Friday 22 September 2023

Η Αξιοπρέπεια είναι Αξία, δεν έχει να κάνει με λεφτά

Αρκεί μια στιγμή για να γίνεις ήρωας, αλλά χρειάζεται 
ολόκληρη ζωή για να γίνεις αξιοπρεπής άνθρωπος.
Κάτι έχουμε μπερδέψει....
Αν έχω λεφτά να αγοράζω τα πάντα, λέμε ότι ζω αξιοπρεπώς. ΛΑΘΟΣ!!!! 

Το θέμα με την αξιοπρέπεια πάει αλλιώς: 
ΤΙΠΟΤΑ να μην έχω δεν θα λυγίσω!! Δεν θα με κάνει καμία έλλειψη να παραιτηθώ. 
Ακόμα κι αν ψοφήσω από πείνα, θα φύγω με το κεφάλι ψηλά!!
Να μην σε πτοεί τίποτα, να βρίσκεις στις πιο δύσκολες συνθήκες άκρη, να στέκεις με ψηλά το ηθικό στα σύχρηστα, αυτό είναι αξιοπρέπεια!

(Εμείς θα αντέξουμε, αυτοί θα πέσουν.)

Αναρτήθηκε από Στεφανία Λυγερού

2 comments:

  1. Όταν δεν έχω χρήματα να επιβιώσω και ψάχνω στα σκουπίδια να βρώ κάτι να φάω, δεν θα ζω αξιοπρεπώς....
    Όταν δεν έχω χρήματα να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου και να αγοράσω τα φάρμακά μου, δεν θα ζω αξιοπρεπώς...
    Όταν αναγκάζομαι να ζώ σε βάρος των παιδιών μου, δεν θα ζω αξιοπρεπώς...
    Όταν δεν έχω ελπίδα για το Αύριο..δεν βλέπω γιατί πρέπει να καθίσω "αξοπρεπής", με σταυρωμένα τα χέρια και να βλέπω τη χώρα μου να καταστρέφεται, λόγω της ανευθυνότητας του λαού της..............
    Λυπάμαι, αλλά η πείνα...δεν αντέχεται...
    Ρωτήστε αυτούς που ξέρουν...
    Το ψωμί του φτωχού είναι η ζωή του, η αξιοπρέπειά του...και όποιος του το κλέβει...είναι Εγκληματίας!

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω λόγια!! "Αρκεί μια στιγμή για να γίνεις ήρωας, αλλά χρειάζεται ολόκληρη ζωή για να γίνεις αξιοπρεπής άνθρωπος" Μπράβο σας! Εμείς θα αντέξουμε, αυτοί θα πέσουν. Να έχετε μία υπέροχη μέρα!!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki