Sunday 19 February 2023

Πόσο πιο ξεκάθαρα να μας το έλεγε;

«Ελάτε οι ευλογημένοι του Πατέρα μου, κληρονομήστε την βασιλεία, που είναι ετοιμασμένη για σας από τον καιρό της δημιουργίας του κόσμου. Γιατί πείνασα και μου δώσατε να φάω, δίψασα και με ποτίσατε, ξένος ήμουν και με πήρατε  στο σπίτι, γυμνός ήμουν και με ντύσατε, αρρώστησα και με επισκεφθήκατε, στη φυλακή ήμουν και ήλθατε σ’ εμένα». Τότε θα του αποκριθούν οι δίκαιοι και θα πουν, 
«Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς και σε θρέψαμε ή να διψάς και σε ποτίσαμε; Πότε δε σε είδαμε ξένο και σε πήραμε στο σπίτι ή γυμνό και σε ντύσαμε; Πότε σε είδαμε άρρωστο ή φυλακισμένο και ήλθαμε σ’ σένα;».
Ο βασιλεύς θα απαντήσει και θα τους πει, «Αλήθεια σας λέγω, ό,τι κάνατε σε έναν από τούτους τους ασήμαντους αδερφούς μου, σ’ εμένα το κάνατε».

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki