Monday 24 April 2023

System Of A Down - Lonely Day (Γενοκτονία Αρμενίων - Armenian Genocide)

Οι System of a Down, επίσης γνωστοί με το ακρωνύμιο SOAD ή συντομότερα System, είναι ένα Αρμενικο-Αμερικάνικο metall/rock συγκρότημα από τη Νότια Καλιφόρνια, που σχηματίστηκε το 1994.
Αποτελείται από τους: 
Serj Tankian (κυρίως φωνητικά, αρμόνιο και ρυθμική κιθάρα), 
Daron Malakian (φωνητικά και κιθάρα), 
Shavo Odadjian (μπάσο) και 
John Dolmayan (ντραμς).
Such a lonely day, and it's mine
The most loneliest day of my life
Such a lonely day should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day, and it's mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Life
Such a lonely day, and it's mine
It's a day that I'm glad I survived
---------------
Τόσο μοναχική μερα
και ειναι δικια μου
η πιο μοναχική μερα της ζωής μου

Τοσο μοναχική μέρα
Δε θα 'πρεπε να απαγορεύεται
Αυτη η μερα που δεν μπορω να την αντεξω

H πιο μοναχικη μερα της ζωης μου
Η πιο μοναχικη μερα της ζωης μου

Τόσο μοναχική μερα
Δεν θα επρεπε να υπαρχει
Η μερα που ποτε δεν θα μου λειψει
Τόσο μοναχική μερα
και ειναι δικια μου
η πιο μοναχική μερα της ζωής μου

Kαι αν φυγεις, θελω να φυγω μαζι σου
Και αν πεθανεις, θελω να πεθανω μαζι σου

Παρε το χερι σου και φυγε

H πιο μοναχικη μερα της ζωης μου
Η πιο μοναχικη μερα της ζωης μου
H πιο μοναχικη μερα της ζωης μου
της ζωης μου

Τοσο μοναχική μερα
Και ειναι δικια μου
Η μερα που ειμαι ευτυχισμενος που επιβιωσα

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki