Tuesday 21 October 2008

Άξιον Αγάπης: Astropeleki

Άξιον Αγάπης...

* Βρείτε την πιο όμορφη στιγμή της ζωής σας: με το παιδάκι σας, το ανηψάκι σας, ένα παιδάκι, μια παιδική ζωγραφιά, μια παλιά φωτογραφία σας, όταν ήσασταν παιδάκι, ένα βίντεο με ένα παιδάκι, ό,τι αξίζει να αγαπηθεί και προσθέστε το στη Συλλογή «Άξιον Αγάπης».
* Αναρτήστε το στο blog σας, με την υπογραφή: Για το http://hamomilaki.blogspot.com/


Για τα φιλιά, τις αγκαλιές, τις φωνούλες, την αδυναμία... για την αγάπη που μου δείχνουν ακόμη τα περσινά μου καμάρια!!!
Ελάτε να συμμετάσχετε όλοι και σε αυτή την προσπάθεια ;)
Από το astropeleki

3 comments:

  1. Ααααχ τα καμάρια μου! Τα πρώτα μου παιδάκια πως τα αγαπώ και με αγαπούν και μένα!:Μου λείπουν πολύ, άσχετα αν τα βλέπω κάθε μέρα, καθώς είναι πλέον στο νηπιαγωγείο, που βρίσκεται δίπλα στον παιδικό σταθμό loool

    ReplyDelete
  2. έκανα κι εγώ ανάρτηση για σας, πως θα γίνει να ενημερωθείτε? μήπως να στείλω στο μέιλ? είμαι λίγο χαζό απο δαύτα!
    μπραβο σας πάντως, όλα τα παιδιά αξίζουν τα καλά όλου το κόσμου, και την αγάπη και την ευτυχία...

    ReplyDelete
  3. Μας ειδοποίησες ήδη Μαρία :-)

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki