Wednesday 12 May 2021

Gordon Scott: Κάπως έτσι ακούγονται οι αντιεμβολιαστές

Μια φορά σχεδόν πνίγηκα μέχρι θανάτου ενώ έτρωγα.
Έκανα τη δική μου έρευνα κι ανακάλυψα ότι δεν είμαι ο μόνος. Χιλιάδες πνίγονται κάθε χρόνο ενώ τρώνε, και εκατοντάδες από αυτούς πεθαίνουν. 
Γι' αυτό δεν ταΐζω τα παιδιά μου. Είναι επικίνδυνο. 
Τώρα πολλοί θα πουν πως το φαγητό υποτίθεται ότι «αποτρέπει τη λιμοκτονία» και αυτό μπορεί να ισχύει, αλλά δεν είναι δίκαιο και αγνοούμε τελείως όλους τους κινδύνους που το φαγητό παρουσιάζει, όπως τον πνιγμό, τις αλλεργίες, την ουλίτιδα και τη σκορδίλα. 

Απλά λέω, κάντε τη δική σας έρευνα και αποφασίστε τι είναι καλύτερο για τα παιδιά σας. 

Αν αποφασίσετε να δώσετε στα παιδιά σας πιθανώς θανατηφόρο φαγητό, αυτό είναι πρόβλημά σας, αλλά ως γονιός δεν πιστεύω ότι η κυβέρνηση έχει να κανένα δικαίωμα να μου λέω ότι χρειάζεται να ταΐζω το παιδί μου.

Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki