Sunday 20 March 2022

Ευχαριστώ (Γονείς)

Το τραγούδι είναι αφιερωμένο στους ανθρώπους που μας δώσανε ζωή!!!

Εμείς οι άνθρωποι μεγαλώνοντας έχουμε την κακή συνήθεια να ξεχνάμε τους γονείς μας… Τους θεωρούμε δεδομένους και ξεχνάμε να τους λέμε πόσο σημαντικοί είναι για εμάς…!!! Αυτό το τραγούδι το έγραψα για τους γονείς μου και τους το έκανα δώρο σε μια από της σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου… την ήμερα του γάμου μου!!! Ήθελα να τους δείξω ότι στις ποιος σημαντικές στιγμές μου είναι εκεί…!!! Το τραγούδι είναι αφιερωμένο στους ανθρώπους που μας δώσανε ζωή… αφιερωμένο λοιπόν σε όλους τους γονείς του κόσμου!!!! Να θυμόσαστε να τους λέτε: ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ… και… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

ΣΤΙΧΟΙ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

Από την ώρα που έμαθε για την ύπαρξη σου. Από την ώρα εκείνη είσαι η ζωή του. Πάντα δυνατός για σένα είναι αυτός. Ότι χρειαστείς πάντα οδηγός.

Είτε είσαι κόρη είτε είσαι γιος. Πες ευχαριστώ… ΠΑΤΕΡΑ… για όλα. Ήσουνα εκεί σ όλη μου την ζωή, Σε κάθε μου στιγμή… θα σαι πάντα εκεί!!!

Από την ώρα που ένιωσε αυτή την ύπαρξη σου. Από την ώρα εκείνη είσαι η ζωή της. Πάντα είναι εκεί για μια συμβουλή. Πάντα θα ναι εκεί στην δύσκολη στιγμή.

Είτε είσαι κόρη είτε είσαι γιος. Πες ευχαριστώ… ΜΗΤΕΡΑ… για όλα Ήσουνα εκεί σ όλη μου τη ζωή, Σε κάθε μου στιγμή… θα σαι πάντα εκεί!!!

Πρώτη φορά που σ ‘είδανε σε πήραν αγκαλιά τους. Σε κοίταξαν στα μάτια και είδαν τη καρδιά τους. Τρέμανε τα χέρια τους μα γελούσε η ψυχή τους. Σου δώσανε ζωή και έγινες η ύπαρξη τους.

Είτε είσαι κόρη είτε είσαι γιος. Πες ευχαριστώ στους γονείς σου για όλα. Θα ναι πάντα εκεί,σε όλη σου τη ζωή. Στην κάθε σου στιγμή… ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ!!!

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΙΝΤΕΟ

  • Στίχοι: Στέργιος Παππάς
  • Ερμηνεία: Mάνος Μπαρίκος
  • Μουσική: Μάνος Μπαρίκος
  • Ενορχήστρωση και Παραγωγή: Fabrica D’arte Επιμέλεια
  • βίντεο: Βανέσα Κολέα
  • Βοηθός επιμελητή: Νίκος Κολέας
Οι Αναγνώστες Γράφουν
youngpeople.gr
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki