Sunday 16 January 2022

Και να θυμάσαι, παιδί μου, να γίνεις αυτό που αγαπάς αληθινά.

Ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος, όταν βρει εκείνο που τον γεμίζει πραγματικά, 
Αυτό που δίνει όλα τα νοήματα και όλες τις απαντήσεις στην ψυχή σου, όταν καταπιάνεσαι μαζί του.
Προσοχή, όμως, παιδί μου.
Αυτό που αγαπάω πραγματικά δεν είναι ένα καπρίτσιο. Μία πρόσκαιρη δραστηριότητα που απλά συμπληρώνει τον ελεύθερο χρόνο μου.

Αγαπάω κάτι πραγματικά σημαίνει δίνομαι ολόψυχα. 
Σημαίνει αφοσιώνομαι χωρίς όρους. 
Σημαίνει δεσμεύομαι στον εαυτό μου να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερος και πιο αποτελεσματικός. 
Σημαίνει ότι βγάζω την λέξη "βαριέμαι" από το λεξιλόγιό μου.

Μέχρι βέβαια να βρεις τί στ' αλήθεια αγαπάς, πρέπει να δοκιμάζεις διαφορετικές δραστηριότητες.
Να έχεις νοοτροπία διεύρυνσης της μάθησης και όχι "ξερολισμού". Γιατί αυτό που πραγματικά θα αγαπήσεις μπορεί να μην είναι αυτό που αγαπούν οι φίλοι σου που μέχρι τώρα ακολουθείς στις δραστηριότητές σου ούτε αυτό το οποίο σε ωθεί η οικογένειά σου γιατί "μόνο αυτό ξέρω και άρα μόνο αυτό εμπιστεύομαι".

Και κάτι τελευταίο παιδί μου...
Μερικές φορές αυτό που αγαπάς αληθινά ΔΕΝ είναι αυτό για το οποίο είσαι φτιαγμένος να γίνεις.
Εσύ πρέπει να μάθεις τη λεπτή διαφορά ανάμεσα στο πάθος και τη δεξιότητα και να τη διαχειριστείς, έτσι ώστε ούτε η αγάπη σου για κάτι να γίνει αδιέξοδη ούτε η ικανότητα σου για κάτι να μείνει ανεκμετάλλευτη.

πηγή
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki