Friday 21 March 2014

Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down
Αγαπημένη, μέλλουσα μανούλα...

Αγαπημένη, μέλλουσα μανούλα...

με ελληνικούς υπότιτλους

«Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα, οι άλλοι μάς το δημιουργούν. 
Θα το παλέψουμε.»
Μια ιστορία: ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN

Όταν όλοι σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο,
έχουν την ίδια εμφάνιση, είναι όλοι ομοιόμορφοι,
αυτό είναι ο Φασισμός.

Πάμπλο Πινέδα: Ο πρώτος δάσκαλος με σύνδρομο DOWN

Ο 34χρονος Ισπανός Πάμπλο Πινέδα είναι ο πρώτος στην Ευρώπη πτυχιούχος πανεπιστημίου που έχει σύνδρομο Down.  

«Εγώ αυτό που βλέπω είναι ένα μωρό που έχει ανάγκη να ταϊστεί, να αλλαχτεί και να αγαπηθεί, όπως όλα τα μωρά του κόσμου!» 

2 comments:

  1. Αυτή τη στιγμή εχω δάκρυα στα μάτια.
    Θυμάμαι τη μέρα που οι εξετάσεις της μικρής μου εδειχναν αυξημένη πιθανότητα για σύνδρομο Down. Ο γιατρός θεωρούσε δεδομένη την έκτρωση, αν τα αποτελέσματα ήταν ίδια και στην παρακέντηση, και άρχισε να μου εξηγει τη διαδικασία. Σοκαρίστηκα. Ενα μόνο το ρώτησα : Αν κάποιο από τα άλλα δυο μας παιδια πέσει,χτυπήσει και μείνει ανάπηρο να το φέρουμε εδω για ευθανασία ή να το πάμε στον Καιάδα, που είναι και πιο κοντα;
    Ευτυχως τα αποτελέσματα ήταν καλά και το μωρο μας είναι πια 9 χρονών, ειμαι σίγουρη όμως ότι θα το αγαπουσαμε το ίδιο ό,τι κι αν είχε συμβει, γιατί έιναι το παιδί μας...

    ReplyDelete
  2. Αγαπημένη μας Νίκη,
    δακρύσαμε με τα λόγια σου και κλαίμε για τα παιδάκια που κυριολεκτικά πετάγονται στα σκουπίδια.
    Να είσαι πάντα καλά, γερή και δυνατή. Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα παιδάκια σου.
    με εκτίμηση και αγάπη
    το χαμομηλάκι

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki