Monday 3 April 2023

Ρένα Κουμιώτη: Μια μεγάλη κυρία “έφυγε”, αλλά... Καληνύχτα σας...

... θα είναι πάντα εδώ!
Δεν σταματούν έτσι «του ρολογιού οι δείκτες»…
...........
πηγή

Σταμάτησε του ρολογιού τους δείκτες
τώρα που είμαστε αγκαλιά.
Πάρε τις πίκρες, τις πίκρες μου και ρίχ’ τες
στο βράχο του Καβομαλιά, καλέ μου,
στο βράχο του Καβομαλιά.
Σταμάτησε του ρολογιού τους δείκτες
τώρα που είμαστε αγκαλιά,
και τις βαθιές λαβωματιές σου δείχ’ τες
να στις γιατρέψω με φιλιά, καλέ μου,
να στις γιατρέψω με φιλιά.

Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες
και τίποτα να μη μου πεις.
Πέρασα χίλιες, χίλιες άδειες νύχτες,
νύχτες που πρόσμενα να 'ρθεις, καλέ μου,
νύχτες που πρόσμενα να 'ρθεις.

https://www.youtube.com/watch?v=ARhZJp3jWbc

Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι

No comments:

Post a Comment

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki