Saturday 24 December 2022

- Παιδιά, υπάρχει μια τρύπα στη βάρκα 😨

Σε μια χώρα ηλιθίων ο μόνος που υποφέρει 
είναι αυτός που βλέπει την τρύπα στη βάρκα.
- Παιδιά, υπάρχει μια τρύπα στη βάρκα 😨
- Και συ πού το ξέρεις; Σε καρνάγιο δουλεύεις; 
Αν υπάρχει τρύπα, υπάρχει για κάποιο λόγο (!!)
- Σα δε ντρέπεσαι να λες τέτοια λόγια για τη βάρκα μας (!!)
- Εγώ λέω να κοιτάει ο καθένας τη δουλειά του (!!)
- Είμαι πολύ περήφανη για τη βάρκα μας. Μάλιστα μου αρέσει καλύτερα με τρύπα (!!)
- Ρε παιδιά... ας μην είμαστε αρνητικοί (!!)
- Δεν σας ακούω πια... θέλω την ησυχία μου... κάτσε κάτω! (!!)
- Εγώ έχω μια εντελώς διαφορετική άποψη για την τρύπια βάρκα. 
Αν θέλετε, το συζητάμε (!!)
- Γιατί το είπες; Θα επιδιορθώσεις την τρύπα; Άντε εξυπνάκια... 
- Στην ουσία δεν είναι τρύπα. Είναι ειδική υποδοχή. 
Ένας φίλος μου, ο Παντελής, έχει δυο τέτοιες τρύπες στη βάρκα του και δεν έχει κανένα πρόβλημα με αυτές (!!)

Επιμέλεια κειμένου και φωτό, Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki