Sunday 10 January 2010

2009: Βραβείο Αγάπης για το Παιδί

Ευχόμαστε σε όλους, έναν κόσμο που τα παιδιά μας θα βιώνουν μόνο Χαρά, υγεία και προκοπή.

Το Χαμομηλάκι θέλει να αναδείξει τις ιστοσελίδες, blogs και όχι μόνο, που ασχολούνται με το Παιδί. Επιθυμούμε να γίνει μια Αλυσίδα Αγάπης για το Παιδί, που θα τα αγκαλιάσει και θα τα προστατεύσει.
Οι κανόνες απονομής του βραβείου είναι:
  • Το ιστολόγιο να έχει θέμα το Παιδί και ότι αφορά Αυτό. Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου να έχει αναδείξει μια πράξη, ένα γεγονός υποστήριξης των παιδιών. Το ιστολόγιο να προβάλει την Αγάπη ως το μόνο μέσο για την καλυτέρευση του κόσμου που ζούμε.
  • Να τοποθετήσουν οι αποδέκτες το βραβείο στο blog τους
  • Να το χαρίσουν επίσης σε άλλες ιστοσελίδες που ασχολούνται με το Παιδί.
  • Να βάλουν συνδέσμους στα ιστολόγια που θα το χαρίσουν.
  • Να το ανακοινώσουν στα blogs που το χάρισαν και να το κοινοποιήσουν στο Χαμομηλάκι.

Το βραβείο για την ιστοσελίδα για το Παιδί και την Αγάπη το χαρίζουμε:
Μας απονεμήθηκε το ίδιο βραβείο και τους ευχαριστούμε, από τους:

18 comments:

  1. Συγχαρητήρια σε όλους. Μπράβο!

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια.
    Σας ευχαριστούμε για την τιμή.
    :)

    ReplyDelete
  3. Συγχαρητήρια
    Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή !!

    ReplyDelete
  4. δεν νοιωθει περηφανος μονο ο ανεμος για τα παιδια αλlα και 100 bloggers
    το μεγαλυτερο δωρο ειλικρινα ευχαριστω

    ReplyDelete
  5. Μεγάλη μου η τιμή κι ευχαρίστηση μια σελίδα όπως εσείς που κατά κοινή ομολογία έχετε αφιερώσει στο παιδί πολύ χρόνο, πολύ κόπο και με θάρρος κι ευθύνη θίγετε τα κακώς κείμενα υπερασπιζόμενοι τα δικαιώματα όλων των παιδιών, να αναγνωρίζετε στον ΠΗΓΑΙΜΟ την συμβολή του στην υπόθεση αυτή που αφορά όλους μας.

    Μόνο που εγώ δεν ξέρω τίποτα να κάνω άλλο από το να γράφω και θεωρώ εαυτόν ελάχιστο για να αναρτήσω στη σελίδα μου μιαν τέτοια τιμητική διάκριση .
    Η αναγνώριση του ΠΗΓΑΙΜΟΥ στη συνείδηση σας, πιστέψτε με, καλύπτει το δικαίωμα μου στην αναγνώριση που έχουμε όλοι μας για ό,τι σωστό ή καθήκον θεωρούμε ότι κάνουμε.

    Επειδή είμαι ερασιτέχνης κι αδαής blogger ,δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να βάλω π.χ. το μπανεράκι σας η οτιδήποτε άλλο στις σελίδες μου, ή να μπω στην διαδικασία να βάλω συνδέσμους στα ιστολόγια που θα το χαρίσω.( άσε που στα περισσότερα το έχετε κάνει ήδη)
    Είμαι ανοικτή όμως σε οποιαδήποτε οδηγία εκ μέρους σας που θα συμβάλλει στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης και αφύπνισης του κόσμου σ' αυτό το μέγα κεφάλαιο που ονομάζεται "μικρό" ή "μεγάλο " παιδί.
    Έχω κατά νου μέσα στο Γενάρη να καλέσω τον τεχνικό μου για να μου αναβαθμίσει το antivirus system οπότε θα του ζητήσω την βοήθειά του για ό,τι εσείς θεωρείτε χρήσιμο να κάνω στις σελίδες μου για τον πάρα πάνω σκοπό
    Ευχαριστώ και σεμνύνομαι να νοιώθω περήφανη για την θέση που έχει ο ΠΗΓΑΙΜΟΣ στην σελίδα σας.

    ReplyDelete
  6. Σας ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και την τιμή που μου κάνατε.
    Το έργο σου είναι ανεκτίμητο!

    ReplyDelete
  7. ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑ !!!!!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ BLOG
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ "ΑΠΛΟΧΕΡΑ" ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ απο το blog
    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ

    ReplyDelete
  8. Συγχαρητήρια!!

    Σας ευχαριστώ θερμά για για το βραβείο και την τιμή που μου κάνατε!

    καλή συνέχεια κι εύχομαι φέτος όλοι να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα...

    ReplyDelete
  9. Κομφούκιος
    "Το να αναγνωρίζεις το σωστό και να μην κάνεις τίποτε, είναι έλλειμα θάρρους

    ReplyDelete
  10. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Δεν έκανα τίποτα περισσότερο από το να προσπαθώ να μοιραστώ με όλους την αγάπη μου για τα παιδιά.

    ReplyDelete
  11. Καλησπερα, και σας ευχομαι Καλή Χρονιά όπως μου ευχηθηκατε στο blog και έτσι γνώρισα το ιστολογιό σας.
    Σας αφιέρωσα κι εγω το Βραβείο Αγαπης για το παιδί που πήρα από το Χαμομηλάκι, ενω δεν είχα δει ακομα την ανάρτησή σας για το βραβείο.
    Σας ευχομαι καλή συνεχεια και ο,τι καλύτερο για το 2010 για όλα τα παιδιά του κόσμου

    ReplyDelete
  12. Σας ευχαριστω πολύ. Μολις αναρτησα το βραβείο στο blog μου.
    Καλή συνέχεια

    ReplyDelete
  13. Πολύ καλή ιδέα αυτου βραβείου,πρωτότυπη!Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία :)

    ReplyDelete
  14. Ευχαριστώ θερμά το http://hamomilaki.blogspot.com/, αλλά και όσους απλόχερα μου αποδώσατε το «Βραβείο Αγάπης για το Παιδί» αλλά και για την ευαρέσκεια σας στις σελίδες μου.
    Δεν νοιώθω να κάνω τίποτα περισσότερο απ' ότι το καθήκον μου σαν άνθρωπος επιβάλει και η απεριόριστη αγάπη μου για τα παιδιά όλου του κόσμου επιτάσσει.
    Στο βαθμό που μπορώ μέσα από τον γραπτό μου λόγο, προσπαθώ να ευαισθητοποιήσω την κοινή γνώμη ιδιαίτερα για τα παιδιά που έχουν ιδιαιτερότητες και όχι μόνο.
    Δεν έχω άλλες δυνατότητες να αποβώ και να αναγνωριστώ πραγματικά και πρακτικά ωφέλιμη .
    Το θέμα " Παιδί " είναι για μένα σοβαρή ,ιερή υπόθεση και νομίζω αν
    πρέπει ν’αποδώσουμε εύφημο μνεία σε κάποιον για τις υπηρεσίες του , είναι σε όλες τις συνειδητοποιημένες Ελληνίδες μητέρες που αγωνίζονται κάτω από αντίξοες πράγματι συνθήκες να μεγαλώσουν τα παιδιά τους...
    Σας ευχαριστώ
    Με τιμή
    Λυγερή Βασιλείου

    http://ligery.pblogs.gr

    ReplyDelete
  15. Ευχαριστώ πολύ! Το βραβείο ήρθε σ' εμένα από τον Κώστα Ματζίρη. Πολύ καλή η ιδέα σου! Να 'σαι καλά!
    "Έχε το νου σου στο παιδί γιατί όσο υπάρχει το παιδί, υπάρχει ελπίδα!"
    Παύλος Σιδηρόπουλος

    ReplyDelete
  16. Συγχαρητήρια σε όλους για την προσφορά σας στα παιδιά.

    Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια.

    Ας κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, όλοι μας, για το Παιδιά μας.

    ReplyDelete
  17. Κυριοι υπευθυνοι,αν τυχον ασχολειστε και εμπρακτως με εμβρυα,αν οπως λετε ''αντιλαμβανονται'' αλλα και για αλλους σοβαροτερους λογους:marianthig9@gmail.com
    To αν δημοσιευτει το σχολιο ουδεμια σημασια εχει.Μαλλον για χασιμο πολυτιμου χρονου θα προκειται,
    Τοσα συγχαρητηρια και ευχαριστηρια
    ας ειναι αρκετα.Λιγακι,παρακαλω,επι της ουσιας..

    ReplyDelete
  18. Συγχαρητηρια!θα το ξεχνουσα.Μα που τρεχει ο λογισμος σου;Αλαφροισκιωτη,Αλαφροκουδουνη,Αλαφρω γενικως!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki