Thursday 21 January 2021

Watashi no kokoro wa itai -Πονάει η καρδιά μου- 私の心は痛い

Και δώσω αυτώ ψήφον λευκήν
και επί ψήφον όνομα καινόν γεγραμένον
ο ουδείς οίδε ει μη ο λαμβάνων
(Αποκάλυψη Ιωάννη)
私の心は痛い
Watashi no kokoro wa itai
Πονάει καρδιά μου
 
Στις 6/9/1922 στο λιμάνι της Σμύρνης, μαζί με τα «συμμαχικά» και τα ελληνικά πλοία, είναι αγκυροβολημένο ένα φορτηγό ιαπωνικό. Εμπορικός ο σκοπός του! 
Ήρθε να μεταφέρει μετάξι και δαντέλες !
Ο Ιάπωνας Πλοίαρχος έκπληκτος βλέπει τους «συμμάχους» να ρίχνουν στη θάλασσα ξανά τους κυνηγημένους από φωτιά και μαχαίρι Έλληνες.
 
私の心は痛い 
Watashi no kokoro wa itai, φωνάζει 
Πονάει η καρδιά μου! 
Watashi no kokoro wa itai 
Πονάει η καρδιά μου!
 
Και δίνει εντολή να πετάξουν στη θάλασσα το άχρηστο μετάξι, τις άχρηστες δαντέλες για να αδειάσει ο χώρος να μπουν οι πολύτιμοι άνθρωποι! 
Δεν ζητάει διαβατήριο, 
あなたは行く
Anata wa iku 
Ελάτε !
 
825 Έλληνες και Αρμένιοι χώρεσαν !
Τους πέρασε στα νησιά, στα ίδια νησιά που τώρα έρχονται άλλοι πρόσφυγες, στο Πειραιά.
 
Δεν ξέρουμε το όνομα του ! 
Δεν ξέρουμε πως «πλήρωσε» τη κραυγή του 
Watashi no kokoro wa itai 
Πονάει η καρδιά μου! 
Ξέρουμε μόνο ότι τον λένε Άνθρωπο! 
Ξέρουμε ότι δεν πρόδωσε την Ιερότητα που του Δώρισε Εκείνος που τον Έπλασε!

Υ.Γ.
Αυτή η άγνωστη ιστορία, ήρθε στο φως από μια διδακτορική διατριβή. 
Την άκουσα εχθές 18/6/2018 από το πατέρα Νεκτάριο στο σταθμό της Πειραϊκής εκκλησίας στην εκπομπή «Ραδιοφωνική Παραμυθία» με τη Σ .Χατζή. 
Ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας !
Για μένα ο κόσμος θα σωθεί μόνο όταν κάνουμε πράξη αυτή τη κραυγή : 
Πονάει η καρδιά μου!

Μας το έστειλε η Ευαγγελία
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki