Παιδαγωγός απαντά στην δασκάλα με ένα μήνυμα που σπάει κόκαλα:
«Όχι κυρία δασκάλα. Δεν μπορεί. Πολύ σωστά σου απάντησε. Γιατί ακόμα και το να καθίσει να συγκεντρωθεί να κάνει την Αντιγραφή για αυτό το παιδί είναι μια μάχη.
Μάχη με τη δυσλεξία που έχει, με την έλλειψη συγκέντρωσης και γιατί δυστυχώς, όταν έπρεπε κανείς δεν το βοήθησε να μάθει να κρατάει σωστά το μολύβι και να μην κουράζεται και πονάει. Και σήμερα μου πήρε μισή ώρα να τον πείσω να κάνει αντιγραφή γιατί ματαίωσες την χθεσινή προσπάθεια του.»
«Όχι κυρία δασκάλα. Δεν μπορεί. Πολύ σωστά σου απάντησε. Γιατί ακόμα και το να καθίσει να συγκεντρωθεί να κάνει την Αντιγραφή για αυτό το παιδί είναι μια μάχη.
Μάχη με τη δυσλεξία που έχει, με την έλλειψη συγκέντρωσης και γιατί δυστυχώς, όταν έπρεπε κανείς δεν το βοήθησε να μάθει να κρατάει σωστά το μολύβι και να μην κουράζεται και πονάει. Και σήμερα μου πήρε μισή ώρα να τον πείσω να κάνει αντιγραφή γιατί ματαίωσες την χθεσινή προσπάθεια του.»
Η δυσλεξία είναι ένα κοινό μαθησιακό πρόβλημα που βασανίζει γενιές και γενιές. Οι παλιότερες γενιές εκπαιδευτικών όμως, εξαιτίας της έλλειψης ενημέρωσης, δεν γνώριζαν για το ΔΕΠΥ, την δυσλεξία και άλλες μαθησιακές δυσκολίες.
Αυτό σημαίνει ότι συχνά τιμωρούσαν και πίεζαν τα παιδιά που δεν ήταν ήσυχα ή που έκαναν "άσχημα γράμματα", αφού λανθασμένα πίστευαν ότι το παιδί αν θέλει μπορεί.
Αυτό σημαίνει ότι συχνά τιμωρούσαν και πίεζαν τα παιδιά που δεν ήταν ήσυχα ή που έκαναν "άσχημα γράμματα", αφού λανθασμένα πίστευαν ότι το παιδί αν θέλει μπορεί.
Στην πραγματικότητα όμως το κάθε παιδί έχει τις δικές του δυνατότητες κι εμείς πρέπει πάντα να σεβόμαστε και να εκμεταλλευόμαστε προς όφελός του τις δυνατότητες αυτές.
..........
η συνέχεια εδώ
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι
No comments:
Post a Comment