Wednesday 25 January 2023

Σήμερα γιορτάζει…

«Ρωτάς πώς τα πάω. Άσε, πολλή πίκρα. Μού λείπει ο Βασίλειος, ο πνευματικός μου αδερφός, και ο Καισάριος, ο βιολογικός μου αδερφός....» 
«Ο πατέρας και η μητέρα μου μ’ έχουν εγκαταλείψει»... 
«... για να το πω με τα λόγια του Δαυίδ. Τα τού σώματος πονεμένα, τα γηρατειά επικρέμονται πάνω από το κεφάλι μου, οι υποχρεώσεις με εξαντλούν, τα προβλήματα συσσωρεύονται, οι φίλοι με προδίδουν, η Εκκλησία διαλύεται. Χάθηκαν τα καλά, έμειναν τα στραβά, μέσα στη μαύρη νύχτα αρμενίζω, και φως πουθενά, ο Χριστός κοιμάται. Τι άλλο πρέπει πια να πάθω; Μια μόνο λύση υπάρχει για τα βάσανά μου, ο θάνατος. Αλλά αν κρίνω με βάση τα εδώ, κι εκεί απαίσια θα είναι…»

Σήμερα γιορτάζει…
Βλέπεις;
Πάνω κάτω, όλοι στα ίδια είμαστε.
Όλοι από το ίδιο χαρμάνι.

πηγή
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

1 comment:

  1. Χρόνια πολλά χαμομηλάκι μου για ότι γιορτάζεις !
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις πάντα...την ανάρτηση θα την βάλω την δευτέρα. καλο σου βράδυ. φιλιαααα.

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki