Wednesday 29 March 2023

Μην τα αφήνεις για αύριο... / Καληνύχτα σας!!

«Θα περιμένω μήνυμά σου, ότι έφτασες σπίτι.
Μου λείπεις.
Σου μαγείρεψα.
Θα περάσω σε λίγο να σου φέρω.
Έπεσε ο πυρετός;
Έχει αέρα σήμερα, μην βγεις με πόδια.
Σου αρέσει; Στο χαρίζω!
Έκπληξη!!! Χρόνια πολλά!!!
Άστο, πάω εγώ να ανοίξω.
Πρόσεχε.
Μην κλαις, με στενοχωρείς.
Πήγαινε εσύ με το ασανσέρ αφού δεν χωράει άλλο άτομο, 
ανεβαίνω με τα σκαλιά εγώ!
Άσε το κινητό να χτυπάει, συνέχισε αυτό που μου έλεγες.
Φύγε εσύ, θα πω ότι το έκανα εγώ. Φύγε!
Είμαι από έξω, άνοιξε.
Θα έρθω μαζί σου παρεούλα.
Πώς πήγε σήμερα στη δουλειά;
Σε έχω καλέσει 100 φορές. Ανησύχησα.
Πώς κοιμήθηκες;
Χόρτασες;
Πάρε και από το δικό μου.
Σου πήρα αυτή τη σοκολάτα, θυμάμαι που μου είχες πει ότι σου άρεσε.
Έλα εδώ να σου κάνω μασάζ.
Κάτσε λίγο ακόμα.
Έλα σήμερα σπίτι να κοιμηθούμε μαζί.
Έλα να σου κάνω αγκαλιά.
Σου έφτιαξα θερμοφόρα, θα σου κάνει καλό στον πόνο.
Πώς νιώθεις;
Τί σκέφτεσαι;
Σε κάλεσα γιατί ήθελα να σε ακούσω, δεν έγινε κάτι σοβαρό.
Μου έλειψες μωρε.
Μην τρέχεις στον δρόμο.
Φόρα την ζώνη σου.
Σου έστιψα πορτοκαλάδα.
Εχθές άκουσα αυτό το τραγούδι και σε σκέφτηκα..
Κράτα με, μην πέσεις.
Ότι χρειαστείς, είμαι εγώ εδώ.
Θα σε βοηθήσω εγώ, θα προσπαθήσουμε μαζί.
Μην βάζεις μόνο λάδι, βάλε πρώτα αντιηλιακό.
Κλείνω το θερμοσίφωνο.
Μπες για μπάνιο πρώτα εσύ που έχει ζεστό νερό, θα μπω μετά εγώ.
Φορά το μπουφάν μου, δεν κρυώνω.
Έφαγες σήμερα;
Μην καμπουριάζεις.
Καλημέρα.
Καληνύχτα.»

Όλα αυτά μπορείς να δώσεις σε οποιονδήποτε και να παίρνεις από οποιονδήποτε..............
Αληθινή αγάπη είναι φροντίδα, προσοχή, συντροφιά, τρυφερότητα, ζεστασιά, καταφύγιο... και μόνο αυτό μένει στο τέλος της ζωής.
Δεν χρειάζεται να είναι γονιός, αδελφός/η, φίλος/η, σύζυγος, συνάδελφος, γείτονας, αγαπημένος/η, απλά να είναι άνθρωπος που έχει ψυχή.
Μπορείς να δώσεις σε όλους και να βιώσεις από όλους.
....
Αν είσαι τυχερός και αγαπάς,
Αν είσαι τυχερός και αγαπιέσαι, έχεις σίγουρα ακούσει κάποια από αυτές τις φράσεις.
Αν είσαι τόσο τυχερός… μην ξεχάσεις ποτέ πόσο τυχερός είσαι.
Μην εκμεταλλευτείς ποτέ το άτομο που σε αγαπά.
Να είσαι μαλακός μαζί του, ήρεμος, στοργικός.
Μην το πληγώσεις.
Μην πονέσεις.
Σκέψου προτού πράξεις.
Δείξε….
Δώσε…
Χάρισε…

Δεν είναι ντροπή να αγαπάς, ούτε πρέπει να μας φοβίζει αυτή η λέξη η οποία συμπεριλαμβάνει τόσα όμορφα πράγματα που είναι σε φύση του κάθε ανθρώπου..
Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα στη ζωή από το να βιώνεις και να δείχνεις.
Θυμήσου ότι η ζωή είναι πολύ μικρή

πηγή
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki