Σιγά μη δεν αντέξουμε ...
Θα Αντέξουμε και θα Νικήσουμε Όλοι
Τρεις Έλληνες, είχαν την ιδέα, και μετά έγιναν 27 και ούτε γνωρίζονταν μεταξύ τους. Και μετά έπιασαν τον υπεύθυνο διαφημίσεων στην Times Square, το κεντρικότερο σημείο του πλανήτη. Και φυσικά ο υπεύθυνος ήταν Έλληνας και η Προβολή στήθηκε. Και πέτυχε. Και μετά τρία κορίτσια πήραν την ιδέα και στήνουν το ίδιο σκηνικό στο κεντρικότερο σημείο του Λονδίνου. Και μετά θα πάμε στην Αυστραλία. Όπου θέλουμε θα πάμε. Επειδή όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, έναν Έλληνα θα βρεις. Με τους πολιτικούς μας, να δούμε τι θα κάνουμε, αλλά είπαμε: «Κανείς δεν είναι τέλειος».
Και όταν λέμε ότι όλοι θα αντέξουμε
... Επειδή «OK» θα πει: «Όλα Καλά»
και «Όλα Καλά» είναι μια ευχή που λέει: Όλα τα κακά θα γίνουν Καλά, πάει και τελείωσε.
Η προσπάθεια των Ελλήνων ομογενών να στηρίξουν και να βοηθήσουν την Ελλάδα να σταθεί στο ύψος της, ολοκληρώθηκε στη Νέα Υόρκη.
Η πρωτοβουλία «Up Greek Tourism» με επικεφαλής τον Γιώργο Κλειβοκιώτη, τον Στάθη Χαϊκάλη και τον Ονίκ Παλαντζιάν, ετοιμάζεται το τελευταίο δίμηνο με τη βοήθεια πολλών ακόμη. Σκοπός του project είναι να οργανωθεί ένας μηχανισμός με τον οποίο θα οργανωθεί η διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Πρώτη «επίθεση» της πρωτοβουλίας ήταν η πλατεία της Νέας Υόρκης όπου σε γιγαντοοθόνη προβάλλονταν μονόλεπτα διαφημιστικά σποτ για τον ελληνικό τουρισμό 4 φορές την ώρα όλο το 24ωρο.
Πάνω από 300 άτομα ήταν αυτοί που χρηματοδότησαν τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία ενώ το μισό ποσό προέρχεται από την Ελλάδα, το υπόλοιπο προέρχεται από ομογενείς σε όλο τον πλανήτη.
To Up Greek Tourism πάει... Λονδίνο
Μετά την εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων που ξεκίνησε το Up Greek Tourism, η πρωτοβουλία που μέσα από δύο καμπάνιες οι οποίες εκμεταλλεύθηκαν τη "δύναμη" των social media κατάφερε να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα ποσά για να τοποθετήσει από μία διαφημιστική πινακίδα στο κέντρο της Νέας Υόρκης και της Ουάσινγκτον για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, το Up Greek Tourism "ταξιδεύει" Λονδίνο, με νέα εκστρατεία - η οποία ανακοινώθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του TEDxAthens 2012 που αφορά στην τοποθέτηση ηλεκτρονικού billboard στο Piccadilly Circus, στην "καρδιά" της βρετανικής πρωτεύουσας. Η καμπάνια "τρέχει" ήδη από τις 3 Δεκεμβρίου και στοχεύει να συγκεντρώσει τουλάχιστον 12.000 λίρες σε διάρκεια μόνο τριών εβδομάδων, με συνεισφορές κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικών συνεισφορών Loudsauce.
Μάλιστα, οι δωρητές που συμβάλλουν με 10 λίρες και άνω θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα, ένα δώρο που παρέχεται από την ταξιδιωτική ιστοσελίδα travelplanet24.
“Διαλέξαμε το Λονδίνο και το Piccadilly Circus γιατί είναι χαρακτηριστικό σημείο, εύκολα αναγνωρίσιμο διεθνώς, και επίκεντρο μιας χώρας που είναι επί χρόνια στην καρδιά του ελληνικού τουρισμού”, τονίζει η Κατερίνα Σπέτσιου, Υπεύθυνη Σχεδίου της καμπάνιας του Λονδίνου.
Το Up Greek Tourism κατευθύνεται από απλούς Έλληνες ανά τον κόσμο σε εθελοντική βάση, για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η πρωτοβουλία διάλεξε τον τουρισμό ως μέσο προβολής λόγω της κρίσιμης σπουδαιότητάς του για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας. Οι δύο προηγούμενες εκστρατείες απέδωσαν 30.000 δολάρια, επίσης μέσω του Loudsauce, και προκάλεσαν το ενδιαφέρον των ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο, όπως το BBC, το CNN και η εφημερίδα Guardian.
είναι αλήθεια ότι μόνο αν κάνουμε ότι μπορούμε έχουμε ελπίδα
ReplyDeleteΑς παραδειγματιστούμε από τους Έλληνες της ομογένειας...
ReplyDelete