Sunday 15 June 2008

Στο σκοτάδι...

Διασχίζοντας το υπόγειο μετρό της άμορφης πόλης και ανεβοκατεβαίνοντας τα κυλιόμενα σκαλοπάτια με την παρέα κάποιου άγνωστου τυφλού, μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω μαζί μου φεύγοντας το ερώτημα που μου έβαλε: 

«Ξέρεις τι σημαίνει να μην μάθεις ποτέ τι είναι χρώμα ; Πως είναι το πράσινο, το κόκκινο, το κίτρινο  

Σιώπησα και σκέφτηκα για λίγο και δεν έφταιγε το λίγο που δεν κατάφερα, δεν μπόρεσα να του περιγράψω κανένα χρώμα με λόγια....

Πώς άλλωστε θα μπορούσα;

Έφυγα και του ευχήθηκα καλή συνέχεια
... τίποτα άλλο,
γιατί με είχε προλάβει, λέγοντας πως αν και δεν είχε ποτέ εικόνα, αγαπά τη ζωή...
(κι ας γνώρισε ο άγνωστος φίλος μου μονάχα το μαύρο!)
.
Έστω και μισή σκέφτηκα εγώ, που τα έχω ΟΛΑ....
παραπονιέμαι για το τίποτα...
κι ας έχει χρώμα κάθε μέρα που ξημερώνει...

3 comments:

  1. MMM anarotiemai...ama ginomoun tiflos i koufos den 8a mporousa na epibioso....i moni lisi gia emena prosopika 8a eitan o 8anatos...

    ReplyDelete
  2. Ευτυχώς που ο Stevie Wonder δεν είχε την ίδια άποψη με σένα.

    ReplyDelete
  3. Σ'ευχαριστώ που με τίμησες αναδημοσιεύοντας το ταπεινο μου ποστάκι.
    σε φιλώ!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki