Thursday 10 June 2021

Freddie Figgers: Τον παράτησε η μάνα του, μόλις γεννήθηκε, δίπλα σε έναν κάδο σκουπιδιών...

Όταν τα άλλα παιδιά έπαιζαν έξω, ο Φρέντι ξεκίνησε να επιδιορθώνει τους χαλασμένους υπολογιστές του σχολείου του κι αυτό ήταν το εισιτήριό του προς την επιτυχία
«Μην αφήνετε τις περιστάσεις να καθορίζουν ποιοι είστε».
Αποτελεί μια πρόταση του 31χρονου επιχειρηματία Φρέντι Φίγκερς σε όσους θέλουν να τον ακούσουν.

Mιλώντας στο BBC, ο Φρέντι ανέφερε πως, όταν ήταν 8 ετών, ρώτησε τον πατέρα του Νέιθαν για τη γέννησή του. 

Η απάντηση που πήρε του έμεινε αξέχαστη. 
«Άκου», του είπε «θα σου μιλήσω στα ίσια Φρεντ. 
Η βιολογική σου μητέρα σε παράτησε, όταν γεννήθηκες. 
Εγώ και η Μπέτι Μέι δε θέλαμε να σε στείλουμε σε ανάδοχους και σε υιοθετήσαμε. 
Είσαι ο γιός μου». 
Ο Φρέντι έμαθε πως η μητέρα του τον είχε παρατήσει δίπλα σε έναν κάδο σκουπιδιών στην Φλόριντα.
«Όταν μου το είπε ο πατέρας μου, θεώρησα πως είμαι απλά ένα σκουπίδι. Πως δε με ήθελε κανείς. Αλλά με άρπαξε από τους ώμους και μου είπε να μην πιστέψω ποτέ πως ισχύει κάτι τέτοιο».
.............
περισσότερα εδώ
 Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki