Sunday 12 May 2013

1. Στους δασκάλους μου... 2. Ναι, στηρίζω τους καθηγητές.
Κι ας δίνει η κόρη μου εξετάσεις! 3. Θα απεργήσω!

Αρθρογράφος: 
πιτσιρίκος
..................
.... εκτός από τους γονείς μου, δεν αγάπησα κανέναν όσο αγάπησα πέντε έξι Δασκάλους που με ξεστράβωσαν και μου άνοιξαν πόρτες και παράθυρα και προσπάθησαν να με πείσουν πως έχω κι εγώ κάποια αξία σε αυτή τη ζωή -και θα τους είμαι αιώνια ευγνώμων γι’ αυτό- έχω να σου πω πως, όταν σε έκαναν να πιστέψεις πως ένας Δάσκαλος είναι ένας ξεφτίλας και ένας τίποτα μπροστά στους οικονομικούς νταβατζήδες, τους Πρετεντέρηδες, τα ξέκωλα και τα λαμόγια που έχουν κατακλύσει τον τόπο, τελείωσες σαν άνθρωπος.
..................
Διαβάστε περισσότερα: alfavita

2. Ναι, στηρίζω τους καθηγητές. Κι ας δίνει η κόρη μου εξετάσεις!   
Αρθρογράφος: 
Γιάννης Μακρυγιάννης
..................
«Μην κάνετε τίποτα, μην αντιδράτε, δεχθείτε ό,τι σας λέμε γιατί αλλιώς δεν αγαπάτε τους μαθητές σας, τις οικογένειες, την κοινωνία», λέει υποκριτικά η κυβέρνηση στους καθηγητές.
Το λέει στους καθηγητές, αλλά το απευθύνει στους πάντες. Και φυσικά και στους μαθητές, τους αυριανούς εργαζόμενους. Θέλει να τους χειραγωγήσει από τώρα, να τους εκπαιδεύσει στην υποταγή, στην οποία βάζει την «προβιά» της δήθεν ευθύνης.
Ε, λοιπόν έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους καθηγητές και στο δικό τους αγωνιστικό μήνυμα προς τα παιδιά, παρά στην κυβέρνηση και τους εκπροσώπους του συγκεκριμένου πολιτικού συστήματος.
Και θέλω να προσέξει η κόρη μου το δικό τους μήνυμα της μη υποταγής και όχι εκείνο μιας κουτοπόνηρης πολιτικής ηγεσίας, που λέει ναι στους ισχυρούς, αλλά κάνει επίδειξη πυγμής στους αδύναμους.
Αυτό είναι σημαντικότερο κι από το αν οι εξετάσεις θα γίνουν στην ώρα τους ή αργότερα. Σιγά μην ενδιαφέρεται η κυβέρνηση του μνημονίου και της ανεργίας του 64% στους νέους ανθρώπους περισσότερο από τους καθηγητές για τους μαθητές.
..................
Διαβάστε περισσότερα: alfavita

3. Θα απεργήσω; Θα απεργήσω!

Χ. Μπέλμπας ΠΕ04
Αναπληρωτής εκπαιδευτικός
Αντιπρόεδρος Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
..................
Θα απεργήσω γιατί μαζί μου θα σταλούν στην ανεργία τουλάχιστον 10.000 συνάδελφοι.
Θα απεργήσω γιατί φέτος χάθηκαν 32.000 διδακτικές ώρες εξαιτίας της έλλειψης εκπαιδευτικών.
Θα απεργήσω γιατί με... 650 ευρώ που παίρνει ο πρωτοδιόριστος δεν ζει, επιβιώνει.
Θα απεργήσω γιατί δεν θέλω να διαλυθεί η οικογένεια κανενός συναδέλφου, επειδή η υπηρεσία τον μετακίνησε στην άλλη άκρη της Ελλάδας, μακριά απ’ τα παιδιά του.
Θα απεργήσω γιατί δεν θέλω τα 5 τμήματα της Α λυκείου να γίνουν 4 ή 3 στην Β.
Θα απεργήσω γιατί δεν θέλω οι μαθητές να γίνουν 30 στην τάξη.
..................
Διαβάστε περισσότερα: sibilla

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki