό που απασχολεί και μένα.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki