Tuesday 8 October 2019

Συνταγή για Κέικ από το Mariologio!!

Χτες έφτιαξα κέικ, πολύ νόστιμο, και σας δίνω τη συνταγή.
Όποτε πηγαίνω τέτοιο κέικ στο σχολείο οι φίλοι μου και οι δασκάλες μου το τσακίζουνε.
Να το φτιάξετε και εσείς.
Τέλειωσα τα μαθήματά μου νωρίς γιατί ήθελα να φτιάξω το κέικ που μου αρέσει.
Βέβαια με σοκολάτα μου αρέσει περισσότερο αλλά δεν είχαμε κακάο στο ντουλάπι.
Θα σας πω πως το έφτιαξα.
Ετοίμασα πρώτα τα υλικά για να τα έχω όλα πάνω στον πάγκο, δηλαδή βούτυρο, αυγά, μια κούπα γάλα, 2 βανίλιες, 2 και μισή κούπα ζάχαρη και το αλεύρι το κόκκινο.
Το βούτυρο και τα αυγά τα είχα βγάλει από το ψυγείο για να μην είναι παγωμένα.
Άναψα το φούρνο στο 180 και άλειψα με το πινελάκι τις 2 φόρμες με βούτυρο να είναι έτοιμες.
Ετοίμασα και τα ροδάκια και ξεκίνησα.

Πρώτα χτύπησα το βούτυρο με τη ζάχαρη.
Μετά έβαλα μέσα όλα τα αυγά με τις βανίλιες και χτύπησα πολύ καλά μέχρι να βγάλει φουσκάλες.
Μετά έβαλα το μισό γάλα και το μισό αλεύρι και χτύπησα πιο αργά,
και μετά τα υπόλοιπα γάλα και αλεύρι.
Έβαλα τη ζύμη στις δυο φόρμες και σε 45 λεπτά το κέικ ήταν έτοιμο.

Είναι τραγανό από έξω (κρίτσι-κρίτσι) και μαλακό από μέσα, επειδή η ζάχαρη δε λιώνει εντελώς και πηγαίνει στην κόρα.
Όποτε πηγαίνω τέτοιο κέικ στο σχολείο οι φίλοι μου και οι δασκάλες μου το τσακίζουνε.
Να το φτιάξετε και εσείς.

Καλό απόγευμα
με αγάπη 
Μαρία

mariologio
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

1 comment:

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki