Tuesday 10 November 2009

Εφυγε από τη ζωή ο Νότης Περγιάλης,
o ηθοποιός που μας πήγε... μια βόλτα στο φεγγάρι
"lets take a stroll to the moon"

Πολυσχιδής και πολυτάλαντος ήταν ο Νότης Περγιάλης, ο ηθοποιός, ο συγγραφέας, o σκηνοθέτης και o στιχουργός που έφυγε χθες πλήρης ημερών. 
Τα κορυφαία έργα του, όμως, είναι οι στίχοι των τραγουδιών «Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι», που μελοποίησε ο Μάνος Χατζιδάκις, και «Ο λεβέντης», «Τι να την κάνω τη χαρά», «Το μπλόκο της Καισαριανής», που μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης.
περισσότερα... 

ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
Στίχοι: Νότης Περγιάλης - Γιώργος Εμιρζάς
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Νανά Μούσχουρη
Άλλες ερμηνείες: Μελίνα Μερκούρη || Έλλη Πασπαλά || Πίτσα Παπαδοπούλου




Τρεις μέρες χώ-, τρεις μέρες χώρισα από σένα
τρεις νύχτες μέ-, τρεις νύχτες μένω μοναχή,
σαν τα βουνά* που στέκουν τώρα δακρυσμένα
όταν τα βρέ-, όταν τα βρέχουν οι ουρανοί.

*[σε κάποιες ερμηνείες: σαν τα πουλιά]

Διώξε τη λύπη, παλικάρι
πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι.

Πώς να βγω και, πώς να βγω και να περπατήσω
τα λόγια του, τα λόγια του να θυμηθώ;
με το φεγγάρι πώς, αχ πώς να τραγουδήσω
με το φεγγάρι πώς να παρηγορηθώ;

Καλό ταξίδι Νότη...

1 comment:

  1. Τον αποχαιρέτησα δεόντως σήμερα το πρωί από το δικό μου μπλόγκ με ένα αφιέρωμα για το ταξίδι δίχως γυρισμό.Ορκίστηκα με το τρόπο μου ότι θα τον έχω πάντα στο Νου και Καρδιά.Ας είναι ελαφρύ το χώμα των Αγ.Θεοδώρων -Κορινθίας που θα τον σκεπάσει...ΑΝΤΙΟ 'ΦΙΛΕ'ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!Ξέρω ότι δεν πρέπει να κλάψω,γιατί θα μου παρατηρήσεις απ'εκεί που είσαι ότι "οι άνδρες δεν κλαίνε"!θα σου απαντήσω όμως με τη σειρά μου,ότι κάποτε και οι άνδρες κλαίνε, επειδή η απώλεια μέσα τους είναι δυσαναπλήρωτη!....
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ!!!

    ReplyDelete

© Το χαμομηλάκι | To hamomilaki