Thursday 21 January 2016

Αγαπημένε μου γονιέ, μη μου λες, δείξε μου!

Dad's helper
* Μη μου λες να μην είμαι ρατσιστής, δείξε μου πώς να σέβομαι τους διαφορετικούς.
* Μη μου λες να προσέχω το σώμα μου, δείξε μου πως προσέχεις εσύ το δικό σου.
* Μη μου λες να σέβομαι τους γονείς μου, δείξε μου πως σέβεσαι εσύ τους δικούς σου.
* Μη μου λες να είμαι έντιμος, δείξε μου τι είναι η τιμιότητα.
*Μη μου λες να αγαπάω, δείξε μου τι είναι η αγάπη.
* Μη μου λες να είμαι ο εαυτός μου, δείξε μου πώς να τον γνωρίσω.
* Μη μου λες τι να γίνω όταν μεγαλώσω, δείξε μου πώς να το αποφασίσω εγώ.
*Μη μου λες τι είναι η θρησκεία, δείξε μου πως την εφαρμόζεις στη ζωή σου.
* Μη μου λες να είμαι ηθικός, δείξε μου τη δική σου ηθική.

Γιατί αγαπημένε μου γονιέ, ό,τι και να λες, 

εγώ θα μαθαίνω από αυτά που μου δείχνεις!

Μωυσής

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki