Wednesday 4 May 2011

Παιδικό Ιστολόγιο: Η Συλλογή

 
Καλοί μας φίλοι,
σας καλούμε να συμπληρώσετε τη Συλλογή «Παιδικό Ιστολόγιο».

  • Όταν ξεκίνησε το Χαμομηλάκι, τα Παιδικά Ιστολόγια ήταν ελάχιστα. Από τότε, κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι. Πολλά blogs, δημιουργήθηκαν και ασχολούνται με το Παιδί. Το Παιδί, που αντιπροσωπεύει ό,τι πιο όμορφο έχει να παρουσιάσει αυτός ο κόσμος, ειδικά τώρα που τον καταντήσαμε άχαρο και άσχημο.

  • Γέμισε το διαδίκτυο με ιστολόγια που ασχολούνται με το Παιδί, είτε σαν προσωπικά ιστολόγια, είτε σαν ομαδικά, είτε σαν πρωτοβουλίες φροντίδας του Παιδιού.

  • Επιθυμούμε να αναδείξουμε όλα αυτά τα ιστολόγια με θεματικό ενδιαφέρον το Παιδί. Θέλουμε να δημιουργήσουμε και να συντηρούμε ένα Ευρετήριο για το Παιδικό Ιστολόγιο.

  • Κάθε blog, κάθε ιστοσελίδα, κάθε ιστοχώρος που ασχολείται με το παιδί, μπορεί να προβληθεί στο Χαμομηλάκι. Δεν χρειάζεται να κάνετε αναφορά στο δικό σας ιστότοπο για το Χαμομηλάκι, δεν είναι προϋπόθεση για να καταχωρηθείτε στο Ευρετήριο Παιδικού Ιστολόγιου.
  • Απλά, ενημερώστε μας για να προσθέσουμε το ιστολόγιο σας στο Χαμομηλάκι  και συμπεριλάβετε ένα κείμενο σχετικά με τον προσανατολισμό του. Ακόμη και αν έχετε ένα blog που παρουσιάζει την δραστηριότητα των παιδιών σας, ειδικά αυτά τα blogs, τα αγαπάμε πιο πολύ, γιατί αναδεικνύουν την αγάπη σας στο παιδί σας.

    Είναι μια ανοιχτή πρόσκληση για όσους νοιάζονται για το παιδί
    Με αγάπη
    Το χαμομηλάκι

    7 comments:

    1. Μπράβο πολύ καλή πρωτοβουλία.
      Αναρτήστε το και στους Ενωμένους Μπλόγκερ όπου είστε συντάκτες, να το δουν όλο και περισσότεροι ιστολόγοι.
      Καλή επιτυχία!

      ReplyDelete
    2. Ευχαριστουμε για την ενημερωση σε οτι αφορα τα παιδια.Πριν απο λιγους μηνες εφιαξα το δικο μου μπλογκ.Το κινητρο μου η αγαπη μου για τα παιδια μου κ τα συναισμηματα μου που ηθελα να τα μοιραστω.κατι σαν ημερολογιο.Ευχομαι να ειστε παντα ετσι ενημερωτικοι κ κοντα στα παιδια.

      ReplyDelete
    3. Τα παιδάκια πάντα είχαν έναν καλό φίλο.
      Εσένα!
      Ευχαριστούμε πολύ Άνεμε.

      ReplyDelete
    4. Καλησπέρα και απο μένα!
      Ήθελα να τονίσω πως η δουλειά που κάνετε με γνώμονα πάντα το καλό των παιδιών, είναι σπουδαία.
      Με μεγάλη χαρά και τιμή είχατε δημοσιεύσει άρθρο μου απο το ιστολόγιό μου Ευ...αγγελία,(http://sagalia91.blogspot.com)
      και τώρα έχω την ίδια τιμή να σας παρουσιάσω το ιστολόγιο με τα παραμύθια μου
      http://sagalia92.blogspot.com
      Tα Παραμύθια της Αδελαϊδας.
      Γράφω με απέραντη αγάπη και σεβασμό στα παιδιά...
      Σας προσκαλώ να ταξιδέψουμε μαζί!

      ReplyDelete
    5. μπράβο χαμομηλάκι μου πολύ ωραια ιδέα. Δηλώνω κιεγώ το άλλο μου παιδάκι www.yogamamagr.blogspot.com εδώ μιλαμε για τη φυσική γονεικοτητα και τη σημασία του φυσικού τοκετου

      ReplyDelete
    6. Αγαπητοί μου φίλοι,
      Ονομάζομαι Αντώνης Κρασάκης και είμαι εκπαιδευτικός στο 152ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών. Πριν από 4 μήνες περίπου δημιούργησα το ιστολόγιο «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ» (www.akrasakis.blogspot.com), το οποίο είναι αφιερωμένο στους μικρούς μαθητές, στους γονείς και σε όσους αγαπούν τα παιδιά! Περιλαμβάνει δραστηριότητες, ζωγραφιές, παιχνίδια, ασκήσεις, επαναλήψεις μαθημάτων, εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, ιστορίες, παραμύθια και χρήσιμες συμβουλές. Δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη για το παιδί και στόχος του είναι να παρουσιάζει ποικίλα θέματα, επιλεγμένα με σεβασμό και ευαισθησία, προσφέροντας χαρά και γνώση. Ελπίζω να γίνετε αναγνώστες μας και να κερδίσουμε μια θέση στην καρδιά σας. Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα μαζί μας!

      ReplyDelete
    7. Συγχαρητήρια για το έργο σας που παρακολουθώ χρόνια...Και αυτή η πρωτοβουλία σας είναι εξαιρετική. Είμαι η Ζέφη Ραφτοπούλου και στις 30 Νοεμβρίου του 2007 ήρθε στον κόσμο η Ανδριάνα μου. Η ζωή πριν από ένα παιδί και μετά από ένα παιδί είναι πολύ διαφορετική…Ο κόσμος που ζούσα άλλαξε για πάντα…σαν να φωτίστηκε με το πρώτο φως της Άνοιξης.Είμαι δασκάλα και είμαι τυχερή γιατί μπορώ να παίζω όλη την μέρα με παιδιά. Είμαι σίγουρη πώς δεν υπάρχει τίποτα πολυτιμότερο σε αυτήν την ζωή από ένα παιδικό χαμόγελο…Είναι ο πιο πολύτιμος θησαυρός…Και το χαμόγελο της κόρης μου το κερδίζω όσο περισσότερο γίνομαι παιδί και παίζω μαζί της. Ξέρω καλά πως όταν γίνεσαι γονιός τα πάντα αλλάζουν στη ζωή σου και πως μερικές φορές δεν είσαι όπως θα ήθελες να είσαι. Η κούραση της ημέρας, διάφορες σκέψεις και προβλήματα που δεν σε αφήνουν να ησυχάσεις κλέβουν και στερούν από το παιδί σου το παιχνίδι….και τη χαρά. Ακόμα μερικές φορές, στερεύουμε από ιδέες και όταν τα παιδί μας, μας ζητάει να παίξουμε μαζί του, δεν ξέρουμε τι.Όμως, πιστεύω, βαθύτατα πως αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια, τα αυτιά και την καρδιά μας και να αφήσουμε το παιδί μας να μας οδηγήσει στην μαγική χώρα του παιχνιδιού. Παίζουμε μαζί; Γιατί το παιχνίδι με τα παιδιά μας είναι μια μαγική πόρτα ονείρου...
      Εκτιμώ τη στήριξη σας στην αγάπη μου για τα παιδιά και το παιχνίδι. Αυτός είναι και ο λόγος που δημιούργησα το Παίζουμε μαζί. http://paizoumemazi.blogspot.com/
      Ελπίζω να το επισκεφτείτε και να ακούσω τη γνώμη σας. Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, θα χαρώ να σας κερδίσω και να γίνετε αναγνώστες του Παίζουμε μαζί κάνοντάς μας Follow!
      Πάντα χαμόγελα, πάντα ελπίδα και ζωή και παιχνίδι!
      Ραφτοπούλου Ζέφη

      ReplyDelete

    © Το χαμομηλάκι | To hamomilaki