Monday 29 September 2008

Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος: κ. Υπουργέ της Παιδείας

κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ .
Η παρούσα εποχή όπου εμείς οι νέοι μεγαλώνουμε
δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερη.

Η ανθρωπότητα σημαδεύτηκε με ανεξίτηλα σημάδια
σε κάθε τομέα. Με μεγάλες αλλαγές, ανακαλύψεις, προκλήσεις, ελπίδες, αλλά και αιματηρούς πολέμους.

Η Ελλάδα με τα ακραία φαινόμενα διαφθοράς αλαζονείας, παιδεραστίας, εγκληματικότητας, με τα ναρκωτικά και με ένα διαδίκτυο με κακό πρότυπο έγινε εύθραυστη και καταρρέει ηθικά και οικονομικά.

Ας σταθούμε όμως στην παιδεία και το μέλλον της και επιτρέψτε μου να πω πως είναι η χειρότερη του αιώνα μας.

Και θα αρχίσω από τους εκπαιδευτικούς που στις μέρες μας οι περισσότεροι λειτουργούν με αντιστάσεις και ένα είδος υπολογιστή σε μορφή ανθρώπινη που είναι αυστηρά προγραμματισμένη να μην του επιτρέπει να οραματίζεται μαζί σου το μέλλον. Να είναι φιλική μαζί σου και συνεργατική. Να ακούει όλες τις γνώμες και να προκαλεί την πολυφωνία διδάσκοντας την τέχνη του διαλόγου τους κανόνες της συζήτησης και τη δημοκρατία στην τάξη.

Ο σημερινός εκπαιδευτικός δεν έχει συναίσθημα όπως ο παλιός δάσκαλος που νοιαζότανε μέσα και έξω από το σχολείο για τον μαθητή του. Τι και αν δεν είχε δεύτερο κουστούμι. Τι και αν δεν είχε πολλά πτυχία. Είχε αγάπη αξιοπρέπεια και λογική

(ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΛΛΑ ΛΙΓΗ ΛΟΓΙΚΗ.)

Στις αίθουσες διδασκαλίας ακούγεται ο λόγος των ποιητών από τον εκπαιδευτικό σαν να σηκώνει πολλές πέτρες. Σαν να έχουν μπει οι εκπαιδευτικοί σε αυτόματο πιλότο, και οι μαθητές βγαίνουν από τη τάξη με κενά και την ανάγκη της εξωσχολικής επιμόρφωσης και ένα τεράστιο δραματικό ερωτηματικό. Οδεύω καλά στον επαγγελματικό δρόμο που διάλεξα ή σε λίγα χρόνια τα πτυχία μου θα είναι άχρηστα και θα χρειαστεί να μεταναστεύσω;


κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Το θέμα δεν είναι εάν πρέπει να παρουσιαζόμαστε στο σχολείο αλλά από ποιους θα εκπαιδευτούμε και για ποιο σκοπό. Από ποιους θα αντλήσουμε δύναμη κουράγιο για να συνεχίσουμε.

Από εκπαιδευτικούς ρομπότ;
Από εκπαιδευτικούς με κατεβασμένα κεφάλια;
Από εκπαιδευτικούς ψυχασθενείς;

Ο Έλληνας μαθητής πέρα από τα μαθήματα αναζητά στον χώρο που ζει τις περισσότερες ώρες της ημέρας έναν εκπαιδευτικό αξιαγάπητο, αυθόρμητο, ευχάριστο, με πηγαίο και έξυπνο χιούμορ. Χωρίς ψυχοφάρμακα χωρίς βάρη οικογενειακά που τα φορτώνει στα παιδιά. Δεν θέλει το ελληνόπουλο εκπαιδευτικό νοθευμένο και σφραγισμένο στο σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα με καθορισμένο ωράριο και με όρια στο άκου μόνο και να κοιτάζει το ρολόι και να εκπαιδεύει πράγματα και όχι παιδιά. Δεν θέλει ο Έλληνας μαθητής εκπαιδευτικό που εάν δεν είσαι πελάτης του μένεις αγράμματος.

Δεν θέλει εκπαιδευτικό που όταν βλέπει λουλούδια ψάχνει για φέρετρο.

Είναι η ανάγκη του ελληνόπουλου που έχει στο DNA για πιο ανθρώπινη εμβέλεια. Δεν είναι δυνατόν να μεγαλώσουμε φυσιολογικά χωρίς ανθρωπιά χωρίς αγάπη. Είναι η ξεχωριστή μοναδική ανάγκη μας για να προκόψουμε. Και όμως η σημερινή Ελλάδα δεν κατανοεί τις ανάγκες μας. Η σημερινή Ελλάδα έχασε την αίγλη της και δεν μπορεί να παίξει το καθοδηγητικό ρόλο που έπαιζε. Τα πρότυπα που λατρεύει η νέα Ελλάδα δυστυχώς είναι τα είδωλα του θεάματος, η εφήμερες επιτυχίες, ο ξέφρενος καταλογισμός, η απαξία, αδιαφορία, παρακμή, αλαζονεία και τα σκάνδαλα.

Μπροστά σε αυτή την βίαιη ισοπέδωση των πάντων οι μαθητές έχουν χαμηλά ποσοστά αυτοεκτίμησης και νιώθουν απομονωμένοι. Οι πολιτικοί, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς δεν κατακτούν και δεν επηρεάζουν πια τα παιδιά θετικά. Και πως άλλωστε αφού χάσανε την ικανότητα; Το 60% των μαθητών πιστεύει ότι για τις αδυναμίες της εκπαίδευσης φταίει το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα το άλλο 40% των μαθητών πιστεύουν ότι η συμπεριφορά των καθηγητών είναι το πιο σοβαρό πρόβλημα. Τα παραπάνω στοιχεία είναι από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.

2ον κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Παρατηρώ τη γενιά μου που βρίσκεται σε εμπόλεμη θέση από νεαρή ηλικία και συνειδητοποιώ πως κανένας πολιτικός, κανένας εκπαιδευτικός και γονιός δεν έχει το θάρρος να παραδεχτεί το σοβαρό φαινόμενο.. Την έλλειψη επικοινωνίας, την ανασφάλεια, τα ναρκωτικά και την διασπορά πορνογραφίας μέσο διαδίκου που δίνει στην νεολαία ερεθίσματα βίας κακοποίηση και θάνατο. Και ακριβώς σε αυτό το δράμα μας πρέπει όλοι να σκύψετε ανθρώπινα. Δηλαδή στην υποβάθμιση της πνευματικής και ηθικής μας ζωής που για χάρη της θηριώδης υλικής ικανοποίησης των υλικών αγαθών σας μας αιχμαλωτίσατε σε έναν ψεύτικο κόσμο και δεν βλέπετε την ανάγκη των νέων που είναι η ψυχή. Αυτή που κατευθύνει εμάς τους νέους στον δρόμο του καλού και την διάθεση να εργαστούμε για το καλόν.

Οι έφηβοι ακόμα και μικρά παιδιά για να βρουν αδιέξοδο ενσωματώνονται σε παραστρατισμένες ομάδες που εκδηλώνουν επιθετικότητα. Καταφεύγουν σε ναρκωτικά και πορνεία. Στρέφονται στο κακό διαδίκτυο και σε προϊόντα υποκουλτούρας. Το παιδί σήμερα ζει με αντιπρόσωπο ζωής την τηλεόραση και το διαδίκτυο. Το παιδί σήμερα έπαψε να έχει φαντασία και μεράκι ενθουσιασμό. Έχει οργή για χιλιάδες λόγους. Έχει αγανάκτηση και μια εξεγερτική διάθεση βίας.

ΒΑΛΑΤΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΜΕΡΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!

Μας μεταλλάξατε σε άγρια θηρία. Μπράβο σας!!!!

Να ζούμε μες στην φρικιαστική ψυχοπάθεια. Μπράβο σας!!!!!

Και το χειρότερο δεν το είδαμε ακόμα.

Η παγκοσμιοποίηση και η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη τείνουν να καταστήσουν στο μέλλον τον άνθρωπο περιττό.

Ωστόσο πρέπει να παραδεχτώ σαν μαθητής που δουλεύω σε έναν υπολογιστή τις εργασίες μου πως θα είχα μείνει αναλφάβητος στο πληροφοριακό εάν διάλεγα την παραδοσιακή μέθοδο και σίγουρα καθυστερημένος στην αγορά του 21 αιώνα. Οι αναλυτές λένε πως το παιδί που διδάσκεται από ίντερνετ και ερευνά είναι εγγυημένα ενήμερο.. Ένα άλλο παιδί που διδάσκεται χωρίς ίντερνετ θα μάθει ανάγνωση και μαθηματικά από καθηγητή ανεκπαίδευτο, πικραμένο γιατί προετοιμάζει αμαθείς νέους και άνεργους. Σίγουρα λοιπόν η τεχνολογία είναι φορέας γνώσης ως αποτύπωση της ιστορίας γύρω από τον πλανήτη. Η παιδεία παίρνει απαντήσεις σε όλες τις ανάγκες ταξιδεύει σε χώρες, σε πλανήτες, στην τέχνη, και στον απίστευτο πλούτο θεμάτων γνώσεων.
Αυτή είναι η θετική όψη του πολιτισμού.

Σίγουρα λοιπόν υπάρχουν θετικά στην τεχνολογία και το ευχάριστο είναι ότι όσα παιδιά είναι ενήμερα με την πρώτη μπορούν να διαφωνήσουν στα αρνητικά γιατί προσωπικά πιστεύω πως όταν δώσεις στην παιδεία περιβάλλον ζωής αρνείται τα υποκατάστατα ζωής.

κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Για να καταστήσουμε και πάλι τον άνθρωπο πρωταγωνιστή των εξελίξεων και να επαναφέρουμε στο προσκήνιο της καθημερινής μας ζωή τις ξεχασμένες αξίες της αλληλεγγύης και της δικαιοσύνης των ατομικών ελευθεριών και των κοινωνικών δικαιωμάτων χρειάζεται να κινητοποιηθούμε όλοι για να επαναφέρουμε την Ελλάδα εκεί που της αξίζει. Και για να γίνει αυτό πρέπει πάση θυσία το κράτος να αλλάξει πρόσωπο. Να γίνει ανθρώπινο, δίκαιο, ανεκτικό και ακομμάτιστο. Να έχει φιλότιμο, αυτοπειθαρχία, ευγένεια. Και πάνω από όλα αξιακά πρότυπα που να απαντούν με ελληνικό τρόπο στα αιτήματα της εποχής μας.

Με το χέρι στην καρδιά σας λέω πως δεν ζητώ και δεν διεκδικώ τίποτα περισσότερο που σαν Έλληνας να μην μου ανήκει. Θέλω τη δική μου γλώσσα, τη δική μου ιστορική μνήμη. Τις αξίες του ελληνισμού, την αλληλεγγύη και την διάδοση του δικού μου πολιτισμού. θέλω τη δική μου θάλασσα, την δική μου ποίηση. θέλω γαλήνη ειρήνη. θέλω δικαιότερη ζωή, θέλω μια κοινωνία με αίσθημα ευθύνης απέναντι στα παιδιά στους γέροντες στα ανυπεράσπιστα ζώα και στο περιβάλλον. Θέλω ένα κράτος όπως ο ήρωας της ελληνικής παράδοσης. Ο ήρωας Πρόμαχος που είναι έτοιμος να θυσιαστή για να ζήσουν οι άλλοι και όχι να θυσιάσει τους άλλους για να ζήσει αυτός όπως ισχύει λχ με τα ηρωικά πρότυπα της δυτικής κουλτούρας.[Τον καουμπόι ή τον Ράμπο]

Πρώτο χρέος σας λοιπόν πρέπει να είναι η επιδίωξη της ποιοτικής ζωής των παιδιών. Και ποιότητα σημαίνει υγεία. Γονική στοργική παρουσία. Αγάπη σεβασμό- διάλογο- ενημέρωση για το φαινόμενο παιδεραστίας. Δεν έχουμε άλλο τρόπο να διασωθούμε από το καμίνι της αγριότητας και βίας.

Πιάστε το χέρι μας κ. Υπουργέ παιδείας. Εμείς σας το απλώνουμε για να πάμε μπροστά. Για να αναζητήσουμε όλοι μαζί μια καλύτερη δίκαιη ανθρώπινη εξειδικευμένη εκπαίδευση. Αλλιώς η υποβαθμισμένη παιδεία θα βρεθεί αργά η γρήγορα στην ουρά του πολιτισμού και θα υποχρεωθούμε εμείς οι νέοι να ακολουθούμε σαν ταπεινωμένοι υπήκοοί τους αναβαθμισμένους και υπεύθυνους λαούς.

Δεν χρειάζεται να προσθέσω ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος (μετά το περιβάλλον και λειψυδρία) που μας απειλεί στον αιώνα που έρχεται είναι ότι κανείς δεν θα ρωτάει πια κανέναν και ότι τα πάντα θα διεκπεραιώνονται μέσα από την τεχνολογία και την ανωνυμία. Φαινόμενα που θα μας οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην ψυχική διατάραξη.Το αποτέλεσμα αυτής της επιλογής είναι ήδη ορατό σε άλλους λαούς.
Θα ήθελα να κλείσω με μια φράση του Οπενχάιμερ μετά την εκτόξευση του αμερικανικού διαστημοπλοίου (Απόλλων) για την κατάκτηση της σελήνης.

"Μεγάλα τα επιτεύγματα αλλά αν ο άνθρωπος δεν βρει τις πνευματικές του ρίζες και την ανθρωπιά του τότε θα συγκρουστεί στα βράχια της παραφροσύνης."

Με σεβασμό
Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος
μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου Αρθρογράφος

Γιατί σκοτώνουμε τους Αλέξανδρους;

90 comments:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ.
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!

    μητερα

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήρια Αλέξανδρε, χίλα μπράβο σε σένα και τους γονείς σου. Υπάρχει ελπίδα να βελτιωθούν τα πράγματα, όσο υπάρχουν φωνές σαν τη δική σου

    ReplyDelete
  3. Αχ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΕΧΟΥΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.

    ReplyDelete
  4. ΧΑΜΟΜΙΛΑΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ. ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΘΑΡΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩ.

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ReplyDelete
  5. Να εισαι καλά παιδί μου πού ξέρεις με αυτή την γλύκα και δροσιά των λέξεων να αφήνεις στα κείμενα σου πάντα στο τέλος γεύση παλιού καλού κρασιού.

    ReplyDelete
  6. Το σχολείο πρέπει να είναι δικαίωμα ολων των παιδιών και οχι προνόμιο μερικών. Το σχολείο πρεπει να ικανοποιει τις κοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς ομως οι εκπαιδευτικοί υποτίμησαν ενα βασικό παράγοντα. Οτι η ανθρωπιά συμβαδίζει με την μόρφωση. Μαθητής.

    ReplyDelete
  7. Αλέξανδρε,
    σήμερα είναι η Ημέρα των Δασκάλων.
    Έχεις δίκαιο σ' αυτά που γράφεις, πολύ δίκαιο, αλλά να ξέρεις, υπαρχουν και δάσκαλοι που αφιέρωσαν την ζωή τους στο παιδί, να τους μάθουν γράμματα και να τους κάνουν ελεύθερους ανθρώπους.

    ReplyDelete
  8. Αγαπητό χαμομηλάκι συμφωνώ κ εγώ πως υπάρχουν και σήμερα δάσκαλοι που έχουν αφιερώσει την ζωή τους στα παιδιά. Ένας τέτοιος δάσκαλος δίδαξε και μένα τα πρώτα μου γράμματα. Ήταν ένας δάσκαλος της μεταπολίτευσης που μπήκε με ζιβάγκο και φτωχός στο σχολείο και που βγηκε φτωχότερος αλλά περήφανος αξιοπρεπείς και αγαπητός σε όλου.ς Σε αυτόν το δάσκαλο θα ευχηθώ να είναι πάντα κολλά και να του πω ότι είναι το μόνο πρόσωπο που θα θυμάμαι πάντα με σεβασμό και αγάπη.

    Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος

    ReplyDelete
  9. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ Κ ΠΑΠΑΔΑΚΗ .

    ΕΔΩΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ}{ Κ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ .ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ; ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΟΥΝ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΓΙΑΤΙ Κ ΠΑΠΑΔΑΚΗ; ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ Η ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;

    ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ. ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΕΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΕΒΕΣΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΘΥΜΩΝΕΤΕ ; ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ. ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΑΣ. Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΪΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΕ. ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ Κ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ;
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Π – Γ- Ν - Α - Ν Κ Λ .Π

    ReplyDelete
  10. ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ.

    ΠΑΡΟΤΙ ΝΕΟΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
    ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ. ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΣ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ..

    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!
    ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

    ReplyDelete
  11. ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΗ ΠΑΙΔΕΙΑ; ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ !!!!

    ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;

    ΤΕΛΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ; ΓΟΝΕΙΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ . ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ

    ΓΟΝΕΙΣ Η ΑΜΕΛΕΙΑ ΣΑΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΘΥΜΟ.

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ.

    ΜΑΘΗΤΡΙΑ 3Ης ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΥΛΑΣ


    ΥΓ

    Χαμομηλάκι γιατί δεν δέχεσαι στο μήνυμα που στέλνω τα στοιχεία μου και με αφήνεις να μπω μόνο ανώνυμα; Κάνω κάπου λάθος εγώ η το απλοποιήσατε για τους άσχετους.. Είναι πολλά παιδιά που έχουν το ίδιο πρόβλημα με μενα δηλαδή μας πετάει έξω η ιστοσελίδα σας.

    ReplyDelete
  12. Τα σχόλια σας, οι διαμαρτυρίες σας έγιναν post.

    Γιατί κύριε Παπαδάκη;


    Δεν γνωρίζουμε γιατί τα σχόλια δεν βγαίνουν όπως πρέπει, αλλάξαμε την μορφή της ανάρτησης σχολίου, ίσως επειδή το ένθετο σχόλιο είναι νέα μορφή του blogger.
    Δεν έχουμε κανένα περιορισμό.
    Ότι δεν περνάει στειλτε το με email και θα προσπαθήσουμε και μεις να το βάλουμε.

    ReplyDelete
  13. Συγχαρητήρια Αλέξανδρε προσπάθειά σου αλλά δυστυχώς σήμερα η παιδεία έχει πληγεί ανεπανόρθωτα.Μέχρι στιγμής η κυβέρνηση δεν μας αντιμετωπίζει σοβαρά.Το ίδιο και οι εκπαιδευτικοί που μας βλέπουν σαν πράγματα και όχι παιδιά.Και κανένας γονιός δεν ξεσηκώνεται σε τέτοιες στιγμές.Εμείς τα παιδιά ουσιαστικά έχουμε εγκαταλήψει κάθε προσπάθεια από την ελληνική κοινωνία και δεν περιμένουμε καμία παρέμβαση.

    ReplyDelete
  14. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ Η ΠΡΟΚΟΠΗ ΜΑΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΟΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΕΞΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΝΑΣΤΕΛΟΥΝ ΣΚΟΠΗΜΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΟΚ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΧΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΗΤΡΟ. ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ (ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ) ΟΤΙ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΨΗΛΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΨΟΣ ΧΩΡΙΣ ΒΑΘΡΟ.
    ΜΑΘΗΤΕΣ 3ης ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

    ReplyDelete
  15. Παρακαλούμε, αν υπάρχει το trailer της εκπομπής, στείλτε το μας να το αναρτήσουμε.

    ReplyDelete
  16. Η επιστολή δεν ανήκει σε 15χρονο μαθητή. Μια απλή γλωσσική ανάλυση μπορεί να το δείξει αυτό.

    Ντροπή σε όσους χρησιμοποιούν το όνομα του παιδιού για να διαμορφώσουν το δικό τους κλίμα. Γιατί θέσεις δεν προβάλλουν. Οι αδόμητοι συναισθηματισμοί και οι γενικεύσεις απλά κλίμα διαμορφώνουν.

    Το πρόβλημα της παιδείας είναι πολύ σοβαρό για τέτοιου είδους προσεγγίσεις, κύριοι.

    Για αρχή ο καθένας μας (μη των μαθητών εξαιρουμένων) ας αφήσει κατά μέρους το τι θα ήθελε από τους άλλους, και ας στίψει τον εαυτό του για το τι μπορεί να κάνει καλύτερο.

    Φιλικά, Ένας ρομποτοειδής ψυχασθενής εκπαιδευτικός.

    ReplyDelete
  17. Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΩΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ. Ο ΚΑΘΑΡΑ ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ . ΟΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΕΙ ΣΑΝ ΓΡΟΘΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΕΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ.

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

    ReplyDelete
  18. @Giorgis
    Αγαπητέ εκπαιδευτικέ,
    ας πούμε ότι η επιστολή δεν ανήκει σε 15χρονο μαθητή και ας δουμε το περιεχόμενό της.

    Μπορείτε να μας πείτε ποιο σημείο της, η επιστολή, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα;

    Μπορείτε επίσης παρακαλώ να μας περιγράψετε ένα δομημένο συναισθηματισμό;

    Μπορείτε σας παρακαλώ να μας περιγράψετε εσείς ως εκπαιδευτικός το πολύ σοβαρό πρόβλημα της παιδείας; Θα το εκτιμούσαμε πάρα πολύ και πραγματικά, για αρχή, θα ήταν μεγάλη συμβολή στον παραδειγματισμό των μαθητών για το τι μπορούν να κάνουν καλύτερα.

    Φιλικά
    Το χαμομηλάκι

    ReplyDelete
  19. Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας που μάς πνίγει από παντού παρηγοριέμαι οτιενας νέος πεισματάρης αγωνίζεται να εξουδετερώση τη φθορά στη παιδεία.
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    Μητέρα

    ReplyDelete
  20. Αλέξανδρε, το κείμενο σου είναι ότι πιο συγκλονιστικό, αυθόρμητο και εύστοχο έχω διαβάσει για το χάλι όχι μονο της Παιδείας μας αλλά και της Κοινωνίας. Μπράβο σου, εγώ θα έλεγα, όχι για την τόλμη να πεις όσα είπες αλλά για την συνειδητοποίηση ότι μπορείς να τα πεις. Μακάρι το κείμενο σου να βοηθήσει όλους μας, υπεύθυνους και ανεύθυνους, να γίνουμε πιο εξωστρεφείς και αγωνιστικοί για τα προβλήματα της Παιδείας.

    Ένας Πολίτης

    ReplyDelete
  21. ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!
    ΦΟΙΤΗΤΕΣ.

    ReplyDelete
  22. Λυπουμε Κε (giorgis)
    Αλλα μαλλον ειστε απαιδευτο ψυχασθενικο ρομποτ.
    Λυπουμαι που δεν βρισκετε τιποτα θετικο στον Αλεξανδρο.
    Αλλα περισσοτερο λυπουμαι τα παιδια που εσεις "παιδευετε".
    Αλλα δεν ειστε ο μονος (απο τους εκπαιδευτικους) που εστιαζει στο δενδρο και δεν βλεπει το δασος.
    Χρηστος 57.

    ReplyDelete
  23. Η παρακαμψη της αυθεντικότητας της επιστολής δεν είναι απλά υποθεση εργασίας. Διότι μια πλαστή επιστολή υπηρετεί προφανώς άλλους σκοπούς, ακόμα κι αν περιέχει "αλήθειες", δηλαδή αποσπάσματα αλήθειας.

    Που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα; Παντού και πουθενά.

    Ακόμη, ας μην μπλέξουμε σε λογοπαίγνια. Δομημένος συναισθηματισμός δεν υπάρχει, διότι ο συναισθηματισμός είναι εξ ορισμού αδόμητος. Ο δομή είναι γνώρισμα της Λογικής, την οποία ωφείλουμε να προτάσσουμε, αν θέλουμε να λύνουμε προβλήματα.
    Αλλιώς ας μην μπούμε σε διαδικασία διαλόγου, διότι είναι ματαιοπονία.

    Για το πρόβλημα της παιδείας θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες, ημέρες, και καιρούς. Θέλει όμως υπομονή, ταπείνωση, μεράκι. Το έχετε; Αν θέλετε για αρχή, μπορώ να σας παραπέμψω στην αρθρογραφία μου, η οποία βέβαια, φεύ, επ ουδενί δεν εξαντλεί το θέμα.

    Από πλευράς μου υπάρχει -ειληκρινέστατα- κάθε καλή διάθεση.

    ReplyDelete
  24. Παρακαλούμε πολύ, αφήστε τα ψυχασθενικά και τους άλλους χαρακτηρισμούς, δεν έχουν χώρο εδώ.

    @giorgis
    Ας σταματήσουν οι διενέξεις, Το χαμομηλάκι, σέβεται τους δασκάλους αλλά καταγγέλει το εκπαιδευτικό σύστημα.

    Κάνε την αρχή giorgi, έλα να αναδείξουμε το θέμα, ας συνεισφέρουν όλοι οι συνάδελφοι σου στο σχολείο αου, γράψε για το πρόβλημα. Τα παιδιά, οι νέοι μας θα αναταποκριθούν, να είσαι σίγουρος.

    Όλοι έχουμε την καλή διάθεση, είμαστε σίγουροι γι' αυτό.

    Έχουμε μια ευκαιρία, οι δάσκαλοι μας να σταθούν στο ύψος τους.

    Το χαμομηλάκι

    ReplyDelete
  25. ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΩ ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΈΣΤΕΙΛΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ Κ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ;




    ΚΥΡΙΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ

    ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ. ΜΗΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ.

    ΣΑΝ ΕΦΗΒΟΣ ΠΟΥ ΟΔΕΥΩ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.

    ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΠΩΣ ΑΛΩΣΤΕ ΣΥΝΗΘΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΝ Η ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΗΡΥΞΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΠΩΣ ΠΧ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΛΗ ΤΟΥ ΩΡΑ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΟΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
    ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΛΧ ΕΣΕΙΣ.

    ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΣΚΗΣΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ. ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΣΑΝ ΑΚΡΟΑΤΗ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΟΝ ΕΦΗΒΟ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ. ΘΑ ΤΟ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΒΟΥΒΗ ΣΤΑΣΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ Η ΑΔΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΕΤΕ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ.

    ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ReplyDelete
  26. Να αγιάσει το στόμα σου παλικάρι μου. Κάποιος έπρεπε να μιλήσει άμα πια! Μας ρουφάνε το αίμα συστηματικά στα εξωσχολικά μαθήματα γιατί αλλιώς θα μείνετε αγράμματοι. Πλουτίζουν από το χρήμα ανθρώπων που μοχθούν για την επιβίωση και την μόρφωση των παιδιών τους και έχουν το θράσος να διαμαρτύρονται.Εδώ να δείτε μαύρο χρήμα κ υπουργέ; Εδώ να δείτε βαλτοπαιδεία στα δημόσια.


    Αγανακτισμένοι γονείς .

    ReplyDelete
  27. Γιατί με φοβίζει αυτή η κραυγή των νέων;
    Γιατί θυμίζει την εξέγερση του πολυτεχνείου;
    Γιατί την φοβάμαι αυτή την φωνή των νέων που βράζει.
    Γατί ενώ το νιώθω πως πάλι τα θύματα θα είναι τα παιδιά μας εγώ που έχω την εμπειρία γιατί δεν προλαβαίνω το κακό παρά μόνο το προκαλώ;
    Τι ζητούν τα παιδιά; Οτι εμείς τότε.
    Ψωμί και δίκαιη παιδεία.

    Πατέρας

    ReplyDelete
  28. ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΣ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟ ΟΤΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ- ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ –ΤΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ. ΜΑ ΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΡΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ;
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ
    Η ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ ΝΑ ΤΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΚΑΠΟΥ Η ΠΑΙΔΕΙΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΕΓΑΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΑΒΟΥΝ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΣΤΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΥΣΗΜΑ. ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.

    ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ.


    .

    ReplyDelete
  29. Μπραβο!Μεγαλε πολυ καλά τα λες αλλα ποιος τ ακούει θα μου πεις τωρα απο αυτους; Πάντως ξανά και ξανα μπραβο. Μαθητής απο Πάτρα.

    ReplyDelete
  30. Ο Αλέξανδρος είναι η φωνή των παιδιών, είναι και η φωνή των άξιων δασκάλων. Όσα λέει τους βολεμένους θίγουν και τους καρεκλοκένταυρους

    ReplyDelete
  31. Άλέξανδρε η γνώσεις που μας δίνουν στο δημόσιο σχολείο το πολύ σε 6 χρόνια θα είναι νεκρές. Ετσι εχουμε ολοι οι μαθητές την ανάγκη της διαρκούς εξωσχολικής επιμορφωσης. Μαθήτρια.

    ReplyDelete
  32. ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ Αλέξανδρους γιατί εκεί δοκιμάζουμε τη δυναμη μας. ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ καποιον που δεομένα πρέπει να μας υπακούει.Αν οχι τον τσακίζουμε. Ετσι δείχνουμε το μέγεθος των συμπλεγμάτων μας οι Άθρωποι. Με τη δύναμη μας. Ετσι δοκιμάζουμε τις ψυχολογικές αντοχές των εφήβων. Με το να τσαλακώνουμε και να τραυματίζουμε την αξιωπρέπεια τους. Και αυτο είναι σαν να του αφερείς το οξυγόνο απ τη ζωή.
    ΜΗΤΕΡΑ

    ReplyDelete
  33. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟ Η ΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ. Ο ΘΕΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΕΡΕΣΙΑΣ.

    ReplyDelete
  34. Ενα χρώμα ταιριάζει σε όλους αυτούς που αμφισβήτησαν το γραπτό λογο του Αλέξανδρου. Το χρώμα της καταθλιπτικής ώχρας και της΄αρωστης κιτρινίλας.
    Μαθήτρια απο βουλιαγμένη.

    ΥΓ ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ!!!

    ReplyDelete
  35. Αγαπητο Χαμομηλακι.Χαλιεμαι που τσαντιζομαι που ριχνουν το φάρμακο τους πανω σε εναν μαθητή ταλαντούχο απο καθαρά ατομικό υπολογισμό η για δικό τους όφελος ακομα και κακία. Αυτο εΊναι εγκλημα και αδιναμια. χαλιέμαι περισσότερο που δεν εχω κ εγω τη μαγκιά η το θαρος να τους τα φωνάξω.ΝΙΚΟΣ 15 ΕΤΩΝ ΑΘΗΝΑ

    ReplyDelete
  36. Καλως σας βρήκα!!
    Είμαι και εγω ενα παιδί14 ετων που διάβασα την επιστολή και δεν ήξερα τι να πω.
    Το έδειξα στους γονείς μου και τους είπα πως έτσι είναι τα πράγματα δυστυχώς στην παιδεία. Μου απάντησαν. Τι τα σκαλίζεις Φωνή βοωντος εν τη ερημο.

    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

    ReplyDelete
  37. Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΚΟΠΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ.ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ;
    ΦΗΤΗΤΕΣ

    ReplyDelete
  38. Το περιεχόμενο της επιστολής ανήκει στον μαθητή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ και διατυπώνει με ήθος και ευπρέπεια τα προβλήματα της παιδείας προς την βουλή των εφήβων. Η ειρωνεία του εκπαιδευτικού τσαλακώνει βάναυσα την αξιοπρέπεια του μαθητή
    Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

    ReplyDelete
  39. ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ. ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΦΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΣYΝEIΔΗΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ.
    mhtera

    ReplyDelete
  40. Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΝ.
    ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΧΑΝΙΑ

    ReplyDelete
  41. GONEIS DIEREYNHSTE TO SXOLEIO TOY PAIDIOY SAS EINAI ANAGKAIO AN TO AGAPATE. TA PAIDIA ME KALOYS EKPAIDEYTIKOYS SYNHUVS BELTIVNOYN THN EPISOSH TOYS. MAUHTRIA

    ReplyDelete
  42. Είμαι μαθητής γυμνασίου και σαν έφηβος εκείνο που προέχει για μένα να μην με απορίψουν οι καθηγητές μου επειδή δεν τους εχω πελάτες εξω απο το σχολείο.Με ταπεινώνει το σχολειο με φράση να πας φροντιστήριο.
    μαθητής απο Γλυφάδα

    ReplyDelete
  43. ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ INTERNET cafe ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ "Η".

    ReplyDelete
  44. ΑΓΑΠΗΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ SITE; ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ?

    ReplyDelete
  45. XAMOMHΛAKΙ Πολλοί από εμάς γνωρίζουμε τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.Καποιοι μέσα απο το σχολείο κάποιοι άλλοι απο την εφημερίδα όπου γράφει στον Α.Τ. Και είναι ευλογία να ανταμώνεις τέτοια παιδιά.
    Γονείς.

    ReplyDelete
  46. ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΙΤΗΤΕΣ συγχωρεμένοι να είναι :-)

    ReplyDelete
  47. Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία σας
    Μας δόθηκε η ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις.
    Αλέξανδρε συγχαρητήρια.
    Mia μεγάλη φοιτητική παρέα από Πάτρα.

    ReplyDelete
  48. @ΜΑΘΗΤΕΣ για ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ

    Ασφαλώς και θα μπορούσαμε παιδιά.
    Ό,τι θέλετε. Στην διάθεσή σας.

    Το χαμομηλάκι

    ReplyDelete
  49. Αγαπητό χαμομηλάκι είμαι καθηγητής του Αλεξανδρου. Παρά τίς προσπάθειες μου να επικοινωνήσω με ταυτοτητα μαζίσας για να αποκαταστήσω την αλήθεια και όχι αυτό που προβάλλουν κάθε φορά κάποιοι δεν κατέστη εφικτό.

    ReplyDelete
  50. Συνεχίζω
    Νομίζω οτι στην εποχή μας οχι απλά αμφισβητείται το αυτονόητο και το λογικό,αλλά καταπατείται ασύστολα.Τι σσυμβένει λοιπον; Καθηγητής

    ReplyDelete
  51. Ας μην το κρύβουμε. Δυστυχώς στην Ελλάδα οι σκεπτόμενοι νέοι με τόλμη στήν αλήθεια οπως ο Αλέξανδρος δεν είναι επιθυμητοί.Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της

    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

    ReplyDelete
  52. @Ανώνυμο Καθηγητή
    Λυπούμαστε για το πρόβλημα.
    Δοκιμάστε να συνδεθείτε πρώτα στον blogger και μετά προσπαθήστε να βάλετε σχόλιο.

    Σημασία πάντως έχουν αυτά που λέτε.

    Μπορείτε να βάλετε την ταυτότητα σας από κάτω, εντός του σχολίου ή στείλτε το μας με email.

    ReplyDelete
  53. Με δεδομένο οτι η επιστολή δεν είναι πλαστή μου έρχονται κάποες σκέψεις.
    Οταν παιδια 15χρονων εχουν τετοιο λογο και τετοιες γνωσεις, και επειδη ισχυει η κριση εκ του αποτελεσματος,
    τοτε η παιδια μας παη παρα πολυ καλα.
    οταν φτανουν οι σημερινη μικροι ακομα μαθητες να ξεπερνουν τους δασκαλους τους τοτε τι αλλο ζηταμε;
    Εκτος και αν ισχυει το αλλο που γφραφει καποιος επαιδευτικος giorgos.
    Εγω εχω 4 παιδια ενα στην Γ΄γυμ. ενα στην Β΄γυμ. και επονται.
    διαβαζοντας αυτη την επιστολη και γνωριζοντας και φιλους των παιδιων μου που ασχολουντε με μουσικη , με μπασκετ , με το βρουν φιλεναδες (γιατι ειναι αγορια), κατι δεν μουκαθετε καλα στην συγκριση
    Και επειδη στο διαδυκτιο η προπαγανδα και οι γκεμπελικες οανε συννεφο ας προσεχουμε τι διαβαζουμε και τι κρυβετε απο πισω.
    με τα γραφομενα της επιστολης συνφωνω ,
    αλλα διαφωνω με ποιος το εγραψε,
    εκτος αν το παλικαρι ειναι ενας καινουργιος ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ, δηλ. παιδι φαινωμενο.

    ReplyDelete
  54. ΣΑΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΤΕΡΑ ΓΙΑΤΙ Κ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΖΕΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗΣ . ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ.
    ΠΕΤΡΟΣ

    ReplyDelete
  55. Είμαι μαθήτρια 15 ετών και θέλω να ρωτήσω γιατί δέχονται φυσιολογικά τα παιδιά που βρίζουν κλέβουν χλευάζουν σκοτώνουν και όχι παιδιά χαρισματικά όπως ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με την καλή παιδεία; Τόσο χαλασμένη είναι η κοινωνία μας που βλέπει μόνο το κακό φυσιολογικό; Επίσης εάν σκοτώνουν την σκέψη μας γονείς όπως ο παραπάνω πατέρας πώς να τολμήσουμε για το διαφορετικό;
    Μαθήτρια από Άρτα

    ReplyDelete
  56. Να συμπληρώσω Πέτρο πως κανείς δεν σχολίασε τον κ Χατζηνικολάου και τον κ Λαζόπουλο όταν δήλωσαν δημόσια ότι έγραφαν και εργαζόντουσαν από 15 ετών. Εκεί δεν τολμούν να αναρωτηθούν. Αλλά έναν ταλαντούχο έφηβο ανώνυμο που τολμά να γράφει την αλήθεια οι μεγάλοι τον σκοτώνουν γιατί όπως λένε και οι γονείς μου που είναι γιατροί φοβούνται μην τους ξεπεράσει.
    Λένα από Άρτα

    ReplyDelete
  57. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Είμαι κόρη εκπαιδευτικού Μπήκα σε μια σελίδα εκπαιδευτικών και με τρόμο διάβασα ένα μήνυμα ενός Καθηγητή που αναρωτιότανε μήπως είναι καλύτερα να έχουμε παιδιά emo παρά εξυπνάκηδες Αλέξανδρους;ς Ενας άλλος απαντούσε σε συνάδελφο του που ρωτούσε πώς να αντιμετωπίζει ένα τέτοιο παιδί; Μα με φοβισμό και αμφισβήτηση φυσικά.

    ReplyDelete
  58. Οι άθλιοι, οι ανίκανοι και άχρηστοι :((
    Απίστευτο!! Αν έχεις το link στείλτο μας.
    Το χαμομηλάκι λυπάται και οργίζεται...

    Με αγάπη

    ReplyDelete
  59. ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ

    Διαβάσαμε και εμείς κάπου κάτι παρόμοιο.Αν δεν μας απατά η μνήμη είναι δυο δασκάλες στο προσωπικό τους site που ισχυρίζονται ότι τα έγραφε η μαμά του η γνωστή συγγραφέας και μάλιστα θέλανε να βγουν στα κανάλια αλλά ……
    Καλά μην τρελαθούμε με τις άθλιες τώρα; Κάποια προσωπικά βγάζανε αλλιώς δεν δικαιολογείτε τόσο μένος απέναντι στο παιδί. Δηλαδή θέλουν να μας πείσουν πως δεν υπάρχουν αξίες και σήμερα και όλα τα παιδιά είναι σκάρτα;

    Με σεβασμό

    ReplyDelete
  60. ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΤΕ ΕΔΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΕΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΡΙΣΚΑΡΙΣΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΜΑΙΜΟΥ. ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΕΡΟΥΣ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΧΟΛΗ. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ. ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ.
    ΜΗΤΕΡΑ 4 ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

    ReplyDelete
  61. @Μαθήτρια από Άρτα και στα υπόλοιπα παιδιά

    Καρβέλι και Πανί

    ReplyDelete
  62. Μακάρι μια σταγόνα από την αγάπη μας όλων μας. Αυτοί που σε ξέρουμε πραγματικά να σου δώσουν αυτοπεποίθηση να γράφεις για όλες τις αθλιότητες των μεγάλων ασήμαντων και άθλιων ανθρώπων.

    Οι συμπαίκτες σου από τον όμιλο.

    ReplyDelete
  63. ΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΡΑΨΑΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΣΑΝ ΕΦΗΒΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΔΗΦΑΓΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ. ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ
    ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

    ReplyDelete
  64. Έχουμε ένα σύστημα του σχολείου που τα παιδιά με προσωπικότητα τα αποθαρρύνει. Έχουμε και γονείς που συμβιβαστήκαν στο μίζερο σύστημα και καταδικάζουν αυτά τα παιδιά που τους αρέσει να πάνε κόντρα στο ρεύμα
    Έχουμε ισχυρούς διεστραμμένους που δεν έχουν αντίληψη περί δικαίου.
    Έχουμε σταύρωσον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.
    ΦΟΙΤΗΤΗΣ

    ReplyDelete
  65. Μας τα πρήξατε μ αυτό το σκατό που ακόμα δεν βγηκε από το αυγό του έχει άποψη για τους εκπαιδευτικούς. Ήθελα να ήξερα γονείς δεν έχει να του κλείσουν το στόμα του αυθάδη; Τελεία και παύλα. Γιατί δεν πάει σε ιδιωτικό αν δεν του αρέσει;

    Σκεπτόμενος

    ReplyDelete
  66. @Σκεπτόμενο (?)

    Μα ο μαθητής είναι ο μόνος αρμόδιος να έχει άποψη για τους εκπαιδευτικούς.
    Και πάντα έχει. Πάντα.

    Εδώ απλώς την εκφράζει.

    Μπορείτε όμως κ. Σκεπτόμενε, να δείτε τι λέει ένας Απερίσκεπτος Φυσικός:
    Γιατί θα μπορούσα να κάνω κατάληψη...αν ήμουν σήμερα μαθητής
    ...
    "Θα έκανα κατάληψη για την ύπαρξη πολλών ακατάλληλων και προβληματικών καθηγητών, για αυταρχικές συμπεριφορές, για ασυνέπεια, ωχαδερφισμό και μη εργατικότητα εκ μέρους των."
    ...

    Και σας αφιερώνουμε το τραγούδι των Pink Floyd, "Another brick in the wall". Θα το βρείτε στο σημερινό post της σελίδας μας.
    Μέρα του Πολυτεχνείου που είναι.

    Να είστε καλά.

    ReplyDelete
  67. ΣΤΟΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ;
    Και αφού ρίξατε τον λίθο του αναθέματος περιχαρής ένα μόνο δεν τολμήσατε να μας αποκαλύψετε. Την κοινή διαπίστωση. ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΩ
    Ένας πραγματικά προβληματισμένος και αηδιασμένος νέος μόλις 17 ετών

    Σας λέει κάτι αυτό;

    ReplyDelete
  68. ΜΗΝ ΜΑΣ ΡΥΠΑΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ

    ΟΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

    ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

    ReplyDelete
  69. Ευχόμαστε χαμομηλάκι οι φωνές όπως του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ να πληθαίνουν με τον καιρό και ποιος ξέρει ίσως κάποια μέρα καταφέρουμε έναν καλύτερο κόσμο για μας τα παιδιά.
    Αλέξανδρε έχεις την αμέριστη συμπαράσταση των μαθητών από το λύκειο και γυμνάσιο χώρας Άνδρου.

    ReplyDelete
  70. ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΑΝΤΑΤΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΗΤΕΡΑ.

    ReplyDelete
  71. Παντού στο διαδίκτυο ασχολούνται με διασυρμό και απαξία.
    Λέτε να απασχολούν τα παιδιά τι κρύβει ο ένας και ο άλλος στο σπίτι του; Μήπως πρέπει οι γονείς οι καθηγητές οι πολίτες να κάνουν την υπέρβαση και να σπάσουν τα δεσμά του ριζικού μας παίρνοντας το μέλλον μας σοβαρά;
    Μαθήτρια από το Φάληρο

    ReplyDelete
  72. Παραμορφωτικοί καθρέπτες είναι η εκπαίδευση που oi εκπαιδευτικοί δείχνουν ότι φαίνεται. Και λίγοι γονείς καταλαβαίνουν τι είναι παιδεία. Είναι το παραπαίδι του εκπαιδευτικού που καθρεφτίζεται σ αυτούς τους καθρέπτες γεμάτη ναρκισσισμό.

    ReplyDelete
  73. Συνέχεια

    και αν εμείς τους δείξουμε το πραγματικό πρόσωπο τότε το σπάνε για να μην φθάσει η πραγματική εικόνα προς τα έξω. Έτσι οι πραγματικότητα δεν φτάνει ποτέ. θα αποκαταστήσουν την εικόνα λανσάροντας το επάγγελμα τους σαν λειτούργημα.

    Μαθητές από το σχολείο Χαλανδρίου

    ReplyDelete
  74. @ ΜΗΤΕΡΑ

    Τα κείμενα που αφορούν στον Αλέξανδρο, εμφανίζονται όλα αν πατήσετε επάνω στην κορυφή της σελίδας το tab Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος: κείμενα

    Με εκτίμηση
    Το χαμομηλάκι

    ReplyDelete
  75. Ναι Μαθήτρια από το Φάληρο, πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να κάνουμε την υπέρβαση για μια καλύτερη Παιδεία, ένα καλύτερο αύριο

    ReplyDelete
  76. στο χαμομηλακι
    Σχετικά με την παιδεραστία
    Δεν έχω διαβάσει τόσο επικοινωνιακό άρθρο στο Ιντερνετ που να διαβάσουν παιδιά και γονείς μαζί χωρίς να διστάζουν να εξηγούν το φαινόμενο παιδεραστίας που εξελίσσετε σε μάστιγα. Προσωπικά σας ομολογώ πως δεν ήξερα τον τρόπο. Σήμερα που το ανεβάσατε τόλμησα να διαβάσουμε μαζί με τις κόρες μου αυτό το άρθρο αγκαλιασμένες και είχαμε έναν λογικό διάλογο. Σας ευχαριστώ.
    Νάντια Πετροπούλου

    ReplyDelete
  77. Πράγματι έχω διαβάσει πολλά άρθρα του στην εφημερίδα που γράφει και μου έχει κάνει εντύπωση που προσεγγίζει τόσο αθώα και γλυκά τα σύγχρονα προβλήματα που απασχολούν τα παιδιά μας Δεν σας κρύβω πως έχει γίνει το κέντρο συζήτησης από πολλούς γονείς και παιδιά. Το καλοκαίρι διάβασα το[ Παιδί μου μη μου στερείς τη ζωή όσο ζω ]και έκλαιγα σας λέω. Να το θυμόμαστε αυτό το όνομα μια μέρα θα τον δούμε ψηλά ζωή να έχει.
    ΜΑΡΙΑ
    ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ

    ReplyDelete
  78. Στην Καρδίτσα
    Καλημέρα πατρίδα. Το θέμα δεν είναι ότι παιδιά σαν τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ πρέπει να τα θυμόμαστε εμείς οι πολίτες αλλά το τι κάνει η πολιτεία για αυτά; Τα βοηθά με επιβράβευση με υποτροφία η τα διώχνει μακριά από την Ελλάδα; Θα μου επιτρέψεις να απαντήσω πως μάλλον το δεύτερο κάνει. Έχω προσωπική εμπειρία από τη κόρη μου. Εδώ την έθαβαν. Αυτή τη στιγμή είναι στην Αμερική Καθηγήτρια στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο.
    ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ

    ReplyDelete
  79. Σαν μανιτάρια ξεφυτρώνουν παιδεραστές Καθηγητές καθημερινά. Και πόσα ακόμα δεν τολμά η κοινωνία να βγάλει στο φως; Κ εμείς οι γονείς έχουμε αφήσει την μοίρα των παιδιών μας σε άγνωστους χωρίς να ξέρουμε η να μπορούμε να μάθουμε από πού κρατά η σκούφια του καθενός. Πόσο δίκιο έχει η κραυγή του παιδιού στο άρθρο του. Και εμείς το ξεπερνάμε έως έρθει το κακό στην πόρτα μας. Μόνο που τότε θα είναι αργά δυστυχώς χαμομηλάκι.
    ΜΗΤΕΡΑ ΑΠΟ ΝΑΥΠΛΙΟ .

    ReplyDelete
  80. Εγκαταλειψη εξαδλίωση αδιαφορία συνθέτουν την εικόνα της παιδείας.

    Γονείς τα παιδιά σας ζουν σε ναρκοθετημένη περιοχh.Οι νάρκες είναι έτοιμες να ερκαγούν.

    μαθητές απο το σχολείο Βάρης

    ReplyDelete
  81. Αγαπητό χαμομηλάκι αναζητούμε την σελίδα για την παιδεραστία να εκφράσουμε τις απόψεις μας σαν παιδιά και δυσκολευόμαστε. Μας λέτε πώς να τη ψάχνουμε γρήγορα ; .Ευχαριστούμε
    Μαθητές από την Καβάλα

    ReplyDelete
  82. @ Μαθητές από την Καβάλα
    Στο δεξί περιθώριο της ιστοσελίδας, υπαρχει πλαίσιο με τίτλο "Επιλογές". Αν πατήστε τα "κείμενα" έμφανίζονται όλες οι αναρτήσεις που αφορούν στον Αλέξανδρο.

    ReplyDelete
  83. @ Μαθητές από την Καβάλα
    Στο δεξί περιθώριο της ιστοσελίδας, υπαρχουν τα κείμενα του Αλέξανδρου σε λίστα, ξεχωριστά το καθένα, για να μπορείτε να επιλέξετε όποιο επιθυμείτε

    ReplyDelete
  84. Χαμομηλάκι

    Ένας πατέρας στο παραπάνω μήνυμα γράφει πως το άρθρο του θυμίζει στην εξέγερση.
    Πόσο δίκιο έχει αλήθεια . Τα παιδιά μας είναι θυμωμένα. Αυτή είναι η πραγματικότητα
    Τα παιδιά μας λένε αλήθειες αλλά κανείς δεν τα ακούει .Δεν ακούει κανείς Αλέξανδρε.
    Που είναι η φωνή της πολιτείας του υπουργού;
    Που είναι η γονείς που έχουν χρέος να σταθουν στο πλευρό των παιδιών τους;
    Πουθενά.....

    ΜΗΤΕΡΑ

    ReplyDelete
  85. Μπράβο στον Αλέξανδρο . Για μια ακόμη φορά σήμερα έδωσε το παράδειγμα αυτοσυγκράτησης στους ασυγκράτητους και θυμωμένους μαθητές στην διαδήλωση . Παιδιά φώναζε εμείς πενθούμε τον συμμαθητή μας με λουλούδια όχι με όπλα και βια. Μπράβο!!!!!


    Μαθητές Βούλας

    ReplyDelete
  86. Τον είδαμε και εμείς . Εγώ ήμουν με το σχολείο Χαλανδρίου. Ένα παιδί προσπαθούσε να συντονίσει αμάθητες για να μην εμπλακούν σε φασαρίες. Ειρηνικά μας φώναζε να διαμαρτυρηθούμε. Όχι στη βία παιδιά .Αργότερα έμαθα πως ήταν το παιδί από το χαμομηλάκι τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟ που γράφει για τα προβλήματα μας.

    Μαρία

    ReplyDelete
  87. Αλέξανδρε βγήκες αληθινός. Υπάρχει μπαρούτι μέσα στην ψυχή των παιδιών που δεν μας αφήνουν να μιλήσουμε Τα παιδιά είναι εξαγριωμένα. Κάποια στιγμή θα εκραγούν και όποιον πάρει ο χάρος. ΛΕΝΑ

    ReplyDelete
  88. Αγαπητοί φίλοι,
    σας παρακαλούμε προσθέστε το ψευδώνυμό σας ή την ταυτότητά σας στα σχόλια σας, δεν υφίσταται πλεον πρόβλημα στο blog.

    Φιλικά
    Το χαμομηλάκι

    ReplyDelete
  89. Αλεξανδρε εχθες εδωσες τον εαυτο σου ξανα για το καλο των παιδιων.
    Μπραβο σε σενα και στους γονεις σου.Αν και δεν θες να το ξερουν σου λεω. Συγλονιστικο το γραμμα εγω ετσι σε γνωρισα μεσα απο αυτο.
    μαθητρια γυμνασιου

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki