Friday 8 March 2013

Γυναίκα, σε ευχαριστούμε….

Μητέρα, κόρη, αδελφή, φίλη, γυναίκα σε ευχαριστούμε!

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας θέλησα να αποτίσω έναν μικρό φόρο τιμής στη «γυναίκα». 
Σας ευχαριστούμε που μας αντέχετε
αλλά και που μας προσέχετε.
Είχα και έχω την τύχη να περιστοιχίζομαι από γυναίκες που δεν τσιγκουνεύτηκαν την αγάπη τους και την φροντίδα τους. Για ένα άνδρα, η γυναίκα είναι ο μεγαλύτερος σταθμός αλλά και προορισμός στη ζωή του. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις θυσίες της μητέρας μου για όλους μας. Την φροντίδα και την αγάπη με την οποία με περιέβαλαν οι δυο μου αδερφές. Το πόσο άλλαξε η ζωή μου προς το καλύτερο με το γάμο μου αλλά και μετά τη γέννηση της κόρης μας. Ζω σε ένα σπίτι με δυο γυναίκες και δυο θηλυκές σκυλίτσες. Ζω λοιπόν στο πετσί μου καθημερινά τη συμβίωση με το «θηλυκό». Νομίζω πως ό,τι και να πω για τη «γυναίκα» θα είναι λίγο. Μας φέρνει στη ζωή, μας μεγαλώνει, μας αγαπά, μας ερωτεύεται, μας λατρεύει…
.
Ο μεγαλύτερος ρόλος στη ζωή μιας γυναίκας είναι αναμφισβήτητα αυτός της μητέρας. Η ευθύνη είναι τεράστια. Οι δυσκολίες πολλές. Η αγάπη και η επιβεβαίωση όμως που εισπράττει μια γυναίκα-μητέρα μεγαλώνοντας τα παιδιά της είναι ένα συναίσθημα μοναδικό. Όμοιό του δεν υπάρχει. Όσο κι αν θέλουμε, εμείς οι άνδρες να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο σχέσης με τα παιδιά μας, δεν θα το καταφέρουμε αν δεν προσπαθήσουμε πολύ. Η μητέρα θα έχει όμως πάντα ένα μικρό πλεονέκτημα. Αυτό είναι βέβαια που κάνει πολλούς άνδρες να μην ασχολούνται. Αυτή η φυσική ροπή της ανατροφής προς τη μητέρα κάνει τον πατέρα να μην ασχολείται με την πιο όμορφη διαδικασία που υπάρχει στον κόσμο. Την ανατροφή των παιδιών του.
.
Η γυναίκα όμως, πέρα από όλα χρειάζεται τη στήριξή μας.  
Όχι μόνο στον ψυχολογικό τομέα αλλά και στον πρακτικό. Μόνο τότε νιώθει ακόμη πιο ασφαλής και σίγουρη. Οι ρόλοι των δύο φύλων έχουν αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Αυτό είχε αποτέλεσμα να χάσουμε αρκετές από τις ισορροπίες που υπήρχαν παλιότερα. Από την άλλη όμως εδραιώθηκαν αυτονόητα που για χρόνια ήταν καταπιεσμένα σε προκαταλήψεις και απαρχαιωμένες απόψεις. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο το ότι έχω γεννηθεί στις 8 Μαρτίου, αλλά χαίρομαι πολύ που την ημέρα των γενεθλίων μου γιορτάζω διπλά. Μια για εμένα και μία για τις γυναίκες που τόσο έχουν καθορίσει τις ζωές όλων των ανδρών.
Σας ευχαριστούμε που μας αντέχετε αλλά και που μας προσέχετε.

ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

infokids

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki