Saturday 7 December 2013

Χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια

Η καλύτερη ζύμη για τα χριστουγεννιάτικα στολίδια μας!
 
Φέτος τα Χριστούγεννα Θέλω να φτιάξω πολλά πραγματάκια, να κάνουμε συνέχεια κατασκευές παρέα με τα παιδιά και έχω βάλει πολλές ιδέες στην λίστα μου...!
Σήμερα όμως θα σας δείξω τα χειροποίητα στολίδια μας, με μια ζύμη καταπληκτική, υπέροχη!!


το χρώμα είναι κατάλευκο!!
Έχω δοκιμάσει την ζύμη με αλάτι και αλεύρι και φυσικά τον πηλό.
Αυτή η ζύμη όμως ξεπερνάει και τα δύο. Ναι, ακόμα και τον ίδιο τον πηλό!
Μόλις είδα την συνταγή εδώ, μου τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον.
Όχι μόνο για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν (μου φάνηκε περίεργος ο συνδυασμός τους) αλλά και από το χρώμα που ήταν κατάλευκο.
Φέτος αποφάσισα το δέντρο μας να το στολίσουμε μόνο με χειροποίητα στολίδια οπότε μετά από τρεις δόσεις ζύμης που έφτιαξα μέσα σε μία μέρα, θα σας μεταφέρω την εμπειρία μου, τα λάθη και τα σωστά και τις δικές μου παρεμβάσεις και ιδέες.

Ολόκληρη η προσπάθεια στην Lamprouka

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki