Tuesday 28 April 2009

Η σημαντικότερη γλώσσα είναι αυτή των παιδιών

23 Ιανουαρίου 2001: 
O νεαρός γιατρός Δημήτρης Δημητρίου - Παπαβασιλείου κάνει τώρα την ειδικότητά του στην Παιδιατρική και παράλληλα σπουδάζει Σλαβικές, Βαλκανικές και Ανατολικές Σπουδές στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τονίζει, παρά τη γλωσσομάθειά του, ότι η σημαντικότερη γλώσσα είναι αυτή των παιδιών.

O γιατρός Δημήτρης Δημητρίου - Παπαβασιλείου γνωρίζει άριστα 13 γλώσσες.

Σε δήλωσή του  είπε ότι έχει μεγάλη σημασία που γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική γλώσσα, η οποία είναι πολυδύναμη και βοηθά πολύ στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών. http://e-pediatrics.org/index.php?Itemid=2&id=53&option=com_content&task=view

17/05/2008 έγραφε: 
"Κάτι άλλο που θάθελα να πω είναι να συστήσω προσοχή σε "ειδικούς" που υπάρχουν. Πρώτα πρώτα κάποιος πρέπει να αγαπάει τα παιδιά. Όχι να τα βλέπει μόνο επιστημονικά. Πρέπει να έχεις θετική προδιάθεση και να αναγνωρίζεις τις Δυνατότητες ενός παιδιού και όχι μόνο τις δυσκολίες. Πρέπει να μπαίνεις στον Κόσμο του. Μην περιμένετε να έρθει εκείνο στον δικό σας.
" http://www.noesi.gr/node/1713#comment-4769

13/04/2009 Έγραφε εδώ:

Αγαπητοί κύριοι,
Ονομάζομαι Δημήτρης Δημητρίου-Παπαβασιλείου, είμαι παιδίατρος Νευροαναπτυξιολόγος και έχω γράψει παλιότερα για προγράμματα έγκαιρης διάγνωσης και παρέμβασης τα οποία έχω προτείνει από τις ΗΠΑ όπου ήμουν. Έχω τα πνευματικά δικαιώματα και κάνω τώρα τις σταθμίσεις για τα τεστ ανίχνευσης αυτισμού και ΔΑΔ, MCHAT & AQ-CHILD, για παιδιά 18-36 μηνών και 4-11 ετών αντίστοιχα. Τα τεστ μπορούν να διατίθενται δωρεάν στους ενδιαφερόμενους και κυρίως στους γενικούς παιδιάτρους, οι οποίοι αν ένα τεστ βρίσκεται θετικό, τότε πρέπει να παραπέμπουν για περαιτέρω εξέταση.
Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιαδήποτε πληροφορία.


Με εκτίμηση
Δρ Δημήτρης Δημητρίου - Παπαβασιλείου
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου
Παιδίατρος Νευροαναπτυξιολόγος
http://www.noesi.gr/autism-parents-act

1 comment:

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki