Wednesday 16 November 2022

Το μόνο πράγμα που εύχομαι να ξεχάσω εντελώς... Καληνύχτα σας...

 ... είναι το κακό που μου έκαναν

Ξέρεις τι φοβάμαι πιο πολύ από όλα;
Το να μην ξεχάσω.
Να μην ξεχάσω, το από πού έρχομαι.
Να μην ξεχάσω, το ποιος είναι ο προορισμός μου.
Να μην ξεχάσω, τους ανθρώπους που μου στάθηκαν στα δύσκολα.
Να μην ξεχάσω αυτούς, που με έχουν ευεργετήσει.
Φοβάμαι να μην ξεχάσω τις υποσχέσεις που έδωσα.
Να μην ξεχάσω, τα όσα εγώ, οικειοθελώς, τάχθηκα να υπηρετήσω.
Να μην ξεχάσω τις δυσκολίες, τις μπόρες, τις φουρτούνες που κάποτε πέρασα… Εύκολα βλέπεις πέφτει κανείς, στη γκρίνια και την αχαριστία…

Φοβάμαι να μην ξεχάσω.

Φοβάμαι, γιατί όποιος ξεχνά, χάνεται. Χάνει τον εαυτό του…
Το μόνο πράγμα που εύχομαι να ξεχάσω εντελώς, είναι το κακό που μου έκαναν…
Βλέπεις, άσχημο πράγμα να είναι κανείς, σκλάβος στο παρελθόν του.

πηγή
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki