Wednesday 9 July 2008

Ανεξαρτησία από έναν κόσμο με εμμονή στο βάρος

  Μια «Διακήρυξη Ανεξαρτησίας από έναν Κόσμο με Εμμονή στο Βάρος» έχει αναρτήσει στις σελίδες της η NEDA. Διακήρυξη που μπορεί να τυπώσει και να υπογράψει όποιος είναι έτοιμος να παραδεχτεί ότι αντιμετωπίζει διατροφική διαταραχή. Είναι ένα ιδιωτικό συμφωνητικό, ένα πλάνο, επιβοηθητικό για μια νέα αρχή.
Κάτι που «μπορεί να βοηθήσει το άτομο να αποδεχτεί τη φυσική μορφή και το μέγεθος του σώματός του», όπως αναφέρει η οργάνωση.

«Εγώ, ο υπογράφων, δηλώνω ότι από σήμερα και στο εξής θα επιλέγω να ζω τη ζωή μου ακολουθώντας τους παρακάτω όρους. Με αυτό κηρύσσω τον εαυτό μου ελεύθερο και ανεξάρτητο των πιέσεων και των περιορισμών ενός κόσμου που έχει εμμονή στο βάρος. 

  • Θα αποδεχτώ το σώμα μου στη φυσική του μορφή και μέγεθος. 
  • Θα γιορτάζω καθημερινά όλα όσα μπορεί να κάνει το σώμα μου για μένα. 
  • Θα συμπεριφέρομαι με σεβασμό στο σώμα μου: Θα το ξεκουράζω επαρκώς, θα το τροφοδοτώ με μια ποικιλία φαγητών, θα το ασκώ με μέτρο, θα ακούω τις ανάγκες του.
  • Θα επιλέγω να αντιστέκομαι στις κοινωνικές πιέσεις που επιβάλλουν να κρίνουμε τον εαυτό μας και τους άλλους με βάση φυσικά χαρακτηριστικά όπως είναι το βάρος, η μορφή και το μέγεθος.
  • Θα γιορτάζω καθημερινά όλα όσα μπορεί να κάνει το σώμα μου για μένα.
  • Θα συμπεριφέρομαι με σεβασμό στο σώμα μου: Θα το ξεκουράζω επαρκώς, θα το τροφοδοτώ με μια ποικιλία φαγητών, θα το ασκώ με μέτρο, θα ακούω τις ανάγκες του.
  • Θα επιλέγω να αντιστέκομαι στις κοινωνικές πιέσεις που επιβάλλουν να κρίνουμε τον εαυτό μας και τους άλλους με βάση φυσικά χαρακτηριστικά όπως είναι το βάρος, η μορφή και το μέγεθος.
  • Θα σέβομαι τους ανθρώπους με βάση τις ιδιότητες του χαρακτήρα τους και την επιρροή των επιτευγμάτων τους.
  • Θα αρνηθώ να στερώ το σώμα μου από απαραίτητα θρεπτικά συστατικά κάνοντας δίαιτα ή χρησιμοποιώντας προϊόντα δίαιτας.
  • Θα αποφεύγω να βάζω τα τρόφιμα στις κατηγορίες «καλά» και «κακά». Δεν θα σχετίζω την κατανάλωση συγκεκριμένων φαγητών με ενοχή ή ντροπή. Αντ' αυτού θα προσφέρω στο σώμα μου μια ισορροπημένη διατροφή, ακούγοντας και ανταποκρινόμενος/η στις ανάγκες του.
  • Δεν θα χρησιμοποιώ το φαγητό για να καλύψω τις συναισθηματικές μου ανάγκες.
  • Δεν θα αποφεύγω να συμμετέχω σε δραστηριότητες που μου αρέσουν (π.χ. κολύμπι, χορός, απόλαυση ενός γεύματος) απλώς γιατί δεν αισθάνομαι καλά με την εικόνα του σώματός μου. Θα αναγνωρίζω ότι έχω το δικαίωμα να απολαμβάνω την όποια δραστηριότητα, ασχέτως της μορφής ή του μεγέθους του σώματός μου.
  • Θα πιστεύω ότι η αυτοπεποίθηση και η αυτογνωσία πηγάζουν από μέσα μας!.

πηγή: Ελευθεροτυπία

1 comment:

  1. Την ΤΕΤΆΡΤΗ 9 ΙΟΥΛΊΟΥ το απογευματάκι μετά τις 7:00 θα πίνουμε τον καφέ μας στον χώρο: circusΝαβαρίνου και Ιπποκράτους στον όροφο

    Όποιος θέλει να φέρει κάτι για τα παιδάκια και τις μητέρες τους που ζουν στην φυλακή της Θήβας πλέον ή για να μας κάνει παρέα απλά,είναι ευπρόσδεκτος.

    Παλιός η νέος φίλος, bloger η όχι, όλοι οι καλοί χωράνε!!!

    ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ είναι η στήριξη κινήσεων βοήθειας για
    τα παιδιά και για τις άπορες φυλακισμένες γυναίκες, καθώς και να
    συνδράμει στις αποφυλακίσεις γυναικών που δεν έχουν το αντίτιμο τής
    αποφυλάκισής τους

    Επίσης στην ξεκινάμε τον :
    ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ

    Υπάρχει μεγάλη ανάγκη να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της βιβλιοθήκης των
    γυναικείων φυλακών, στη Θήβα.
    http://anemos5.blogspot.com/
    http://anemos.yupiblogs.gr/
    http://blogs.athensvoice.gr/otelevtaiossamurai
    http://www.mykines.blogspot.com/
    http://amaliasday.blogspot.com/
    http://xeblogarisma.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki