Friday 6 July 2007

«Τί είναι αγάπη»: Απίστευτες απαντήσεις από μικρά παιδιά

Τόνια, 6 ετών
«Όταν η γιαγιά είχε αρθρίτιδα, δεν μπορούσε να βάψει τα νύχια των ποδιών της γιατί δεν μπορούσε να σκύψει. Έτσι, της τα έβαφε ο παππούς μου, παρότι κι αυτός είχε αρθρίτιδα στα χέρια του»

Βασίλης, 4 ετών
«Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλον»

Κάρολος, 5 ετών
«Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του»

Χριστίνα, 6 ετών
«Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη»

Λευτέρης, 4 ετών
«Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε»

Δανιήλ, 7 ετών
«Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε. Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία»

Αιμιλία, 8 ετών
«Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα. Αν σταματήσεις το άνοιγμα... θ’ ακούσεις την αγάπη»

Πάνος, 7 ετών
«Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν... φίλο που δεν χωνεύεις»

Τζένη, 8 ετών
«Αγάπη είναι όταν λες σ’ ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του, κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα"

Θωμάς, 7 ετών
«Σε μία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, μ’ έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος»

Μαρία, 8 ετών
«Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ’ όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο»


Κλαίρη, 6 ετών
«Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο κομμάτι από το φαγητό»

Έχετε λόγια;


Πηγή: http://erotas-one-love.blogspot.com/

3 comments:

  1. Tι να πει κανείς για την αθωότητα των παιδιών; Είναι από μόνη της μεγάλειο.....όπως ακριβώς και η αγάπη! Πολύ μου άρεσε το άρθρο! Πολύ συγκινητικό

    ReplyDelete
  2. Απίθανα τα παιδιά!
    Πως θα γίνει να το κάνω λίγκ στο λεύκωμά μου;
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!

    ReplyDelete
  3. Γλύκόπικρο με αίσθηση χαρμολύπης! :) Μπράβο τους!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki